Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ZX50RR. הX דפק גלבה ונשאר על 2 רגליים.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8049 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ZX50RR והX יוצאים לעבוד.

רחוב חד סטרי, מהירות סבירה (30+-).

אאודי נוסעת רברס, בערך באותה מהירות.

הX בולם חזק, הZX50RR במהירות הליכה.

הX מנתר ממנו ונשאר על שתי רגליים.

הZX גומר בתחת של האאודי.

נהגת האאודי נבהלת, שוברת הגה, לוחצת גז וגומרת בשתי פחיות חונות בצד.

הX מזמין משטרה ומחתים את הנהגת ו6 עוברי אורח שהיא נסעה לאחור על הX.

נזקים:

1. אאודי עם פנס שבור, פגוש שנפל, כנף עקומה, דלת עקומה.

2. מכונית חונה #1 סובארו פשע על שריטה קלה מאחור.

3. מכונית חונה #2 פנס קדמי שמאלי שבור, כנף עקומה.

4. הZX50RR - ללא שריטה.

5. הX - מזעזע בהתחלה, צוחק 20 דקות בקסדה אח"כ.

6. הנהגת של האאודי - נראה לי בעלה פיצץ אותה.

CIMG0026.JPG

X

מנהל פורום הקטנועים ב"תפוז"

וגם איש די נחמד...

פורסם

תגיד לי מה יהיה הסוף?

כל כמה שבועות יש סיפור חדש... :?

איפה אתה מסתובב?

אני לא רוצה להגיע לאיזור בלי שיריון של האבירים מימי ביניים :lol::lol:

"או כן או לא, מה שבטוח - אולי, וגם זה מוטל בספק" (מוטי גנץ)

פורסם

גם לי קרה משהו דומה,

נוסע בכביש מלא חצץ ובורות באדיבות מ.ע.צ ,פחית מסוג טיוטה לאנדקרוזר חדשה נוסעת 2 קמ"ש

כבר 100 מטר ואני אומר לעצמי אם אני עוקף אותה בדוק אני נכנס בה .מחכה מחכה מחכה רואה שהוא מדליק איתות ימינה ..עוקף אותה במהירות איטית משמאל ואיך שאני מסיים את העקיפה בום היא פונה עלי....מרפי הזה מזיין אותי כל פעם מחדש ..

נזק בפחית מכות ושריטות בדלת הנהג .אין לי ביטוח צד ג ,מה עושים כל הנזק אני אמור לשלם ? :?

פורסם
תגיד לי מה יהיה הסוף?

כל כמה שבועות יש סיפור חדש... :?

איפה אתה מסתובב?

אני לא רוצה להגיע לאיזור בלי שיריון של האבירים מימי ביניים :lol::lol:

 

אז ככה - אני מורה :oops: . זה כבר מביא ל5-6 תאקלים מצחיקים :lol: . ביום.

התלמידים רואים דו"ג מתעניינים, אבל כזה דו"ג מפואר :? ?... מפילים, שוברים, מחביאים לי אותו (!) :evil: .

אז ככה#2 - אני גר בשכונה, אפעס, מצוקתית. זה מביא לסביבת רכיבה משעשעת, ומלאת ערסים ופרחות באופן מדהים.

אז ככה#3 - אני ירושלמי. שריון הולך טוב. שאל את אלה שבאו אז לטיול ה"ביזנטי" כמה סיפורים ניתן להוציא ביוןם מעיר הקודש.

אז ככה#4 - כנראה שאני רוכב זהיר מאד, עובדה שנפגעתי פעם אחת ב10 שנות רכיבה. כנראה שאני לא רוכב זהיר מספיק - אני עושה שטויות שמביאות אותי לעצים, פחים ופגושים פעם אחר פעם.

(*הערה: אם הקורא הינו בעל סוכנות הנותנת לX קטנועי מבחן - אין שמץ אמת בהודעה זו, אני זהיר כמו מלאך, שומר על הכלים כאילו היו אמא שלי ובאופן כללי שקרן גדול שמעולם לא החליק ולא היה מעורב באף תאונה. אה, כן, השן המודבקת זה אשתי הרביצה לי :roll: ).

 

אתה מוזמן לבקר. בשכונה, לא את אשתי.

X

מנהל פורום הקטנועים ב"תפוז"

וגם איש די נחמד...

פורסם
תגיד לי מה יהיה הסוף?

כל כמה שבועות יש סיפור חדש... :?

איפה אתה מסתובב?

אני לא רוצה להגיע לאיזור בלי שיריון של האבירים מימי ביניים :lol::lol:

 

אז ככה - אני מורה :oops: . זה כבר מביא ל5-6 תאקלים מצחיקים :lol: . ביום.

התלמידים רואים דו"ג מתעניינים, אבל כזה דו"ג מפואר :? ?... מפילים, שוברים, מחביאים לי אותו (!) :evil: .

אז ככה#2 - אני גר בשכונה, אפעס, מצוקתית. זה מביא לסביבת רכיבה משעשעת, ומלאת ערסים ופרחות באופן מדהים.

אז ככה#3 - אני ירושלמי. שריון הולך טוב. שאל את אלה שבאו אז לטיול ה"ביזנטי" כמה סיפורים ניתן להוציא ביוןם מעיר הקודש.

אז ככה#4 - כנראה שאני רוכב זהיר מאד, עובדה שנפגעתי פעם אחת ב10 שנות רכיבה. כנראה שאני לא רוכב זהיר מספיק - אני עושה שטויות שמביאות אותי לעצים, פחים ופגושים פעם אחר פעם.

(*הערה: אם הקורא הינו בעל סוכנות הנותנת לX קטנועי מבחן - אין שמץ אמת בהודעה זו, אני זהיר כמו מלאך, שומר על הכלים כאילו היו אמא שלי ובאופן כללי שקרן גדול שמעולם לא החליק ולא היה מעורב באף תאונה. אה, כן, השן המודבקת זה אשתי הרביצה לי :roll: ).

 

אתה מוזמן לבקר. בשכונה, לא את אשתי.

 

:lol::lol:

כשאני אקנה את האופנוע הבא- אני אגיע למיפגש אצלכם,

חייב לפגוש את האיש והאגדה :lol:

"או כן או לא, מה שבטוח - אולי, וגם זה מוטל בספק" (מוטי גנץ)

פורסם
גם לי קרה משהו דומה,

נוסע בכביש מלא חצץ ובורות באדיבות מ.ע.צ ,פחית מסוג טיוטה לאנדקרוזר חדשה נוסעת 2 קמ"ש

כבר 100 מטר ואני אומר לעצמי אם אני עוקף אותה בדוק אני נכנס בה .מחכה מחכה מחכה רואה שהוא מדליק איתות ימינה ..עוקף אותה במהירות איטית משמאל ואיך שאני מסיים את העקיפה בום היא פונה עלי....מרפי הזה מזיין אותי כל פעם מחדש ..

נזק בפחית מכות ושריטות בדלת הנהג .אין לי ביטוח צד ג ,מה עושים כל הנזק אני אמור לשלם ? :?

 

אני אומר לך מה אתה עושה.

 

אתה הולך לקיר הסמוך, ודופק את הראש שם חמש פעמים וצועק בקול רם ונישא:

אני אדיוט!

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם
גם לי קרה משהו דומה,

נוסע בכביש מלא חצץ ובורות באדיבות מ.ע.צ ,פחית מסוג טיוטה לאנדקרוזר חדשה נוסעת 2 קמ"ש

כבר 100 מטר ואני אומר לעצמי אם אני עוקף אותה בדוק אני נכנס בה .מחכה מחכה מחכה רואה שהוא מדליק איתות ימינה ..עוקף אותה במהירות איטית משמאל ואיך שאני מסיים את העקיפה בום היא פונה עלי....מרפי הזה מזיין אותי כל פעם מחדש ..

נזק בפחית מכות ושריטות בדלת הנהג .אין לי ביטוח צד ג ,מה עושים כל הנזק אני אמור לשלם ? :?

 

אני אומר לך מה אתה עושה.

 

אתה הולך לקיר הסמוך, ודופק את הראש שם חמש פעמים וצועק בקול רם ונישא:

אני אדיוט!

 

קודם כל העיצה של טיגר טובה :oops: .

סליחה, טייגר, לא טיגר :twisted: .

דבר שני - אני עושה את זה המון :idea: .

רק שאני לא באמת אידיוט ואתה מלבורו כן :!: .

תחשוב לבד למה :?: .

X :D

X

מנהל פורום הקטנועים ב"תפוז"

וגם איש די נחמד...

פורסם
גם לי קרה משהו דומה,

נוסע בכביש מלא חצץ ובורות באדיבות מ.ע.צ ,פחית מסוג טיוטה לאנדקרוזר חדשה נוסעת 2 קמ"ש

כבר 100 מטר ואני אומר לעצמי אם אני עוקף אותה בדוק אני נכנס בה .מחכה מחכה מחכה רואה שהוא מדליק איתות ימינה ..עוקף אותה במהירות איטית משמאל ואיך שאני מסיים את העקיפה בום היא פונה עלי....מרפי הזה מזיין אותי כל פעם מחדש ..

נזק בפחית מכות ושריטות בדלת הנהג .אין לי ביטוח צד ג ,מה עושים כל הנזק אני אמור לשלם ? :?

 

אני אומר לך מה אתה עושה.

 

אתה הולך לקיר הסמוך, ודופק את הראש שם חמש פעמים וצועק בקול רם ונישא:

אני אדיוט!

 

קודם כל העיצה של טיגר טובה :oops: .

סליחה, טייגר, לא טיגר :twisted: .

דבר שני - אני עושה את זה המון :idea: .

רק שאני לא באמת אידיוט ואתה מלבורו כן :!: .

תחשוב לבד למה :?: .

X :D

 

תגיד, אפשר לקנות כבר מניות של יצרני פגושים ופלאסטיקה לאופנועים?

 

מניות של פחי זבל כבר קניתי.

:)

 

ומתי תגיע לאיזה סשן מגרשים בצפון?

תעמיס את הZX50RRRRRRRRR שלך בבגאז של איזה אונו ויאללה!

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם
גם לי קרה משהו דומה,

נוסע בכביש מלא חצץ ובורות באדיבות מ.ע.צ ,פחית מסוג טיוטה לאנדקרוזר חדשה נוסעת 2 קמ"ש

כבר 100 מטר ואני אומר לעצמי אם אני עוקף אותה בדוק אני נכנס בה .מחכה מחכה מחכה רואה שהוא מדליק איתות ימינה ..עוקף אותה במהירות איטית משמאל ואיך שאני מסיים את העקיפה בום היא פונה עלי....מרפי הזה מזיין אותי כל פעם מחדש ..

נזק בפחית מכות ושריטות בדלת הנהג .אין לי ביטוח צד ג ,מה עושים כל הנזק אני אמור לשלם ? :?

 

אני אומר לך מה אתה עושה.

 

אתה הולך לקיר הסמוך, ודופק את הראש שם חמש פעמים וצועק בקול רם ונישא:

אני אדיוט!

 

קודם כל העיצה של טיגר טובה :oops: .

סליחה, טייגר, לא טיגר :twisted: .

דבר שני - אני עושה את זה המון :idea: .

רק שאני לא באמת אידיוט ואתה מלבורו כן :!: .

תחשוב לבד למה :?: .

X :D

הקטנוע לא הניע ....ועד שהוא הניע אני רואה ת'*& זו%* עומד מאחורי הקטנוע ורושם ת'מספר ..ככה שמלברוח היה יוצא לי רק יותר צרות .. :(

פורסם
ZX50RR והX יוצאים לעבוד.

רחוב חד סטרי, מהירות סבירה (30+-).

אאודי נוסעת רברס, בערך באותה מהירות.

הX בולם חזק, הZX50RR במהירות הליכה.

הX מנתר ממנו ונשאר על שתי רגליים.

הZX גומר בתחת של האאודי.

לא הבנתי למה התכוונת כשרשמת "הZX גומר בתחת של האאודי". :lol:

פורסם
ZX50RR והX יוצאים לעבוד.

רחוב חד סטרי, מהירות סבירה (30+-).

אאודי נוסעת רברס, בערך באותה מהירות.

הX בולם חזק, הZX50RR במהירות הליכה.

הX מנתר ממנו ונשאר על שתי רגליים.

הZX גומר בתחת של האאודי.

לא הבנתי למה התכוונת כשרשמת "הZX גומר בתחת של האאודי". :lol:

 

אחותך מתחתנת בקרוב, לא?

שאל אותה, היא כבר תשמח לענות.

:roll:

X

מנהל פורום הקטנועים ב"תפוז"

וגם איש די נחמד...

פורסם
ZX50RR והX יוצאים לעבוד.

רחוב חד סטרי, מהירות סבירה (30+-).

אאודי נוסעת רברס, בערך באותה מהירות.

הX בולם חזק, הZX50RR במהירות הליכה.

הX מנתר ממנו ונשאר על שתי רגליים.

הZX גומר בתחת של האאודי.

לא הבנתי למה התכוונת כשרשמת "הZX גומר בתחת של האאודי". :lol:

 

אחותך מתחתנת בקרוב, לא?

שאל אותה, היא כבר תשמח לענות.

:roll:

זה אחי.כבר קיבלתי תשובה... :lol:

פורסם
ZX50RR והX יוצאים לעבוד.

רחוב חד סטרי, מהירות סבירה (30+-).

אאודי נוסעת רברס, בערך באותה מהירות.

הX בולם חזק, הZX50RR במהירות הליכה.

הX מנתר ממנו ונשאר על שתי רגליים.

הZX גומר בתחת של האאודי.

לא הבנתי למה התכוונת כשרשמת "הZX גומר בתחת של האאודי". :lol:

 

אחותך מתחתנת בקרוב, לא?

שאל אותה, היא כבר תשמח לענות.

:roll:

זה אחי.כבר קיבלתי תשובה... :lol:

 

:lol::lol::lol:

קורע. לגמרי קרוע.

X

מנהל פורום הקטנועים ב"תפוז"

וגם איש די נחמד...

×
×
  • תוכן חדש...