Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5485 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם,

התחדשתי לא מזמן במגבר Solid Audio Presence R604,

יצור קוריאני ששייך לחברה ישראלית (אריאל תאגידים) ובשני קומפוננטים מסוג DLS B6A.

אז ככה, חשבתי שאסתדר בלי באס במוזיקה אבל טעיתי ובגדול והקומפוננטים לא מספקים את הסחורה וBASS BOOST לא בא בחשבון עקב ליכלוך הסאונד.

 

אז אני מחפש סאב SQ, שאפשר לרכוש ביד שניה במחיר של עד 500 ש"ח (שינוע בטווח המחיר הזה).

שהמגבר יוכל לנצל ואולי לסאב יהיה אפילו עוד לתת במידה ואשדרג מגבר בעתיד.

אני לא מחפש לעשות רעש לשכונה אלה לשמוע טוב בתוך הרכב עם באס עמוק ומדוייק.

בגלל שמדובר ברכב שהוא מאוד קטן (מה שנקרא פחית יפאנית) אני לא צריך גם משהו עוצמתי, מדובר בסוזוקי סוויפט הישנות (92).

 

הנתונים של המגבר הם:

RMS AT 2 OHM , STEREO 100 X 4CH

RMS AT4 OHM , STEREO 60 X 4CH

RMS AT4 OHM ,MONO 200 X 2CH

MAX WATT 800 W

SN RATIO >100 dB )

THD 0.02%

DAMPING FACTOR 200 AT 4 OHM

MOSFET POWER SUPPLY AMPLIFIRE

SILVER PLATED BRESS SET SCREW TERMINALS

12 dboct CROSSOVER

VARIABLE HIGH PASS CROSSOVER

VARIABLELOW PASS CROSSOVER

VARIABLE 0dB TO 12dB -18dB BASS BOOST AT 45Hz

5 WAY PROTECTIONS

2 OHM STABLE CIRCUITS

 

לפי הנתונים האלה כמה RMS הוא יכול לספק לסאב?

הCH 3/4 יהיו מוקדשים רק לסאב.

מחובר אליו כרגע רק 2 קומפוננטים קידמיים וזה מה שיהיה מחובר.

משמע סט של 2 קומפוננטים וסאב.

 

אז איזה סאב מומלץ?

יש לציין רק שלא יהיה משהו ענקי כי התא מטען בסוויפט לא כזה מפנק בוא נגיד ככה.

תודה רבה !

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם

עבר לו יום תמים

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם

ה ES מאוד קומפקטיים וטובים.

גם ID10 או 8 יכול להיות טוב, ואני בטוח שיש עוד כמה ביד שניה.

קח בחשבון שהמגבר לא הכי חזק ולא הכי איכותי, אז אל תקפוץ מעל הפופיק עם הסאב.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

סרול, המגבר הוא החוליה החלשה פה לדעתי והוא נרכש רק להתחלה.

במידה ולא ארגיש מסופק אמכור אותו ואשתדרג למשהו יותר איכותי.

מהקומפוננטים אני מרוצה ולא אכפת לי לקפוץ קצת מעל הפופיק עם הסאב כי אין בעיה לשדרג את המגבר למשהו אחר בבוא הזמן במידה ולא אהיה מרוצה.

 

השאלה האם הסאבוופרים האלה סתם עושים רעש ובומים או האם יש בהם עומק ופאנצ'יות.

מה שאני הכי לא אוהב זה באס מתמשך. אני מחפש מדוייק.

 

אגב, להביא מונו בלוק איכותי במקום מגבר אחר לסאבוופר זו אופציה טובה לא?

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם

כן, זו אופציה שבהחלט באה בחשבון. למרות שתנסה קודם כל על המגבר הזה, ואח"כ רק תחשוב על מגבר אחר.

 

 

לגבי הסאבים- שים ID10 בתיבה קטנה, תקבל הרבה דיוק.

כנל ה ES250.

כמובן שהכל בהתאם למחיר. אם אתה רוצה סאב מדויק עד מאוד ומהיר דיו כדי לעמוד עם כל סגנון מוזיקה, אתה צריך להכפיל את התקציב שלך פי כמה וכמה.

בתקציב הנתון- אלו די טובים.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אוקי, העניינים כבר נשמעים יותר ברורים :)

מישהו יודע לפי הנתונים היבשים כמה המגבר הזה אמור להוציא לסאב?

 

אל תשכחו שאני מקדיש את כל ה"CH 3 / 4" לסאבוופר בלבד ולא מחבר אליו שום דבר אחר.

אז כמה הוא יוציא RMS?

 

אגב סגנונות המוזיקה שאני שומע הם :

מוזיקה שחורה - שלא אמורה להרעיד את כל השכונה, רק שיהיה סאב נעים ופאנצ'י בתוך הרכב.

דאבסטאפ - ומכאן הדרישה לסאב מדוייק שיוכל לתת ביצועים טובים בדאבסטפ מהיר.

וBoards of Canada שיש להם סגנון יחודי משלהם.

 

דוגמאות :

מוזיקה שחורה -

http://www.youtube.com/watch?v=pmaB2tcyyeE דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

דאבסטאפ -

http://www.youtube.com/watch?v=oIEEIif21g4 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

וBoards of Canada שדורשים סאב מלטף ברוב הקטעים המלודיים שלהם -

http://www.youtube.com/watch?v=lrBZeWjGjl8 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

כאן תצטרכו להעביר לדקה 1:40 כדי להבין את ה"סאב המלטף".

מומלץ להגביר 8)

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם

הסאב של ההרץ הוא רעיון נפלא וטוב וגם הסאב של DLS KW הוא אופציה נוספת טובה וגם הוא שייך לאהובי שי כמו המגבר שלך.

טווח המחיר של שניהם הוא 500-800 חדש משומש !

פורסם

בכיף הייתי בא לשמוע ולרכוש אבל אני גר שעתיים וחצי מהחנות שלך ככה שזה לא אקטואלי :)

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם

מיקום: עכו סיטי

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
×
×
  • תוכן חדש...