Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה צודק שאתה כותב IPHONE נגד כל השאר.

 

כל כמה זמן יוצא איזה מכשיר חדש שעושה המון באזז ובסוף הוא נשכח כשלג דאשתקד.

 

תרשום IPHONE KILLER בגוגל ותראה כמה מכשירים עולים לך.

בינתיים, אף אחד לא הזיז לאייפון.

 

הקטע עם האייפון הוא לא המכשיר - המכשיר בסדר. יכול להיות שהגלקסי בעל מעבד/סוללה/מסך - לא יודע מה טובים יותר, אני לא בטוח בזה, אני יודע שלאייפון 4S היה מפרט עדי, מזה של הגלקסי 2, בקשר לגלקסי 3 - לא יודע - והאמת? זה לא משנה.

 

למה זה לא משנה?

כי כל היופי באייפון זאת מערכת ההפעלה שלו - האנדרואיד זה חרא. זה לא מגיע לקרסוליים של ה-IOS.

תשב ותשחק שבועות עם האנדרואיד ותחליף ROMים ובוטים ולא יודע מה - ועדיין תקבל מערכת שלא מדגדגת את האייפון מבחינת נוחות למשתמש קצה ויש אינספור ויכוחים על הנושא.

תאמין לי שכשתחזיק אייפון ליום וגלקסי ליום - אתה כבר תדע לבד איזה מהם אתה רוצה.

 

איזה הגזמות... מערכת שלא מדגדגת את האייפון... מה כול כך מדהים בה אם יורשה לשאול? כבר יצא לי להתעסק לא מעט עם האייפון הרבה לפני שקניתי אנדרואיד, ובאמת שלא מצאתי הבדלים משמעותיים אם בכלל.

 

האייפון מכשיר מצויין , אבל אני בהחלט לא רואה סיבה לקנות אותו כשהוא עולה 1200 שקל יותר מהגלקסי 2(אפילו מהגלקסי 1 למען האמת, אבל על זה עוד אפשר להתווכח)

פורסם
אז בשעה טובה אספתי מספיק כסף כדי לקנות אייפון (מדהים כמה כסף חוסכים אם אוכלים רק ארוחה ביום :-P ), ויש לי תקציב שיאפשר לי לקנות אייפון 4S 16GB.

תענוג, גם רזית וגם קנית אייפון! :-D

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם

אם השאלה היא s3 או אייפון, אז מבחנתי הגלקסי לוקח בהליכה. ה4s התחרה בגלקסי הקודם.

את האקספריה אני לא מכיר, אבל הבנתי שסדרת one סובלת מרמות גבוהות במיוחד של קרינה.

תכלס, כל השאלה כאן היא אפל מול גוגל. וזה עניין של העדפה אישית. קח אחד מול השני, תבין מה נוח יותר.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

לפני כמה ימים קלטתי שאי אפשר באייפון למחוק כמה תמונות מהקמרה רול בבת אחת. צריך כמו כלב להכנס אחת אחת ולמחוק. זה ידידותי זה?

 

לטעמי האישי שני המכשירים שציינת לוקים בתמורה למחיר. מוטורולה רייזר מקס שלך בארץ ב320 דולר לערך+מיסים, או משומש מיד2 בהרבה פחות, ועושה הכל לא פחות טוב.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
לפני כמה ימים קלטתי שאי אפשר באייפון למחוק כמה תמונות מהקמרה רול בבת אחת. צריך כמו כלב להכנס אחת אחת ולמחוק. זה ידידותי זה?

 

לטעמי האישי שני המכשירים שציינת לוקים בתמורה למחיר. מוטורולה רייזר מקס שלך בארץ ב320 דולר לערך+מיסים, או משומש מיד2 בהרבה פחות, ועושה הכל לא פחות טוב.

הגיע הזמן שתלמד...

במסך של 'סרט צילום' בפינה הימנית העליונה קיים סימן עם חץ ימינה. תלחץ על החץ ועכשיו בחר כמה תמונות שתרצה ולאחר מכן בחר 'מחק'.

ליד כול תמונה שתבחר יופיעה סימן 'וי' בצבע אדום.

 

עוד קושיות ?

איזה כייף לי :)

פורסם

את הגלאקסי S2 לא כל כך אהבתי מבחינת "חווית המשתמש", ומבחינת עיצוב "סביבת העבודה" (יש לחבר שלי מכשיר כזה), בעוד שהאייפון נראה לי הרבה יותר ידידותי מהבחינה הזאת, וזאת מניסיון עם מכשירים של חברים.

 

הבעיה היא שאין לי גישה ל-S3, ולכן אני לא יכול להשוות אותו לאייפון 4S.

 

וכמו שאמרתי בהתחלה, הדבר שאמור להכריע הוא השימושיות (ממבחנים עושה רושם שלגלאקסי זמן סוללה טוב יותר למשל, אבל מה קורה עם האפליקציות, האם גם לגלאקסי אפשר למצוא עשרות אפליקציות כמו waze וכדומה?), ונוחות העבודה עם המכשיר (עיצוב סביבת עבודה וכדומה).

פורסם

הרשה לי לפקפק בהתרשמות שלך מהגלקסי 2.

 

איך אפשר להתרשם מהמכשיר אם לא בדקת את חנות האפליקציות של גוגל(עקב השאלה שלך לגביי האפליקציות) או את הדגש הכי גדול של אנדרואיד בזה שאתה יכול לעצב את התפריט הגישה שלך באיזה צורה שבא לך(החל מהלכניס תיקיות ולהוסיף/להוריד מסכי בית, ועד להחליף ממשק משתמש טוטאלי עם שימוש בלאנצ'רים שונים)

 

אבל עושה רושם שכבר בחרת את המכשיר שלך לעתיד. שאין שום בעיה איתו אגב, אבל המחיר שלו יקר בהרבה והפגמים(בכוונה תחילה) מרגיזים להחריד.

פורסם

גדי,בגלקסי אתה יכול לשנות הכל.

 

באייפון אתה לא יכול לשנות כלום (ברירת מחדל).

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
הרשה לי לפקפק בהתרשמות שלך מהגלקסי 2.

 

איך אפשר להתרשם מהמכשיר אם לא בדקת את חנות האפליקציות של גוגל(עקב השאלה שלך לגביי האפליקציות) או את הדגש הכי גדול של אנדרואיד בזה שאתה יכול לעצב את התפריט הגישה שלך באיזה צורה שבא לך(החל מהלכניס תיקיות ולהוסיף/להוריד מסכי בית, ועד להחליף ממשק משתמש טוטאלי עם שימוש בלאנצ'רים שונים)

 

אבל עושה רושם שכבר בחרת את המכשיר שלך לעתיד. שאין שום בעיה איתו אגב, אבל המחיר שלו יקר בהרבה והפגמים(בכוונה תחילה) מרגיזים להחריד.

 

כמו שאמרתי, כל ההתרשמות שלי מגלאקסי S2 היא מבדיקה קצרה שעשיתי לטלפון של חבר.

הבעיה היא שעכשיו התברר שזה בכלל לא היה גלאקסי S2 אלא דגם פשוט יותר :lol: ולכן זה מסבך עוד יותר את ההתלבטות, שכן בעצם אין לי שום ניסיון גם הגלאקסי S.

 

בנוגע לחנות אפליקציות של גוגל - אכן לא ניסיתי אותה, ולכן שאלתי אם מבחינת האפליקציות (waze, משחקים ושאר חארטות בחינם) ה-S3 לא נופל מהאייפון.

פורסם
בכמות לא - באיכות - גם לאותן אפליקציה - היא יותר נמוכה כמעט תמיד.

 

אשמח לראות דוגמאות קונקטיות להכרזה הזו.

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם

אני אגיד לך את האמת:

יש לי פה לידי אייפוד, אייפאד, אייפון 4, אייפון 4S, סמסונג טאב 10", נוק קולור, גלקסי ס, גלקסי S2, גלקסי S3, גוגל גרסה 1, גוגל נקסוס, מוטורולה אקספריה, ועוד כמה מכשירים.

להגיד שאייפאד יותר טוב מסמסונג 10" ? אני לא יכול. להגיד ההיפך? אני גם לא יכול.

 

להגיד שאייפון 4S יותר טוב מגלקסי ס? בהחלט. מול הגלקסי S2 אני לא יכול להגיד כזה דבר וגם לא ההיפך.

בקיצור זה עניין של העדפה ובחירה אישית.

 

אני הייתי בוחר בגלקסי S2 עם רום נורמלי (ICS). למה? כי הוא חזק מאוד, יש לו מספיק זכרון, המסך גדול (אבל לא ענק) ויש המון המון אפליקציות שלא נראות לי נחותות ביחס לאייפון.

 

אם אתה מכיר מישהו שטס לארה"ב, אז ב-400 דולר הוא יביא לך את הסמסונג נקסוס. התמורה של עלות - תועלת הכי גבוהה היום.

 

אני משתמש באנדרואיד ואישתי עם אייפון - לכל מכשיר היתרונות והחסרונות שלו. מבחינת זמן סוללה, של שנינו נגמרת יחסית מהר בשימוש מאסיבי.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

אליק , "במקרה" יש לי גם וגם (גלקסי נקסוס ו4S) , אני מאוד מתקשה לחשוב על אפליקציה (חוץ מפייסבוק שהיא חרא בשתיהם) שבאותה רמה.

לא בחלקות , לא ביציבות , לא בפיצ'רים ולא בעדכונים.

 

לגבי הטבלטים - בא תשווה עכשיו אייפד 3 ונדבר - אין טאבלט ברמה שלו (ולידי יושבים 2 בשלוף - אחד מהם זה הטרנספורמר פריים Quad Core עם כל השכלולים והשתמשתי ביותר).

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...