Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מותר לנסוע בלי המדבקה של הטסט ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5373 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מדבר על המדבקות העגולות עם שמנוקב עליהן החודש והשנה של הטסט

האם זה דו"ח וחייב להדביק אותם או שמותר לשמור אותם בתא כפפות ?

 

אני יודע שזה דובר כבר הרבה בפורום, אבל רציתי לדעת אם נכון להיום אוקטובר 2011

יש דו"ח על נסיעה ללא המדבקה (כמובן שעם רישיון טסט תקף ועם המדבקה בתא כפפות) ?

פורסם

שירתתי שלוש שנים במשטרה, לא מכיר חוק אשר מורה על הדבקת המדבקה העגולה, אבל שוטרים כוסעים מאוד שהמדבקה לא בחלון ובודקים לעומק האם ישנו טסט, שים את המדבקה, זה יכול לחסוך לך דקות יקרות של בדיקה!

פורסם

חובה לשלם במועד.

רישיון הרכב יכנס לתקפו רק אחרי התשלום (חותמת הבנק על הטופס).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בתור בנאדם ששונא מדבקות - אף פעם לא הדבקתי.

את שני הרכבים החדשים שקניתי גם הוצאתי מהסוכנויות בלי מדבקות על השמשה.

 

נקי יותר - יפה יותר.

 

בכל מקרה השוטר יבקש רשיון רכב, ייראה שבתוקף, מה העניין?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

החוק קובע שיש להדביק על השמשה

 

למה?

 

כדי שיקל על השוטר לבצע את עבודתו...

 

ואם מישהו מתעקש אפשר גם לתת דו"ח על כך בדיוק כמו שניתן לתת דו"ח על מספר דהוי או חסר

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ב2010 עצר אותי שוטר לבדיקה עם הJAZZ שאל היכן המדבקה ?

הוצאתי את רישיון הרכב והראיתי לו כי המדבקה משודכת לרישיון ,השוטר בדק מסמכים ביטוח וכאלו ושחרר אותי ,

לא אמר מילה על זה שהמדבקה לא מדובקת .

פורסם

השוטר יבקש את רישיון הרכב או יבדוק במחשב לפי מספר הרכב.

הוא לא יסתכל על המדבקה.

מה שכן יכול להיות - אם הרכב עומד הרבה זמן בלי תזוזה במקום ציבורי (ברחוב), פקחי עייריה יכולים לחשוב שאין טסט לרכב.

במיוחד אם הרכב יחסית ישן\מלוכלך.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

עם הרכב הקודם - פיאט פונטו97 עצר אותי שוטר לביקורת וראה שאין לי מדבקה על החלון

 

לקח את המסמכים בדק שעשיתי טסט ושחרר אותי בלי לומר על זה שום דבר .

 

כלומר זה שאין מדבקה זו לא עילה למתן דו"ח כל עוד יש לך רישיון רכב משולם וטסט הכל בסדר .

פורסם
החוק קובע שיש להדביק על השמשה

למה?

כדי שיקל על השוטר לבצע את עבודתו...

ואם מישהו מתעקש אפשר גם לתת דו"ח על כך בדיוק כמו שניתן לתת דו"ח על מספר דהוי או חסר

 

- אין סעיף אישום בחנ"א על חוסר במדבקה, כך שלא ניתן לתת דוח. (אולי יש יותר סיכוי להיעצר לביקורת).

- הדבקת המדבקה מוטלת על הבוחן.

תקנה 274: מצא בוחן רכב כי נתקיימו ברכב נבדק כל התנאים שבתקנות 271, 272, 273, 273א, 273ב ו-273ג ידביק בצידו הימני העליון של החלון הקדמי של הרכב תווית שבה יצויין החודש לחידוש הרשיון, יחתים את רשיון הרכב בחותמת כשירות לתנועה וידביק עליו את ספח התווית שהודבקה על חלון הרכב, כאמור

פורסם

אף פעם לא הבנתי מה הבעיה להדביק מדבקה כ”כ קטנה בפינת החלון? למה אתם הולכים ראש בראש עם המשטרה? אני אישית מדביק כל הזמן. מה שכן, לא מבין את הנהגים שעושים תערוכת מדבקות טסט מ- 10 שנים קודמות.

פורסם

אני לעומתך לא מעוניין להדביק , זה לא יפה ומכער את הרכב .



האמת שהרבה פעמים עצרו אותי שוטרים ואפילו לא בדקו טסט אלא רק ביקשו רישיונות .

בנוגע על להקל את העבודה לשוטרים ואם יש מדבקה אז הם לא אמורים לבדוק טסט? ממש בעיה לזייף את המדבקה הזאת

פורסם

סעיף 2496

נהגת ברכב הנ "לכאשר מבנהו/ציודו/אביזריו/סימונו/נשיאת מטענו לא היו

בהתאם להוראות הפקודה או התקנות בכך ש



..., בניגוד לתקנה 27 (ב) לתקנות

 

התעבורה

.

הקנס 500 ש"ח.

 

 

. מצב כללישל הרכב

(א) לאינהג אדם רכב כשהרכב נמצא במצב העלול לסכן עוברי דרך.

(ב) לאינהג אדם רכב אלא אם מבנהו של הרכב, ציודו, אביזריו, סימונו ונשיאת מטענו הם בהתאםלהוראות הפקודה או תקנות אלה, לרבות תנאים בהיתר וברשיון.

 

לא שמעתי על מישהו שקיבל דו"ח על כך אבל.... למה לא להדביק.

לא יפה, נו ...

 

 

 

 

 

 

 

 

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
חובה לשלם במועד.

רישיון הרכב יכנס לתקפו רק אחרי התשלום (חותמת הבנק על הטופס).

 

ובמידה ואני בוחר לשלם את הרשיון באינטרנט/טלפון? פשוט נשלח לי עותק חדש ואיתו אני ניגש למשרד הרישוי לביצוע הטסט?

פורסם

נכון, רק תיקח בחשבון כמה שבועות (שבועיים-שלושה), שלא יקרה מצב שנגמר הטסט והרישיון המשולם עדיין לא הגיע.

ניגשים למכון הטסטים ולא למשרד הרישוי.

ושים לב - עניתי מקודם לבחור, שלא צריך לבצע טסט שנתי, רק לשלם (רכב פרטי חדש מקבל פטור מטסט אחרי שנה).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...