Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה נחשב ליותר מהיר בפתיחות??


Erez_c
שימו לב! השרשור הזה בן 7275 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

פורשה קאררה 4 מהירה יותר מב.מ.וו 318.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אני יתן לך תשובה לעניין...

אם אתה מדבר על אוטו רכב בדיוק , אותו מנוע \ כוח , רק הנעה שונה , ברור שה4X4 יהיה חזק יותר מאחורית\קדמית...

תחשוב שהכוח יורד לכביש דרך הגלגלים , אם תיתן לו לרדת דרך 2 לא תוכל לתת הרבה כוח כי האוטו יפרפר וכל הכוח יתבזבז

לעומת זאת אם תוריד את הכוח ל 4 גלגלים , הכוח יחולק טוב יותר ויהיה לאוטו קשה יותר לפרפר, והכוח לא יתבזבז....

מקווה שהבנת..

תומר. :idea:

יוצא לריס?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אני יתן לך תשובה לעניין...

אם אתה מדבר על אוטו רכב בדיוק , אותו מנוע \ כוח , רק הנעה שונה , ברור שה4X4 יהיה חזק יותר מאחורית\קדמית...

תחשוב שהכוח יורד לכביש דרך הגלגלים , אם תיתן לו לרדת דרך 2 לא תוכל לתת הרבה כוח כי האוטו יפרפר וכל הכוח יתבזבז

לעומת זאת אם תוריד את הכוח ל 4 גלגלים , הכוח יחולק טוב יותר ויהיה לאוטו קשה יותר לפרפר, והכוח לא יתבזבז....

מקווה שהבנת..

תומר. :idea:

 

קדום כל השאלה לא הכי פופולרית בפורום .

אם אתה רוצה תשובה עניינית תצטרך לחפש במקום אחר כי בארץ לא עושים מרוצי דראג וכאלה של פתיחות .

 

לעניין עצמו התשובה של CIVIC שגוייה הכי מהיר בפתיחות עם הנעה אחורית

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אני יתן לך תשובה לעניין...

אם אתה מדבר על אוטו רכב בדיוק , אותו מנוע \ כוח , רק הנעה שונה , ברור שה4X4 יהיה חזק יותר מאחורית\קדמית...

תחשוב שהכוח יורד לכביש דרך הגלגלים , אם תיתן לו לרדת דרך 2 לא תוכל לתת הרבה כוח כי האוטו יפרפר וכל הכוח יתבזבז

לעומת זאת אם תוריד את הכוח ל 4 גלגלים , הכוח יחולק טוב יותר ויהיה לאוטו קשה יותר לפרפר, והכוח לא יתבזבז....

מקווה שהבנת..

תומר. :idea:

 

מצד שני ב 4*4 אתה מאבד כוח - בגלל החלוקה לארבעת הגלגלים.

רכב עם הנעה אחורית ואותו כוח בדיוק יהיה חזק יותר מהנעה כפולה .

( לא מדובר על הרמות הגבוהות באמת , שם הייתרון של ה 4*4 הוא היציאה

המהירה מהמקום - מדובר על מכוניות עם המון כוח )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פשוט התוווכחתי עם חבר שלי... הוא אומר ש4x4 פותח יותר מהר.. אמרתי לו שהנעה אחורית יותר מהיר בפתיחה.. רציתי רק לדעת את התשובה..

אז אם יש למישהו תשובה חד משמעית אני יודה לו מאוד..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוצה ליראות שלא...

 

ואני ייתן לך דוגמא מהארץ על אוטו שלא חסר לו כח

 

סיירה קוזוורט 4X4 יוצאת מהמקום פחות טוב ואותה סיירה שביטלו לה את הקדמיים ועשתה חימום צמיגים

 

אולי את ה2 מטר הראשונים היא עברה יותר מהר כשהיא היתה כפולה

אבל לא את כל ההילוך הראשון או חצי ממנו , פשוט צריך נהג טוב שלא יעמוד במקום וצמיגים נמסים שידבקו לכביש

 

....עובדה ששמה את מכוניות הדראג בהנעה אחורית

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פשוט התוווכחתי עם חבר שלי... הוא אומר ש4x4 פותח יותר מהר.. אמרתי לו שהנעה אחורית יותר מהיר בפתיחה.. רציתי רק לדעת את התשובה..

אז אם יש למישהו תשובה חד משמעית אני יודה לו מאוד..

 

אין תשובה חד משמעית.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכביש רטוב אין ספק שהנעה כפולה תהיה מהירה יותר, בגלל אחיזה של כל ארבעת הגלגלים.

בכביש יבש אני בטוח, לפי מה שלמדנו בשיעורי הפיזיקה, שהנעה כפולה תהיה מהירה יותר, שוב בגלל אחיזה של כל ארבעת הגלגלים בקרקע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דעה נוספת - בהאצה, המשקל עובר לאחור. כך הגלגלים האחוריים מקבלים יותר אחיזה, ומשיכתם משתפרת. בהנעה כפולה קבועה, יש יותר סיכוי שהקדמיים יפרפרו, בדומה להנעה קדמית, ואז לא כל הכוח ינוצל בצורה מיטבית.

אבל, כאמור, אין תשובה חד-משמעית. הכי קרוב לכך תהיה השוואה בין מכוניות זהות, כמו אימפרזה (קדמית מול כפולה), או 911 קאררה (אחורית מול כפולה).

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכביש רטוב אין ספק שהנעה כפולה תהיה מהירה יותר, בגלל אחיזה של כל ארבעת הגלגלים.

בכביש יבש אני בטוח, לפי מה שלמדנו בשיעורי הפיזיקה, שהנעה כפולה תהיה מהירה יותר, שוב בגלל אחיזה של כל ארבעת הגלגלים בקרקע.

 

זה לא בטוח נכון ... (אל תאמין למורים בפיסיקה הם קוקו)

 

כמו שרוני אמר אין תשובה חד משמעית , על רטוב אני גם די בטוח שכפולה תהיה יותר מהירה ,

אך מצד שני בכביש יבש זה תלוי בכוח של הרכב , כיוון שהכוח מתחלק בהנעה אחרונית רק

לגלגלים האחוריים , ואילו בכפולה הכוח מחולק ל - 4 גלגלים , כך שלכל גלגל יש פחות כוח .

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

["] בכביש יבש זה תלוי בכוח של הרכב , כיוון שהכוח מתחלק בהנעה אחרונית רק

לגלגלים האחוריים , ואילו בכפולה הכוח מחולק ל - 4 גלגלים , כך שלכל גלגל יש פחות כוח .

מה שאתה אומר בעצם זה שלאימפרזה טורבו יש בעצם רק 55-60 כ"ס בכל גלגל??????

חשבתי שזה אוטו חזק. :lol::lol::evil:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7275 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...