Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5507 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עוד חודש בערך ההורים שלי טסים לגרמניה ורציתי לשאול אותכם למי שהיה\יודע האם ישנם מוצרים שם שעדיף לקנות ולהביא לארץ? מגברים,אלמנטים וכו'.. לא על סאבים.

והאם יעשו בעיות במקרה שכן יקנו משהו בכניסה לארץ? או שאפשר איכשהו להתחמק מזה והכל יהיה בסדר?

 

תודה לעוזרים

Scan Speak

פורסם

איתמר מצטער על ההקפצה אך ב 2 בלילה קצת יהיה לי בעייתי להקפיץ ואני די צריך תשובה אם מישהו יוכל לעזור לי..

 

חברה אף אחד לא מכיר חנויות שם או שיודע אם אפשר להביא איתי דברים מחו"ל שקשורים לאודיו?

Scan Speak

פורסם

הבנתי.

מה לגבי ההבאת המוצרים לארץ? יעשו בעיות?

לדוגמא מגבר ? אני מאמין שטוויטרים או מידבאסים לא אמור להיות בעיה,אני טועה?

Scan Speak

פורסם

לשום מוצר לא יעשו לך בעיה כל עוד

הם לא נתפסו במכס גם טוויטר גם מיד וגם מגברים

כל עוד פותחים להם מזוודות ובודקים אז כן יעשו בעיות

ותאלץ לשלם מכס כ30 אחוז מערך המוצר וקנס כי לא הצהרת עליו

בכניסה לארץ

pioneer.p99

genesis dual mono/genesis four Channel

dynaudio esotar 2 - 3way

genesis miniblock/genesis audiophile

פורסם

חשבתי על ה MS-8 מה אומרים? ראיתי הוא עולה כ 650-700$ זה הרבה יותר זול מהארץ לא?

והשאלה איך אני יכול להכניס את זה לארץ בלי בעיה? קבלות? בלאגן?

Scan Speak

פורסם

את זה אני די הבנתי וזה גם הגיוני ....

השאלה זה מה הסיכוי שיתפסו את זה במכס ואם ישנה איזושהי דרך להכניס את זה בלי לשלם את ה 33% (לא יודע מצידי לשים את זה בתיק של אמא שלי בלי הקופסא ולמה את זה הספוגים...)

Scan Speak

פורסם

ההגיון אומר שמוצרים של יצרנים מקומיים יהיה הכי כדאי להביא.

תבדוק ציוד של rainbow,eton,brax:-), וכד'

אם בא לך להיות מקורי ראיתי שיש לקנטון (canton) סט לרכב.

יש טוויטרים של איטון שמקבלים ביקורות נהדרות ברשת ובזמנו הייתי "חם" עליהם בעצמי CX280V, הם גם לא ממש יקרים.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

פורסם

כל עוד המכס לא יעצור אותך לא תשלם אם תעצור הסיכוי לא לשלם נמוך ביותר

JVC KW-AVX836

Hertz HSK-165XL @ Celestra FA475x

DC Audio Level 5 m2 12 inch @ DC Audio 3.5K

פורסם
חשבתי על ה MS-8 מה אומרים? ראיתי הוא עולה כ 650-700$ זה הרבה יותר זול מהארץ לא?

והשאלה איך אני יכול להכניס את זה לארץ בלי בעיה? קבלות? בלאגן?

 

ניתן לרכוש היום בארץ JBL MS-8 ב- 2900-3000 שקל, שווה לך להסתכן בשביל 400-500 שקל?

אתה מודע לכך שאם תופסים אותך אתה לא משלם רק את המכס, אלא גם קנס?

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

×
×
  • תוכן חדש...