Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5377 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם... צריך את עזרתכם...

 

רכשתי פורד פוקוס(ממקור אמין) לפני כ- שבוע, עברה בדיקה מלאה

אמנם נרשם בבדיקה כי יש רעשים חיצוניים ופנימיים במנוע, אבל נאמר לי ממכון הבדיקה שזה משהו זניח...

 

לפני כשעה התנעתי את הרכב , והאוטו רעד אבל נסע כרגיל.

לאחר מכן נסעתי עם האוטו ונדלקה נורה של המנוע ( צהובה בצורה של צינור עבה ) ולאחר מכן האוטו

נסע כמקרטע לחלוטין ובקושי נסע, לאחר מכן נדלקה נורה של לעצור את הרכב ומד החום היה על המקסימום

 

יש לציין כי שטפתי את האוטו לפני( חיצונית)לא נראה לי שיש קשר, אבל אני אעלה את זה גם כהעשרה...

 

 

אשמח אם תוכלו לפענח את הבעיה , להגיד מה העלות פחות או יותר

והכי חשוב פתרונות

 

תודה, אני צריך את עזרתכם

פורסם

בעיה בטרמוסטט- פורד פוקוס 2001

שלום לכולם

 

כפי שאתמול תיארתי נורת המנוע דלקה, ניסיתי לנסוע למוסך אך מד החום מיד עלה לאחר 5 דקות נסיעה בלבד...

 

יש לציין כי לפני הנסיעה , לא היו מים בכלל ולאחר מכן מילאתי את המיכל עד למקסימום...

 

כשעצרתי את הרכב, המים נזלו

 

נאמר לי מבעל הרכב שזה כנראה בעיה בטרמטסטט וזאת בעיה קטנה

 

חבר׳ה מה זה אומר? מה העלות ?

 

כעת אני ממתין לגרר ומאוד חם !

 

 

תודה רבה לעוזרים שבניכם

פורסם

תרמוסטט עולה כמה מאות אני מעריך 400-500 שקל.

המים נזלו מאיפה ממיכל העיבוי כי הם עלו על מקסימום או מצינור\רדיאטור?

 

המאוררים עובדים?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

סיכוי טוב שהתרמוסטט נתפס סגור, ואין מעבר מים בין הרדיאטור למנוע.

לא מומלץ לנסוע כך עקב סכנה להתחממות מנוע.

מתחדשת*

פורסם

המים נזלו מהמיכל עיבוי מעבר למקסימום ולא מן הרדיאטור...

 

כמו כן אני אעשה סיכום יום ואגיד לך כי הבעיה סודרה ואכן זה היה הטרמוסטט.

 

האוטו עכשיו בסדר, אך יש לציין כי שאני מניע את האוטו האוטו תחילה רועד, ושאתה מעביר לדרייב אין לו כח לנסוע קדימה

אך עם הלחיצה על הדוושה אז זה מסתדר...

 

עוד דבר הוא כשלפני הבעיה, מד החום באופן קבוע היה על האמצע וכעת, הוא תחילה על המינימום ולאט לאט עולה עד לאמצע..

 

אני שוקל לפנות למוסך מורשה של פורד על מנת שאולי יאתר לי בעיות נוספות ...

 

מה אתה אומר ?

פורסם
שלום לכולם... צריך את עזרתכם...

 

רכשתי פורד פוקוס(ממקור אמין) לפני כ- שבוע, עברה בדיקה מלאה- המקור האמין היחידי שאני מכיר לרכישת רכב הוא אצל ייבואן הרכב קרי רכב חדש.

אל תסמוך בגרוש על אף אחד ברכישת רכב משומש.

אמנם נרשם בבדיקה כי יש רעשים חיצוניים ופנימיים במנוע, אבל נאמר לי ממכון הבדיקה שזה משהו זניח...

אני ממליץ לך לקפוץ למוסך שמתמחה ברכב שברשותך בכדי לבצע יישור קו קרי בדיקה כללית ותיקון את הדרוש תיקון וטיפול גדול.

חפש באשכול בעלי מקצוע את חבר הפורום אורן שירותיי רכב.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...