Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פאביה TSI 1200 או פונטו אבו אוט' 1400


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5416 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדעתי הגרנדה פונטו איבו היא קנייה יותר טובה בחישוב כל המשתנים:

קודם כל 7000 ש"ח פחות זה עדיין סכום לא מבוטל.

הפונטו הרבה יותר חסכונית הן בצריכת דלק והן בשותף.

הביטוח של הפאביה יותר יקר משמעותית מהביטוח של הפונטו.

איבזור נהדר, עשיר מהנה ומועיל בכל קנה מידה בטח מול הפאביה הבאמת ערומה.

הפונטו יותר בטיחותית ועשירה יותר באיבזור בטיחותי.

3 שנים אחריות לפונטו (ואם קיבלת אופצייה לטרייד אין אז בכלל...) לעומת שנתיים אחריות לפאביה.

הפונטו מרווחת יותר מקדימה ומאחורה ואני נסעתי בה ובפביה יותר מעשר פעמים ומבחינת המרווח והנוחות הפונטו מנצחת.

ולסיום,(אמנם לא נתון משפיע) הפונטו יותר יפה.

 

בכל הנוגע להכרזות על "וכך או כך, הפונטו תזדחל מאחור. והרבה.","כך או כך היא תשפיל את הפונטו בכל הקשור לביצועים..." הכל עניין של צורך והרגשה עוד שנייה וחצי למאה או פחות זה ממש לא משנה, גם יציאה מהרמזור ראשון או שלישי זה די "בולשיט".

 

בכל הנוגע לאמינות: הגרנדה לא נופלת מאף רכב אחר בסגמט אדראבא היא עולה על כמה וכמה רכבים אחרים כמובן שלא ערכתי מעקב סטטיסטי מייצג אך זה נשען על רכבים רבים של חברים, נתונים שאני קורא מעת לעת ושיחה עם מנהל המוסך המרכזי של פיאט בב"ש (שהוא גם של קיה ומטפל באין ספור רכבים אחרים).

גיר הרובוטי שלה דורש הסתגלות של 24 שעות וזהו. הוא גמיש, יחסית נעים ולא מרגיש "רובוטי" בטח בתפעול ידני ועוזר להוציא יפה מאוד את 77 כ"ס מהמנוע הזה, יחד עם סיוע לצריכת דלק מרשימה.

 

לכן על כל אלה, אם זו הייתה ההתלבטות שלי, כל שהיה נותר הוא לבחור צבע לגרנדה פונטו. אך כמובן זו הבחירה שלך ואתה צריך להיות שלם לגמרי איתה.

בהצלחה.

 

 

הפונטו יותר טובה מהפאביה בעמידה בלבד!

אין בכלל מה להשוות בין המנועים- של הפאביה חזק ומתקדם יותר.

ה-DSG הרבה יותר טוב מהרובוטי חד מצמדי של פיאט.

לגביי אמינות ושמירת ערך- הנבואה ניתנה לשוטים. לכמה קורולות (סמל האמינות) החליפו מנועים? עד שלא יהיו לנו מכוני מחקר כמו JD POWER כל מה שיגידו על אמינות הוא בגדר שטויות.

אם אבזור ופינוק עושה לך את זה, תקנה סלון וג'קוזי, כי בתור רכב ובמיוחד במנועים האלו, הפאביה הרבה יותר טובה.

פורסם

shaybb כתב כתגובה לדעתי: "פתאום זה "עניין של צורך והרגשה", יפה לך לעוות את העובדות להציגן איך שנוח לך."

 

שי אילו עובדות בדיוק אני מעוות?

אמרתי שיש לרכב 97 כ"ס במקום 77 כ"ס? אמרתי שיש לו גיר אוטומט במקום רובוטי? לא ולא. מה שאמרתי ואני חוזר ואומר הוא שכוח זה עניין אינדבידואלי. ישנם אנשים שנוהגים בפנדה ופיקנטו ומבסוטים עד הגג. וישנם את אלו ש הB4 שאני נוהג עליה, לא מספיק חזקה להם (לי 150 כ"ס ומספיק מומנט (כ20) בסל"ד נמוך מספקים בהחלט).

כמו כן הרכב ממש לא עגלה כמו שנוח לכמה לצייר אותו. הוא מגיב בצורה סבירה בהחלט, הוא סוחב 4 נוסעים ומטען (כפי שאני נסעתי עליו כמה פעמים) ללא בעיה והגיר הרובוטי שלו לא רע בכלל ולא מעיק- שוב כפי שנוח לכמה לצייר אותו.

 

ירידת ערך יש לפאביה ולגרנדה כמעט באותה מידה ונתוני הרכב משפיעים על המכירה הסופית.

וכן המנוע של הפאביה הרבה יותר טוב- אין ספק בכלל. אבל בזה נגמרים היתרונות של הפאביה לדעתי. בכל שאר הפרמטרים ואתה מוזמן להשוות כל אחד כפי שכתבתי: מהאחריות דרך הביטוח עובר לחלפים ותחזוקה שוטפת ולצריכת הדלק שבאופן מוחלט וודאי יותר טובה אצל הגרנדה ועד לאיבזור ולבטיחות והלאה והלאה.

 

ול doras, כן איבזור (ובתוך זה אני מכליל גם איבזור בטיחותי) הוא בעל השפעה גדולה בקניית רכב כמו גם מנוע, גיר, אחריות, ביטוח וכול'. אל תבטל פרמטר כזה או אחר כי לדעתך פרמטר אחר יותר חשוב. רכב הוא מכלול ובשעת מבחן יש להניח את כל המשתנים על המאזניים. מה יעזור אם אני יוצא ראשון מהרמזור אבל "מתבאס" לשבת ברכב? (סתם דוגמא).

 

ושוב אני חוזר ואומר לפותח השירשור: לדעתי הגרנדה על כל החבילה שהיא מציעה, כולל שיקלול כל הפרמטרים הרלוונטים בקניית רכב, עדיפה בסופו של עניין על הפאביה. צא, עשה נסיעת מבחן, הסתכל על הרכבים, שב בתוכם ותחליט היטב לאיזה רכב בא לך להיכנס כל בוקר ובתוך כך התחשב גם בעניינים כספיים נטו כמו: מחיר קנייה ראשוני, אחריות, ביטוחים, אחזקה ותחזוקה שוטפת.

 

בהצלחה.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

פורסם

לפונטו יתרון בטיחותי, ואולי יתרון מרווח קל מלפנים - שם נגמרים לה היתרונות. היא נחותה משמעותית מהפאביה בכל השאר, וזו לא רק דעתי - נסה גם את דעתם של גדולי מגזיני הרכב באירופה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

×
×
  • תוכן חדש...