Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5412 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

הייתי רוצה לדעת אם משה אני הולך ליקנות שווה את הכסף או שאתם יכולים להציא משהו אחר...

אז ככה הקומפוננט שרציתי הוא:

Hybrid 6 Morel 13038955c.gif

600WATT.160WATT RMS

 

ומגגבר של: ROCKFORD R3004

4X50 WATT RMS

32621831c.gif

6X9 מותכן כבר..

אז אפ אפשר קצת עצאות היה טוב..

והמערכת מוקבלת עד 3000 ש"ח:-D

פורסם

הרמקולים מצויינים (תלוי גם במחיר שרוצים עליהם)

המגבר נראה חלש על הנייר, תלוי כמה הוא מפיק בפועל, וכמובן יחסית למחירו.

אל תשכך להשאיר מספיק כסף להתקנה טובה, אחרת כל רכיב שתרכוש ישמע כמו זבל סיני.

מתחדשת*

פורסם

טוב תודה לכלום..

כן גם אני חשבתי על הJBL 1004 בסוף אני הלך עליו... אבל עכשיו אני לא יודע אם זה שווה את הכסף להשקיע בכאלה קומפוננט...

או ששווה את המורל dotech ovation.. :?

פורסם

בקיצור איזה קומפוננט תציאו לי ומגבר אליו..? וכמובן שלכל זה היה לי מגבר Rockford R5001 שמחובר עליו סאבוופר של קיקר CVR12

פורסם

הבדל בין היבריד לבין דוטק 500 ש"ח ועוד 2000 לתיבות . דוטק זהו דגם אחרון של מורל לדלת חוץ מסופרימו.תלך על דוטק אני חושב אתה לא תלך על תיבות נכון ?

פורסם

תודה לכולם...

ועדיין אני בהתלבתות בין שני הדגמים ומחברות שונות יש מה להציא?

רק קומפוננט ולי העיכר שהיה באס טוב והיכותי שלא יעשה לי רעשים וכו...

ומגבר בסוף אני לוכח JBL1004

×
×
  • תוכן חדש...