Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אצבע מאשימה כלפי מבעל רכב אחר על שריטה ברכב.


שימו לב! השרשור הזה בן 4777 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן.

היום התעוררתי לצעקות של בחור שכן שהחליט שאני שפשפתי לו תרכב, ושברתי לו חלק מהמגן של הטמבון. אצלי לנסר אדומה אצלו לנדקרוזר אפורה, הקטע הוא שמצד ימין בפינה הקדמית שלו יש צבע אדום שנראה כמו שלי, ואצלי בנוסף ל100 השריטות שיש לי על הרכב יש גם צבע אפור דומה, ויותר מזה באותו גובה השריטה. עכשיו אף אחד לא נהג לי ברכב, ובטח שאני לא דפקתי לו,בכל זאת יש ביטוח אז למה לי להתעלם מזה??

מה שעצבן אותי הוא השכן שבא בטענות שזה קרה שלשום בלילה ואני בכלל היתי בעיר אחרת הרכב חנה במקום וחזרתי הלכתי לעבודה ישירות, ככה שאין סיכוי שזה אני. ההוא מאיים להביא שמאי ותביעה עלק להגיש תלונה במשטרה, אמרתי לו שיעשה מה שהוא רוצה, מאיפה לי שהוא זה שלא עשה לי דפקה ברכב? ובכלל איפה שהוא חונה אי אפשר לצאת ברוורס שככההוא טוען שפגעתי לו ברכב.

עכשיו כל העובדות מאוד דומות לזה שכביכול שמאי יגיד שהוא צודק ולא אני בגלל מיקום השריטה,ושאני ישלם כפול אחר כך בגלל זה במקום לתת פרטים ולהשתמש בביטוח, אצלי זה צד ג'.

 

?מה הייתם עושים? אני מתלבט לתת לו פרטים שירד ממני או לא...

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה בטוח?

כי השריטה בגובה תואם לשלו, גם אצלי גם אצלו ברכב, זה מצחיק שזה נראה ככה הדבר היחיד שיש לי לחשוב זה או שהוא נתן דפיקה קטנה על שלי ובא להאשים כי יש לו רכב דיי חדש...

בתאכלס אם היתי שורט לו תרכב יש לי ביטוח על מה לי להעלם, בטח שהוא גר מטר ממני..אבל הוא מאשים אותי שזה היה שלשום או לפני שלושה ימים, בזמן הזה עשיתי שבת אצל ההורים ולא היה אף אחד לא בבית ולא על הרכב, בערך ככה שלא נגעתי באוטו ארבעה ימים רק היום ואתמול, ככה שבטוח שזה לא קרה ביומיים האחרונים.

דודה שלי קצת יצאה עליו פה כי אני גר אצלה, וההוא נרגע אבל עדיין זה מעצבן שהוא בא ככה להאשים.."יש לי הוכחה" הוא אומר לפי השריטה, אמרתי לו תעשה עם זה מה שאתה רוצה תגיש תלונה מצדי אני לא ישלם על משהו שלא עשיתי...באותה טענה שהוא אומר שדפקתי לו תרכב אני יכול להגיד שהוא עשה רוורס ונתן לי מכה ברכב, וככה זו מילה שלי נגד שלו...

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4777 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...