Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8046 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

אבא שלי חנה על המדרכה בת"א וקיבל דו"ח על סך 250 ש"ח,

 

הצבע של האוטו הוא ירוק ובדו"ח רשמו צבע שחור,

האם יש אפשרות לבטל את הדו"ח?

 

תודה לעונים.

פורסם

למה לבטל כשאפשר אפשר לשלם?

 

ואם הולך רגל שחסמו לו את המדרכה (אבא שלך) היה יורד לכביש ונדרס למוות ובדו"ח של המשטרה היה רשום שהוא היספאני למרות שבמציאות הוא אשכנזי זך לבן וטהור, את המוות אפשר היה לבטל?

 

פעם הבאה שאבא שלך יחנה כחוק, אפילו אם זה יעלה לו 12 ש"ח לשעה.

פורסם

כן אפשר לבטל.

תשלח מכתב מפורט לעיריה , תכתוב שלא היית במקום בשעת וביום העבירה .

ולראיה שלא מדובר ברכב שלך , שכן צבע הרכב שלך הינו ירוק ולא שחור.

יקח לזה כמה זמן להתגלגל אבל בסוף יתבטל הדו"ח.

חבר שלי ביטל דו"ח חניה בדרך דומה.

 

פעם הבאה שאבא שלך יחנה כחוק, אפילו אם זה יעלה לו 12 ש"ח לשעה.

 

זהו שבתל אביב זה לא יעלה סכום כזה.

בעיר יש מצוקת חניה גדולה.

פורסם

אם זה דוח שהוצמד לשמשה מחכים קודם כל עד שהוא יגיע הביתה (זה מה שאני עושה... רק שאצלי זה דוח חניה של המשטרה עם טעות של צבע ופירוט לא נכון) ואחרי זה שולחים מכתב שבו כתוב מה שלירן רשם...

אם תשלח את המכתב עכשיו אז זה דיי ברור שהדוח נכתב לרכב של אביך (אחרת איך יש לו את הדוח ביד?)

Scooby WRX

פורסם
אם זה דוח שהוצמד לשמשה מחכים קודם כל עד שהוא יגיע הביתה (זה מה שאני עושה... רק שאצלי זה דוח חניה של המשטרה עם טעות של צבע ופירוט לא נכון) ואחרי זה שולחים מכתב שבו כתוב מה שלירן רשם...

אם תשלח את המכתב עכשיו אז זה דיי ברור שהדוח נכתב לרכב של אביך (אחרת איך יש לו את הדוח ביד?)

 

שניהם צודקים אבל אפשר לבטל לגבי הסדר אני לא יודע מה עדיף אבל כנס לפה

http://www.topspeed.co.il/Articles/index.asp?articleID=10

כמה עמודי מקרים לבטול דו"ח חניה.

צביקה

פורסם
אם זה דוח שהוצמד לשמשה מחכים קודם כל עד שהוא יגיע הביתה (זה מה שאני עושה... רק שאצלי זה דוח חניה של המשטרה עם טעות של צבע ופירוט לא נכון) ואחרי זה שולחים מכתב שבו כתוב מה שלירן רשם...

אם תשלח את המכתב עכשיו אז זה דיי ברור שהדוח נכתב לרכב של אביך (אחרת איך יש לו את הדוח ביד?)

 

 

צודק....

עכשיו שאני חושב על זה - יש הרבה שלא חושבים על זה...

פורסם

שלום

ניתן כמובן לפנות לביטול דוח כזה אך הסכוי די נמוך.

בבית משפט,למשל,התובע אשר גילה שמדובר בטעות,יכול תמיד לבקש מהשופט לתקן את כתב האישום,והשופט יעתר לבקשתו.אין זו טעות שיורדת לשורשו של ענין וניתן להתיחס אליה כאל טעות קולמוס.

עו"ד אריאלה זהר-הלוי

054-4543654

עו"ד יונה מאירוביץ

054-7544140

פורסם
למה לבטל כשאפשר אפשר לשלם?

 

ואם הולך רגל שחסמו לו את המדרכה (אבא שלך) היה יורד לכביש ונדרס למוות ובדו"ח של המשטרה היה רשום שהוא היספאני למרות שבמציאות הוא אשכנזי זך לבן וטהור, את המוות אפשר היה לבטל?

 

פעם הבאה שאבא שלך יחנה כחוק, אפילו אם זה יעלה לו 12 ש"ח לשעה.

 

יש 1001 מדרכות ברוחב של פיל הודי מצוי, שמאפשרות חניה של סמיטריילר ועדיין מותירות מעבר עגלה (זאת הדרישה של החוק-מעבר עגלה) ועדיין אם תחנה שם תקבל דו"ח\גרירה

 

אז צא מהפוזה ה"פוליטיקלי קורקט" ותתחיל להתחבר למציאות....

פורסם
שלום

ניתן כמובן לפנות לביטול דוח כזה אך הסכוי די נמוך.

בבית משפט,למשל,התובע אשר גילה שמדובר בטעות,יכול תמיד לבקש מהשופט לתקן את כתב האישום,והשופט יעתר לבקשתו.אין זו טעות שיורדת לשורשו של ענין וניתן להתיחס אליה כאל טעות קולמוס.

 

מצטרף לדעה הזו, היו כבר מס' פסיקות על טעות בזיהוי הצבע שהנאשם הורשע בהם, במיוחד אם הצבע דומה בעירו בגווניו לצבע שצויין בדו"ח.

לדוגמא: צבע קרם ברשיונות מסויימים נקרא חום ויש גם בז', הונדות 92-5 בצבע אפור-עכבר נחשבות בטעות לשחורות, ועוד...

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
למה לבטל כשאפשר אפשר לשלם?

 

ואם הולך רגל שחסמו לו את המדרכה (אבא שלך) היה יורד לכביש ונדרס למוות ובדו"ח של המשטרה היה רשום שהוא היספאני למרות שבמציאות הוא אשכנזי זך לבן וטהור, את המוות אפשר היה לבטל?

 

פעם הבאה שאבא שלך יחנה כחוק, אפילו אם זה יעלה לו 12 ש"ח לשעה.

 

אולי כדי לאמץ את הדברים שלך כפרסומת במלחמה בתאונות הדרכים.

:idea:

i don't afraid to die ,i afraid to loss my freedom -Sokrates

פורסם
למה לבטל כשאפשר אפשר לשלם?

 

ואם הולך רגל שחסמו לו את המדרכה (אבא שלך) היה יורד לכביש ונדרס למוות ובדו"ח של המשטרה היה רשום שהוא היספאני למרות שבמציאות הוא אשכנזי זך לבן וטהור, את המוות אפשר היה לבטל?

 

פעם הבאה שאבא שלך יחנה כחוק, אפילו אם זה יעלה לו 12 ש"ח לשעה.

 

אולי כדי לאמץ את הדברים שלך כפרסומת במלחמה בתאונות הדרכים.

:idea:

 

כל עוד אני מקבל תמלוגים, תמכור את זה למי שאתה רוצה..

פורסם
למה לבטל כשאפשר אפשר לשלם?

 

ואם הולך רגל שחסמו לו את המדרכה (אבא שלך) היה יורד לכביש ונדרס למוות ובדו"ח של המשטרה היה רשום שהוא היספאני למרות שבמציאות הוא אשכנזי זך לבן וטהור, את המוות אפשר היה לבטל?

 

פעם הבאה שאבא שלך יחנה כחוק, אפילו אם זה יעלה לו 12 ש"ח לשעה.

 

אולי כדי לאמץ את הדברים שלך כפרסומת במלחמה בתאונות הדרכים.

:idea:

 

כל עוד אני מקבל תמלוגים, תמכור את זה למי שאתה רוצה..

 

:D סבבה :wink:

i don't afraid to die ,i afraid to loss my freedom -Sokrates

פורסם

מנצל"ש (מנצל שרשור).

 

גם אבא שלי קיבל דוח חנייה (חנייה על אדום לבן).

 

הוא חנה משהו כמו ב6 בערב, וקיבל דוח אחד ב7 בערב וקיבל עוד דוח בבוקר למחרת, ככה שהוא קיבל 2 דוחות. על אחד מהם היה רשום שהאוטו בצבע אפור, ועל השני היה רשום שהאוטו בצבע אפור מטלי ,וגם הכתובת של הבניין שמולו עמד האוטו לא הייתה תקינה.

 

עכשיו, האוטו (פיאט עונו) בכלל בצבע כחול (דהוי), השאלה שלי זה האם ניתן לבטל על כתובת לא תקינה ועל צבע, ועל קבלת 2 דוחות על אותה עברה?

ROOONEEYY

פורסם

עכשיו, האוטו (פיאט עונו) בכלל בצבע כחול (דהוי), השאלה שלי זה האם ניתן לבטל על כתובת לא תקינה ועל צבע, ועל קבלת 2 דוחות על אותה עברה?

 

סתכל קצת למעלה :roll: אם אתה מתכוון אם גם האפשרות שלך כזאת אז התשובה נמצאת

צביקה

פורסם
סתכל קצת למעלה :roll: אם אתה מתכוון אם גם האפשרות שלך כזאת אז התשובה נמצאת

צביקה

 

במקרה שלי (של אבא שלי, אני אין לי רישיון עדיין), העילה לביטול היא לא רק הצבע, אלא גם הכתובת, ו2 הדוחות... השאלה היא כזאת: האם יש עילה לביטול או לא? והאם מותר לתת 2 דוחות על אותה עברה (הם נתנו בערב, וממש בבוקר, האוטו היה ללא תזוזה).

ROOONEEYY

×
×
  • תוכן חדש...