Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5395 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

חזרתי מסיבוב בסוכנויות הרכב,

אני מחפש סופרמיני אוטומטית חדשה בעיקר לנסיעות אשדוד-חולון 60 ק"מ ביום.

 

יונדאי i10 1.25 - עולה 91K עם הנחה 89K יש במלאי

i10 1.1- עולה 76K (מבחינת איבזור מראות ידניות ו2 חלונות חשמליים חוץ מזה כמו הקודם) למה כזה הפרש?

סוזוקי ספלאש- עם הנחה של מורים 86.5K

 

מעדיפים לא אירופאיות.

זה רכב ראשון ואני מתחת לגיל 24 אז גם הביטוח בהתאם :wink:

 

אני קורא הרבה בפורום הבעיה שרוב הדיונים הם בעיקר על הידיניות

דעות/המלצות?

פורסם

i10 היא לא סופר מיני והיא באופן כללי די קטנה. אם אתה נוסע לבד או עם עוד בן אדם אחד אז היא תספיק לך בכיף, אם לא אז כדאי שתבדוק גם את המכוניות הגדולות יותר. בכל מקרה ה-i10 1100 סמ"ק קצת חלשה לנסיעות כאלו, ה-1300 קצת יותר מתאימה. בכל מקרה אני ממליץ לך לבדוק את הרכישה גם בשיטת הליסינג הפרטי, יכול להיות שתגלה שזה משתלם לך יותר.

פורסם

I10 תתאים לך כמו כפפה. נסיעה חולון-אשדוד הינה נסיעה מישורית לכן מי שאומר שגרסא זו לא תתאים מבלבל את המוח!

אם היית הולך על ידני יש מבחר הרבה יותר גדול במחירים הללו.

Citroen C5 Aircross 1.5 BlueHDi/130 Feel

פורסם

שתיהן בכלל לא סופר מיני אלא מיני רגילות.

ספלאש יותר טובה וגדולה מI10.

המנוע שלה מאוד נמרץ ואחרי 80 יש הרגשה שהאוטו רוצה עוד. לא אופייני למכוניות קטנות.

החיסרון הוא בשני חלונות חשמל מתוך 4 (בזיון ב2011) ותא מטען שלא קיים.

גם הישיבה וחלונות גדולים למדי יכולים להיות קשים לעיכול למי שרגיל למימדים וישיבה מקובלים יותר.

×
×
  • תוכן חדש...