Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5525 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סאב עד 800 שקל וקומפוננט עד 1000 שקל.

כרגע יש לי ברכב מורל טמפו ואני לא מרוצה ממנו, הוא משמיע לי צלילים לא נקיים.

תודה

פורסם

כנראה שגם אם תחליף אותם אתה עדיין תקבל צלילים לא נקיים.

יש אלפי דרכים לפתור את הבעיה הזאת לפני החלפת רמקולים, כי מניסיון יש פה אנשים שהצליחו לגרום לטמפו להישמע טוב.

בוא נתחיל בזה שתפרט לנו מה כרגע מותקן אצלך? אילו רכיבים.

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

קומפוננט מורל טמפו

מגבר של רוקפורד r300.4

סאב של פיונר שנהרס ואני רוצה להחליף אותו.

ורמקולים שבאו עם הרכב פיונר אם אני לא טועה שהם מחוברים לרדיו דיסק

פורסם

טוב, אם יש מגבר זה כבר טוב.

כנראה, שהבעיה היא או בכיוונים או ביכולת של המגבר שלך לספק אותך מבחינת עוצמה.

אז, או שתכוון את המערכת (אם אתה יודע איך לעשות זאת), או שתתפשר מבחינת עוצמה כדי לקבל איכות טובה יותר.

במידה ואתה לא יודע לכוון או מה לכוון בכלל אומר, אז עדיף שתבוא פעם לאחד המפגשים כי לכוון לך את המערכת דרך המחשב אף אחד לא יצליח. יש לך גם אפשרות אחרת שזה ללכת למתקין שיעשה את זה.

 

למרות שהרבה חברי פורום פה יסכימו ויגידו שזה לא המגבר הכי טוב של RF אם אתה לא מנסה להגיע איתו לרמות רעש מטרידות, הוא יעשה את העבודה בסדר גמור.

בכל מקרה בוא תגיד לנו איך כיוונת, מה כיוונת אולי נוכל לעלות על הבעיה בכל זאת.

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

הייתי ב-2 חנויות שמתעסקות עם מערכת ושום מקום לא הצליח לכוון את המערכת כמו שצריך.

יכול להיות שכל החיווט שעשו לי לא מקצועי?

ואת הסאב אני בכל מצב צריך להחליף כי הוא לא עובד לי, יש המלצה לסאב מסויים?

×
×
  • תוכן חדש...