Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5468 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אולי תגיד בשביל איזה סוכנות רכב מתחרה אתה עובד...?! :roll: עוד ניסיון פתאטי של המתחרים לנסות ולשבור מכירות באמצעות "חברים" פיקטיביים בפורום שלנו... פשוט עלוב.

 

 

מדובר בהאשמה קשה מאוד.

האם יש לך גיבוי כלשהו?

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
זה נכון מה שאתם אומרים, אבל היא לגמרי עונה על הדרישות שלי לכן אני מעדיפה לקנות רכב חדש באותו המחיר.

אחרי נסיעת מבחן על הפג'ו 107- זו קופסה על גלגלים! אפילו ככה אי אפשר לתאר אותה, זה לא רכב זה עגלת צעצוע של הילדות האלה שתוקעות שם בובה והולכות עם זה ברחוב....

דרך אגב, "סקופ" - היבואן של קיה בישראל היה לפני שבוע וחצי בקוריאה לבדוק מה קורה שם במפעל (שעובד 24 שעות ביממה ללא ימי חופש ועדיין לא מספיק לייצר מספיק רכבים) ויש סיכוי גדול מאוד שזמני ההמתנה יקוצרו בשלושה חודשים.

 

שורה תחתונה, בסוף הזמנתי כבר פיקנטו מהיבואן. וגם, יש פיקנטו במלאי אצל חברות הליסינג שגם מייבאות אותן, אבל זה עוד ירידת ערך צפויה. תאחלו לי המתנה נעימה וסבלנית :) ונסיעות מקוצרות וכייפיות (של בממוצע שעתיים ביום במקרה הטוב) באוטובוס...

 

 

סתם בשביל ההרהור האישי שלי... אני מבין שאם ה107 היא קופסה על גלגלים אז הפיקנטו היא בעצם סוג של משפחתית יציבה ומרווחת שתשייט לי בנוח ובשקט על אוטוסטרדות ישראל..?

 

לגבי חברות הליסינג, הן לא מייבאות את הרכבים הנ"ל הן מקבלות זמני אספקה עדיפים על לקוחות פרטיים ולכן את רואה הרבה אצלהן. לגבי מכירה פרטית של הרכב, אני לא חושב שיסכימו לתת, מצד שני על רכב של 50K ש"ח כמה כבר תיהיה ירידת ערך עתידית?

Confidence In Motion

פורסם

היי!

גם אני נתקלתי באותה בעיה... אבל אין לי שמונה חודשים לזרוק ואני צריכה רכב באופן קצת יותר מיידי. עכשיו אני מתלבטת בקשר לשברולט ספארק שקראתי עליה גם כאן סקירה די מחמיאה ובנסיעת מבחן לא רשמית שעשיתי עליה היא מאוד מצאה חן בעיניי.

 

אולי תסבירי למה את מתעקשת על הפיקנטו? אולי גם לי שווה לחכות...

פורסם
היי!

גם אני נתקלתי באותה בעיה... אבל אין לי שמונה חודשים לזרוק ואני צריכה רכב באופן קצת יותר מיידי. עכשיו אני מתלבטת בקשר לשברולט ספארק שקראתי עליה גם כאן סקירה די מחמיאה ובנסיעת מבחן לא רשמית שעשיתי עליה היא מאוד מצאה חן בעיניי.

 

לא מכיר ספציפית את הספארק אבל יש לי ולמשפחה ניסיון טוב עם היבואנים שלהם, UMI. יבואן ושירות טוב שנותנים שקט נפשי זה דבר ששווה לפעמים לשים עוד קצת כסף בשבילו.

פורסם
היי!

גם אני נתקלתי באותה בעיה... אבל אין לי שמונה חודשים לזרוק ואני צריכה רכב באופן קצת יותר מיידי. עכשיו אני מתלבטת בקשר לשברולט ספארק שקראתי עליה גם כאן סקירה די מחמיאה ובנסיעת מבחן לא רשמית שעשיתי עליה היא מאוד מצאה חן בעיניי.

 

אולי תסבירי למה את מתעקשת על הפיקנטו? אולי גם לי שווה לחכות...

הפיקנטו היא\הוא הרכב הכי חדש בארץ בקטגוריית המיני עם הכי הרבה תמורה לשקל, עיצוב ועם מסר שיווקי גאוני - שיש לה הכל אבל בקטן.

ולמי ששואל אותי אז במקום לחכות 8 חודשים לרכב אפשר לחכות לפיאט פנדה החדשה שאמורה לצאת לשיווק עד סוף השנה ולמי שלא שואל אותי אז אל תקרא את המשפט האחרון שכתבתי.

פורסם
סתם בשביל ההרהור האישי שלי... אני מבין שאם ה107 היא קופסה על גלגלים אז הפיקנטו היא בעצם סוג של משפחתית יציבה ומרווחת שתשייט לי בנוח ובשקט על אוטוסטרדות ישראל..?

 

לגבי חברות הליסינג, הן לא מייבאות את הרכבים הנ"ל הן מקבלות זמני אספקה עדיפים על לקוחות פרטיים ולכן את רואה הרבה אצלהן. לגבי מכירה פרטית של הרכב, אני לא חושב שיסכימו לתת, מצד שני על רכב של 50K ש"ח כמה כבר תיהיה ירידת ערך עתידית?

 

76K והם מסכימים, עם 6K הנחה "על ירידת הערך" הצפויה בגלל הליסינג.

פורסם
היי!

גם אני נתקלתי באותה בעיה... אבל אין לי שמונה חודשים לזרוק ואני צריכה רכב באופן קצת יותר מיידי. עכשיו אני מתלבטת בקשר לשברולט ספארק שקראתי עליה גם כאן סקירה די מחמיאה ובנסיעת מבחן לא רשמית שעשיתי עליה היא מאוד מצאה חן בעיניי.

 

אולי תסבירי למה את מתעקשת על הפיקנטו? אולי גם לי שווה לחכות...

 

כל מה שרשום מעליי + העובדה שספארק לא קיימת באוטומט (וגם לא יפה בעיניי, אבל זה עניין של טעם).

×
×
  • תוכן חדש...