Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5366 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעיקרון גם, ושוב אני אומר, בעיקרון! רוב המכשירים היום לא מעוניינים לדעת מה גודל האחסון שלכם, אלא כמה שירים יש לכם בסה"כ.

 

ככה למשל - לפחות אני - לא ראיתי שכתוב בSPECS של ר"ד מסוים שהוא מסוגל לקרוא עד 16GB אלא עד 10K שירים.

כמו שהאלפיין הספיציפי שלי בתיאוריה אמור להתמודד עם 20K שירים. ללא הגבלת נפח.

אבל זה כמובן הכל בתיאוריה.

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

אני אסביר טיפה מאיפה מגיע החיפוש אחרי מכשיר כזה.

 

1. אני נוהג די הרבה - בערך שעתיים ביום במינימום, בערך 40-50K ק"מ בשנה

2. אני שונא לשמוע רדיו בנסיעה

3. נמאס לי מעשרות דיסקים שמסתובבים לי באוטו גם מבחינת הבלאגן וגם מבחינת חוסר הנוחות שבהחלפה ביניהם בנסיעה, מה שמביא אותי בסוף להקשיב 5 פעמים ברצף לאותו דיסק.

 

הרעיון המקורי היה לבנות מחשב לרכב או אפילו לקחת מחשב מוכן ולהתקין אותו עם מסך מגע 7" שיתחבר למערכת (שנכון להיום אין לה AUX ואני צריך להתחיל להתעסק גם עם זה)

אז נזכרתי שכשביקרתי מישהו בחול נבעתי בסאאב חדשה וחוץ מהשיפורי מנוע שהיו לו והביאו את האוטו להיות חתיכת טיל היתה לו מערכת מקורית עם HDD מובנה שהיה נח מאד לשימוש.

 

בקיצור - מכשיר דאבל דין עם כונן מובנה ומערכת הפעלה נורמלית ונוחה נראה לי כמו הפתרון האידיאלי. אם לא אמצא מערכת מוכנה אצטרך להתחיל לבנות מחשב אבל אני מעדיף להתעסק עם מוצר מוגמר מאשר להתגלח על הזקן של עצמי מבחינת הפעלה והתקנה של מחשב ובסוף להגיע לתוצאה שנותן היום כל דאבל דין מצוי איכותי שעולה פחות... (למעט הכונן)

 

מקווה שעזרתי

 

גלעד

פורסם

יהיה מעניין לראות אם אחד הHUים של אלפיין, פיוניר או קלריון יכול להתמודד עם דיסק קשיח של אפילו 30 ג׳יגה.

בעיקרון רק צריך לספק לדיסק הקשיר מתח חיצוני - שזה לא כזה בעיה לבצע עם מערכת 12 וולט באוטו.

האם מישהו מוכן לנסות את העניין? הייתי עושה זאת בעצמי אבל הHU שלי לא תומך USB, רק אייפוד (בעזרת מתאם של פיוניר).

דיוויד

פורסם

שלום גלעד , היתה לי אותה הבעייה (נסיע ערוכה , לא סבלתי רדיו ) כמו כן אני לא סובל MP3 בגלל האיכות , ה-HU שברכבי הוא ALPINE 9887 , פתרון לבעייה הוא IPOD TOUCH 32GB שהוא גם נגן נייד , מאוד נוח , מאוד מהיר , קטן , אמין , ואני מדגיש שהוא מסוגל להכיל בתוכו פורמטים LOSSLESS . עלות שלו גבוהה יחסית ואני מבין מהשירשור ש32GB זה לא מספת אותך , לכן אפשר לקנות IPOD TOUCH 64GB או IPOD CLASSIC 160GB-1,089 שהוא הרבה יותר זול מ IPOD TOUCH-1,649 .

160GB אתה תצטרך חודשים רבים בשביל לשמוע את כל השירים המוכלים בתוך זה.

אגב , אפשר לקנות אותם ביד שניה . לדוגמה : IPOD TOUCH 64GB 1200-1400 , IPOD TOUCH 32GB 800-1200 את ה IPOD CLASSIC לא ראיתי שם.

פורסם

לצערי זה לא פתרון, לי יש אייפוד טאצ' מחובר ל P99 ויש ירידה באיכות לצערי אפילו במערכת מהוללת כמו P99.

 

הצורה בה איפוד עובד אם מערכת לרכב זה לרוב הוא משדר אות אנאלוגי דרך מתאמים למינהם שיש בALPINE הישנים יותר או ברוב מערכות הMAIN STREAM היום.

 

בזמן האחרון התחילו חלק מהדגמים לתמוך בשידור אות דיגיטלי מהאייפוד אבל לצערי הדבר לא בדיוק כזה מדוייק כי השליטה והניגון עדיין מתבצעים מהאייפוד!

 

המערכת הופכת לסוג של שלט רחוק על האייפוד אבל האות שהוא מוציא זה אות דיגיטלי PCM שמתורגם על ידו ומנוגן ונפתח על ידו בלבד והקודקים שלו.

 

יש הבדל בין CD ל IPOD וזה בולט, אני אנסה היום לעבוד אם WAV והרדיסק ונראה אם יש הבדל לטובה.

פורסם

הרעיון של אייפוד אפשרי ואפילו יש לי אייפון שלא בשימוש שיכול לשמש לזה. הבעיה היחידה כמו שכתבו פה היא האיכות - גם flac עדיין נשמע חרט באיומיו גם עם אוזניות מעולות.

פורסם

האלפיינים החדשים קוראים מוזיקה מאוד מהר ומאוד יפה מאייפודים ואייפונים.

האלפיין שלי מתחבר לאייפון 4 של דייויד (REZO) קורא אותו מאוד מהר (בערך 1000 שירים תוך כמה שניות! טוב נו... :| Made for iPod) ומנגן יפה מאוד וכל השליטה מתבצעת אקסקלוסיבית מהר"ד!

לא AUX ולא אנלוגי, קריאה ישירה של מידע, עיבוד דרך DAC של המכשיר והחוצה.

עם DOK למשל הוא עובד לאט יותר, אבל זה בגדר הסביר (300-400 שירים קורא בערך ב15 שניות וזה מוכן לדפדוף וניגון!)

יחסית למכשיר די איטי זה סביר מאוד.

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

היום בדקתי, על ה P99 אין שום הבדל לגמרי ניסיתי אם דיסק של פוקל שצרוב על דיסק ועל אייפוד ועל FLASH DRIVE.

 

אין שום הבדל, שמעתי שעה קטעים שונים אחד אחרי השני!

 

אבל זה ב P99, מה שקורא במכשירים אחרים זה עניין אחר.

 

אגב אין דבר כזה קריאה ישירה של מידע מה איפוד, הכל אשליות, האיפוד משדר דרך ה USB אות דיגיטלי. המערכת לא משתמשת באיפוד בתור כונן.

 

יש גם העברת מידע כמו שמות שירים והפקודות השונות.

פורסם

פעם היה לי ויכוח עם איתמר ואדי לאנוס על כך.הם טענו שלא אמור להיות הבדל באיכות ואני טענתי להיפך.

באחד המפגשים האחרונים ניסינו אני ויוני להבחין אם יש הבדל שמיע של אותם שירים בסוג דחיסה דומה על DOC ודיסק צרוב.

ואכן,הם בהחלט צדקו ולא הצלחנו לשמוע כלל הבדל כלשהוא למרות מאמצינו.

אני מנצל במה זו לציין קבל עם ועדה שהם אכן צודקים.

 

מדגיש, שכמו ייבגני הניסוי הקצר בוצע על פיוניר P99.

 

שנית,אני משחק עם הרעיון לחבר הארד דיסק חיצוני בנפח של 500 ג'יגה על מנת שאוכל לדחוס לתוכו כמות אדירה של שירים ,כמובן באיכות הגבוהה ביותר האפשרית בין אם זה לוסלס או דחיסה של 320.תמהני,אם אכן המכשיר יאפשר לי? :roll:

ידוע לי שאחד מחברי הפורום הצליח לחבר הארד דיסק של 160 ג'יגה מלאים ללא בעיה לפיוניר מהדגמים הישנים יותר.

 

אם מישהו מקוראי הפורום הצליח לחבר הארד חיצוני מלא עם קיבולת גבוהה יותר מה160 שהוצהרו,אכיר לו תודה אם יציין זאת.

(ג'וניור כבר ציין שמכשיר הJVC של אלי I קורא 360 ג'יגה).

 

ליאור

פורסם

ניסיתי אתמול לחבר SSD מפורמט ל FAT32 אבל בתוך מין מארז כזה חיצוני. בקיצור מארז חיצוני נייד להארדיסק.

 

לצערי לא עובד, לא קורא אותו.

 

אין לי HDD נייד לכן אין איך לבדוק.

פורסם

היי

 

כמו שכבר צויין, גם לי יש את ה JVC 836 זהו דבל דין שמסוגל לפעול עם HD של עד 320 GB (לא 360..) וזאת באמת מבחינה של מתח לHD.

 

אני נסיתי לחבר HD של 500 GB ללא מתח אך הוא לא הצליח לקבלו.

 

הוא אכן מעט איטי בקריאה שלו ואינו קורא עברית (אינו מציג שם שיר / תיקיה בעברית), אך זהו מחיר שהייתי מוכן לשלם.

 

שווה לדעתי למישהו כמו פותח השירשור לבחון מכשיר דומה (יש מבחר די גדול לשמכשירים שמסוגלים לעבוד בצורה דומה)

 

בהצלחה

רוני נ.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

יש לי באוטו jvc kd avx77 יש לו כניסת usb וחיברתי אליו הארד דיסק נייד 320 גיגה של wav אבל צריך לפרמט אותו fat32

ו fat32 מומלץ לנפחים יותר קטנים

HU :JVC KD-AVX77AMP:JL-AUDIO 300\2V2

AMP: Jl AUDIO 1000/1COMP:FOCAL -K2P 165

CAPACITOR:CONECTION AUDISON BSF08 SUB:JL AUDIO 13w7ae

PROCESSOR:JBL MS-8

פורסם

אתה לא עובד פה אם נתונים ומריץ מערכות הפעלה, גם אין לך קבצים מעל 2GB.

 

לכן כל עוד הפורמט תומך בגודל הPARTITION שלך (לא זוכר אם יש הגבלות בFAT 32) אין שום בעיה.

×
×
  • תוכן חדש...