Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5550 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני לפני רכישת פיאט בראבו מיד ראשונה, תאריך עליה לכביש 12/09.

הרכב מרמת גימור סנסיישן/מגניפיקו. שאלותי הן:

1. כמה כריות אוויר יש ברכב? בעל הרכב טוען ל- 6, וברישיון מופיע 4.

2. האם ישנו ESP (או VDC לפי פיאט). שוב, ברישיון מופיע שאין, ובעל הרכב טוען שיש.

 

אודה על העזרה.

צוק

פורסם

אם זכרוני אינו מטעה אותי המשלוח הראשון של הבראבו (דור נוכחי 2009+) הגיע מאובזר מאוד אך היה חסר ESP וצוייד ב4 כ''א.

רק המשלוח שאחריו צויד כבר במערכות הבטיחות התקניות בישראל.

גם לי הייתה התלבטות בנושא,שביררתי לאמי על הרכב(כיד שניה מאותו המשלוח) מכיוון שהוא מגיע מאובזר היטב אך עקב מחסור בטיחותי (כנראה שגם יפגע בסחירות שלה) הוחלט שלא.

פורסם

המשלוח הראשון של הבראבו שהגיע לארץ בסוף 2009 הגיע בלי בקרת יציבות ועם 4 כריות אוויר. אחר כך, בתחילת 2010, הוסיפו עוד 2 כריות אוויר ובקרת יציבות. בדרך כלל במודלים כאלו אין טעויות ברישיון ברישום הזה, ואם רשום שאין אז אין.

פורסם

דגמים שהגיעו ב2009- מגניפיקו- הגיעו עם 4 כ"א וללא ESP. כמו"כ היתה שליטה על ההעברת הילוכים מההגה (פליפרים).

מ-2010 הגיעו שני דגמים- דינמיק וסנסשיין הכוללים ESP ו6 כ"א כסטנדרט, ובהם אין שליטה על ההילוכים מההגה.

כמו"כ הג'נטים של הסנסשיין שונים מעט בעיצובם מאלה של 2009.

mx-5, audi a4, alfa 159.

×
×
  • תוכן חדש...