Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5391 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום

ברשותי הונדה סיויק האצ'בק, ידנית, משנת 99, מנוע 1400 ואם אני לא טועה הרכב מגיע עם 95 כ"ס.

אני מאוד מאוד מרוצה מהאוטו ומבסוט עליו עד הגג, הוא מאוד חסכוני בדלק - ומעולם לא היו לי איתו שום בעיות מכניות (הרכב אצלי כמעט שנתיים)

 

הדבר היחידי שמציק לי קצת הוא הכוח שלו .. בעליות אין לו כח לנשום ואני מוצא את עצמי לא פעם בהילוך שני או שלישי באמצע כבישים שאמורים להיות מהירים (כביש 1, בקעת הירדן, וכן כבישי הצפון), כמובן שזה מתבטא בצריכת הדלק הכפולה שהאוטו לוקח לי בעליות אלו ...

 

השאלה שלי היא מה אפשר לשפר/להוסיף/לשנות לאוטו כדי שיהיה לו יותר כח (אולי טורבו ?) - מבלי לגרוע באמינות המצויינת שלו ובצריכת הדלק הטובה שיש לי איתו כרגע.

 

תודה לכל העוזרים

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

E

F

SHAR

 

לשפר מבלי לגרוע בצריכה או באמינות ובטח ובטח שאין תקציב מוגדר ומטרה

 

וטורבו זה עניין של בערך שווי הרכב שלך כרגע

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

OK אני אעשה קצת סדר

 

המטרה שלי היא לתת לאוטו יותר כח זמין בעליות, השיפור לא מיועד למרוצים ולא כדי להשתולל איתו.

קצת קשה לי להגיד את התקציב כי אין לי מושג מה צריך לעשות ומה העלויות, נראה לי שזה יגיע לסביבות ה 5000 פלוס מינוס

בקשר לצריכת דלק ... אני אסתדר עם זה אני מאמין ..

 

אז .. מה האפשרויות שלי ?

פורסם

פותח השרשור, ערב טוב!

במקרה יש לי רכב זהה לשלך, והתעניינתי המון בנושא השיפורים.

אני אתחיל ואומר שההאצבק היא בין ה1.4 החזקות שיש, גם כיום.

בקשר להילוך שני אני בספק, אל תפחד לעלות לסל"ד גבוה, זו הונדה, ושיא המומנט וההספק נמצאים הרבה אחרי ה4 אלף סל"ד. מתחת ל4 האוטו עדיין ישן.

בקשר לשיפורים:

להונדה סיוויק 92-00 יש פוטנציאל שיפורים ע-צ-ו-ם!!!

בחו"ל, אין מפגש משפרים שאין בו סיוויק.

הסיוויקים נמכרו בארה"ב עם מנועי 1.6 בעלי 127, 160, ו185 כ"ס.

נפוץ מאוד בחו"ל לשתול גם מנועי אינטגרה 1.8 ליטר, ויש כאלה שגם שותלים 2 ליטר.

כמובן שכל אחד מהמנועים האלה ניתן לשתול בסיוויק שלך, ואם גם הם לא מספיקים, ניתן להגדיש אותם, ובכלל, השמיים הם הגבול לרכב הזה.

לשפר את ה1.4 יהיה סתם משחק בקקי, כמה שלא תשפר אותו, הרבה יותר יעיל לשפר 1.6 שכבר מגיע עם 125 כ"ס, ויש אותו בשפע בכל מקום.

השתלת מנוע כזה לא יקרה במיוחד, והשיפור בכח משמעותי. הרכב שוקל רק 1100 קילו.

אבל, בגלל שאתה גר בארץ ישראל מנפצת החלומות, שום דבר ממה שכתבתי אינו חוקי.

 

לכן, עצתי היא כזו:

אם יש לך פרוטקציות או קומבינות, תחליף מנוע.

אם לא, ואתה אוהב את הרכב (אני מאוהב בשלי), שפר מה שאתה יכול ועדיין חוקי: גאנטים יפים, צמיגים איכותיים, קפיצים ובולמים או קוילברים. אתה תהנה מאוד מהרכב.

אם אתה לא מת עליו תקנה פפשוט רכב חזק יותר.

 

לא מיציתי את הנושא, כי יצא ארוך מספיק.

אם יש לך שאלות אתה מוזמן לשאול.

 

 

תהנה ויום טוב,

אלכס

Honda civic EJ6

פורסם

אמנם אני לא בעל הונדה, אבל בכל זאת:

יש קאם שאפט חם יותר מהמקורי שניתן להרכיב?

פורטינג?

סעפת משופרת?

או אולי החלפה חוקית במנוע 1.6 של דגם הסדאן?

מתחדשת*

פורסם

הכל משחק בקקי.

השיפור המשמעותי והמשתלם ביותר יהיה החלפת מנוע.

 

חוקי, לא נראה לי. לפחות לא בצורה הוגנת וישרה.

 

משיחה עם 2 אנשים שהחליפו ל1.6, הבנתי שהם אישרו בקומבינה.

Honda civic EJ6

פורסם
אמנם אני לא בעל הונדה, אבל בכל זאת:

יש קאם שאפט חם יותר מהמקורי שניתן להרכיב?

פורטינג?

סעפת משופרת?

או אולי החלפה חוקית במנוע 1.6 של דגם הסדאן?

לא ב 5K

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

השיפור היחיד ששווה ביחס לעלות שלו לרכב הזה, הוא סעפות של D16Y8. בעלות לא גבוהה (יחסית לשיפורים אחרים) הרכב נושם ונוסע טוב יותר. מה גם שהחלקים מתאימים אחד לאחד ואף שוטר או טסטר לא ידבר איתך על זה...

פורסם

כעקרון כדי להוציא מהמנוע את המקסימום במינימום..ההצעה שלי היא!

סעפת יניקה של D16Y8 דגם אוטומט+בית פילטר אויר של אותו רכב.

סעפת פליטה של D16Y8 + מגן החום המקורי שמולבש עליה.

ואם אתה צריך להחליף קלאץ אז כבר תשים של 1.6 בתוספת גלגל תנופה קל שמשקלו לא פחות מ 4.5-5 ק"ג.

מבטיח לך שתסע יפה מאוד עד 100 תעמוד יפה עם 1.6.

 

כנ"ל תבדוק את הרוטור הפנימי בתוך הדיסטרבוטור+מכסה הדיסטרבוטור...להחליף אם מצבם בקנטים.

חוטי הצתה לבדוק...תנקה את המנוע צעדים...אחריי ניקוי המנוע מגיב אחרת.

אל תלך שולל בעקבות כל חוטי ההצתה בעובי אגזוז או פלאגים אירדיום למינהן לא משפיע ובזבוז של כסף.

אשמח לעזור בעוד אם תרצה

יוגב

Mazda 3 Spirit Canary Yellow

פורסם

בידני המנוע צעדים מגיע מאחורי הסעפת.

באוטומט מגיע מתחת לבית מצערת(הכוונה מחובר אליה) וככה זה כמו ב 1.4 אוטומט וגם ידני.

Mazda 3 Spirit Canary Yellow

פורסם

אין עליך בפרטים הקטנים האלה!

יש לי שאלה, שאני מאמין שגם תעזור לפותח השרשור אם יחליט ללכת בכיוון -

מה בדיוק החלקים שצריך כדי להחליף את הסעפת יניקה? מחליפים גם את המצערת? מזרקים? חנוכיה? או רק את הסעפת עצמה ומרכיבים עליה את כל החלקים הקיימים?

פורסם

כעקרון אתה יכול להשתמש רק בסעפת ולהשלים הכל מאצלך עובד מצוין.

מזרקים נשארים שלך 190CC לעומת 1.6 240CC.

מצערת אפשר להשתמש גם של ה 1.6 וגם של ה 1.4 כנ"ל אותו מנוע צעדים.

חיישן טמפרטורת אויר נשאר שלך יושב על הקופסאת אויר של ה 1.4 בצד ימין.

חנוכיה נשארת שלך+הווסת דלק.

יוגב

Mazda 3 Spirit Canary Yellow


×
×
  • תוכן חדש...