Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5510 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה שכן, יהיה קשה לתלוש אותם הפעם. נתתי לו שפורפרת דבק אפוקסי להדביק אותם.

 

)

 

אני לא חושב שזה כ"כ נכון לעשות, כי בתלישה הבאה גם יורידו לו את הפח.

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

כל הכבוד על המבצע.

אני מודה שלא היה לי האומץ לעשות את זה - לך תדע איזה רובה או סכין הפסיכופט הזה היה שולף.

יום אחד שאהיה גדול גם לי תהיה מזארטי גראנד טוריסמו ....

פורסם

בחור שהיה נראה בן 30 + לפי מה שאמרו לי, שוב לא הייתי שם,

אבל זה כיף לראות את האבארט הלבנה הזאת שוב עם סמלים,

 

אני חושב שבגדול הרעיון שלו היה טנדרון עם פוזה ספורטיבית (אולי הכוונה שלו

הייתה לתת לאוטו תדמית של שליח אקספרס?!) כי אמרו לי שהיה לו על הפיורינו

מגנזיום וריפודים ספורטיביים, גם מערכת עצבנית הייתה שם, מה שחסר זה שהוא

יעטוף את הגג ואת מכסה המנוע בקארבון,

 

רק שעל טנדרון ספורטיבי פורד כבר חשבו מזמן, הוא נקרא ford connect X-PRESS

והוא חמוש במנוע של פורד פוקוס RS מה שעושה אותו באמת ספורטיבי.

Ford-Transit-Connect-SportVan-b.jpg

186757.1-lg.jpg

ford-transit-connect-x-press.jpg

 

 

כל הכבוד על המבצע.

אני מודה שלא היה לי האומץ לעשות את זה - לך תדע איזה רובה או סכין הפסיכופט הזה היה שולף.

 

הם היו שניים - הוא אחד, הם יוצאי יחידות קרביות, ועבר קרבי עשיר, הם לא אנשים שניתן בדיוק להפחיד אותם עם סכינים

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם
הוא אמר להגנתו שזאת אבארט' פיורינו החדשה

שלילי. דובלו אבארט.

איזה זבל של בן אדם!

הגנב הוא ילד או נהג מבוגר?

מבוגר, אבל בעצם ילד :lol:

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

מודה שעם תחילת השרשור הסיפור נשמע הזוי כלכך שעברה בי המחשבה שהחברים הם אלו שלקחו את הסמלים מלחתחילה.

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם

תופעה מכוערת, שאנשים "מאמצים" להם מזכרות מרכבים שלא שייכים להם.

משמח לשמוע "שהאבדות" נמצאו.

מקווה ששמרתם את מספר הרכב שלהם, אי אפשר לדעת מה יהיה בהמשך, היום סמלי, מחר מראה ואולי חלפים אחרים.

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
מודה שעם תחילת השרשור הסיפור נשמע הזוי כלכך שעברה בי המחשבה שהחברים הם אלו שלקחו את הסמלים מלחתחילה.

 

אז אני לא היחיד שחשב ככה..?

המון חלקים ותוספות לפולקסוואגן, וג'יפ סופה! 0546615205

פורסם

תבין שהכל קרה באיזור קטן יחסית בין חדרה לנתניה, הם מצאו אותו בכביש 4! מה הסיכוי שבחור עם פיורינו

ילך לקנות סמלים של אבארט, מה שכן יאמר לזכותו, הוא הודה שתלש אותם,

 

תופעה מכוערת, שאנשים "מאמצים" להם מזכרות מרכבים שלא שייכים להם.

משמח לשמוע "שהאבדות" נמצאו.

מקווה ששמרתם את מספר הרכב שלהם, אי אפשר לדעת מה יהיה בהמשך, היום סמלי, מחר מראה ואולי חלפים אחרים.

 

ל'

 

גנבו לי פעם ג'אנטים ניקל יקרים מקוואליר קופה שהשקעתי בה בזמנו,

מסובארו DL שהייתה לי בתור חייל תלשו פגושים,

מפורד אסקורט 78 גנבו ספויילר ומראות ניקל עם מפשיר אדים בתוכן,,

מג'יפ CJ גנבו לי 6 פנסי ערפל והגה ספורט, ועוד אינסוף מקרים, שקרו לי ולמכרים,

 

 

לצערי זאת תופעה מכוערת ואחד למיליון נתפסים!,

אני שמח שהאידיוט ההוא נתפס, אם הוא היה נופל ביבדים שלי או של בעל האבארט, סביר להניח

שהיינו במעצר עם כתב אישום על התעללות בגופה,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם
תבין שהכל קרה באיזור קטן יחסית בין חדרה לנתניה, הם מצאו אותו בכביש 4! מה הסיכוי שבחור עם פיורינו

ילך לקנות סמלים של אבארט, מה שכן יאמר לזכותו, הוא הודה שתלש אותם,

אני לא מבין איך החבר שלך עוד לא פתח לכולירע תיק במשטרה, ועוד אחרי שהוא הודה בביצוע המעשה. אין רחמים כלפי מנוולים כאלה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

גם אני תוהה את זה! אבל אין לנו את זה מוקלט, והוא כמובן יכול להכחיש ולהאשים את החבר'ה בתקיפה!

ברוך הבא לשיראל!

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

×
×
  • תוכן חדש...