Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8047 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במקרה שלי (של אבא שלי, אני אין לי רישיון עדיין), העילה לביטול היא לא רק הצבע, אלא גם הכתובת, ו2 הדוחות... השאלה היא כזאת: האם יש עילה לביטול או לא? והאם מותר לתת 2 דוחות על אותה עברה (הם נתנו בערב, וממש בבוקר, האוטו היה ללא תזוזה).

 

עד כמה הכתובת לא נכונה, מרחק של בלוק אחד-שניים?

כן, מותר לתת מס' דוחות על חניה במקום אחד ללא תזוזה, אפילו לאחר שעה ממתן הדו"ח הראשון.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

במקרה שלי (של אבא שלי, אני אין לי רישיון עדיין), העילה לביטול היא לא רק הצבע, אלא גם הכתובת, ו2 הדוחות... השאלה היא כזאת: האם יש עילה לביטול או לא? והאם מותר לתת 2 דוחות על אותה עברה (הם נתנו בערב, וממש בבוקר, האוטו היה ללא תזוזה).

 

עד כמה הכתובת לא נכונה, מרחק של בלוק אחד-שניים?

כן, מותר לתת מס' דוחות על חניה במקום אחד ללא תזוזה, אפילו לאחר שעה ממתן הדו"ח הראשון.

 

עמית

 

נכון, אבל לא כשהדו"ח הוא על לרכב מסוג פיאט אונו ובפועל זו בכלל פיאט עונו.

זה לבד עילה לביטול דו"ח (אם הפקח לא יודע לקרא זבש"ו)

פורסם

הכתובת השגויה הייתה במרחק של בית שתיים מהכתובת האמיתית (זה מול מרכז מסחרי).

 

ותמיר, אין שום טעם להצדיק פה את הפקחים, האוטו עבר רק עם הפגוש הקדמי את הסימון האדום לבן (ומה לעשות שיש מצוקת חנייה)...

ROOONEEYY

פורסם
הכתובת השגויה הייתה במרחק של בית שתיים מהכתובת האמיתית (זה מול מרכז מסחרי).

אין כל עילה נראית לעין לביטול הדו"ח, לשלם אותו, ופשוט לא להחנות שוב היכן שאסור(יש לכך מטרה מסויימת, מדוע אסרו!).

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
הכתובת השגויה הייתה במרחק של בית שתיים מהכתובת האמיתית (זה מול מרכז מסחרי).

אין כל עילה נראית לעין לביטול הדו"ח, לשלם אותו, ופשוט לא להחנות שוב היכן שאסור(יש לכך מטרה מסויימת, מדוע אסרו!).

 

עמית

 

בסדר הבנתי. תודה בכל מקרה על התשובה

 

פליקס.

ROOONEEYY

×
×
  • תוכן חדש...