Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5524 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני מעוניינת לרכוש רכב בתקציב של עד 40 אלף

שיהיה אמין מבחינת תיקונים, חסכוני בדלק,

מנוע 1500-1600, שלא יהיה גדול מידי.

הבנתי שהיפניות מאוד מומלצות, כי הם יחסית לא רואות מוסכים.

הסתכלתי קצת על המחירונים וראיתי שטויוטה או מזדה בתקציב הזה הם מודלים 2002 - 2003.

חוץ מזה מישהו המליץ לי על יונדאי אקסנט/סוזוקי.

 

יש לכם המלצה בשבילי?

 

אשמח לשמוע את תגובתכם.. על כל רכב שעולה לכם בראש (לאו דווקא יפנית), ובפרט סוזוקי ליאנה מול יונדאי אקסנט.

 

תודה!

פורסם

כל המכוניות בתקציב הזה יראו מוסך. יש מכוניות אמינות קצת יותר ויש קצת פחות, אבל בסוף כולם מגיעים למוסך.

האקסנט היא מכונית די בסיסית, לא הכי מאובזרת ולא כל כך נוחה אבל די אמינה. יש כמה דגמים של סוזוקי שנכנסים בתקציב שלך אבל אני מניח שאתה מתכוון לסוזוקי ליאנה. היא עדיפה לדעתי על פני האקסנט למרות שגם היא לא נחשבת למכונית הכי טובה בשוק. גם היא נחשבת אמינה.

יש לך גם דגמים נוספים של ניסאן שיכולים להתאים - מיקרה ואלמרה. וכמובן אם תסכים להסתכל גם על אירופאיות תוכל למצוא לא מעט דגמים מעניינים.

 

תעיף מבט באתר שלנו (יש קישור בחתימה שלי). יש שם אפשרות לעשות חיפוש רכב לפי תקציב ואז תוכל לראות כל מיני אופציות נחמדות גם בתקציב שלך.

פורסם

מאזדה 1.8 זה דגם 323 בשנת 2001

הבחור מקרסו רומז לך לפתוח את האתר שלהם ולראות 70 אלף מגאנים שמשום מה קצת קשה להם למכור

רק אל תשכחי שרנו לא רואה (את היציאה מה-) מוסך...

האלמרה מאוד מומלצת ואולי גם ניתן למצוא בקרסו

ליאנה מצויינת ונראית בחירה טובה

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
שלום,

 

אני מעוניינת לרכוש רכב בתקציב של עד 40 אלף

שיהיה אמין מבחינת תיקונים, חסכוני בדלק,

מנוע 1500-1600, שלא יהיה גדול מידי.

הבנתי שהיפניות מאוד מומלצות, כי הם יחסית לא רואות מוסכים.

הסתכלתי קצת על המחירונים וראיתי שטויוטה או מזדה בתקציב הזה הם מודלים 2002 - 2003.

חוץ מזה מישהו המליץ לי על יונדאי אקסנט/סוזוקי.

 

יש לכם המלצה בשבילי?

 

אשמח לשמוע את תגובתכם.. על כל רכב שעולה לכם בראש (לאו דווקא יפנית), ובפרט סוזוקי ליאנה מול יונדאי אקסנט.

 

תודה!

 

לאחר מספר בדיקות אני ממש מתלבטת בין הדגמים הבאים:

טויטה יאריס מודל 2001-2, יונדאי אקסנט מודל 2004-5, והמליצו לי גם על סוזוקי איגניס, אשמח לקבל המלצות נוספות על הרכבים הנ"ל, במיוחד אם יש דמים מסויימים שלא כדאי לקנות. למשל באקסנט הבנתי שיש דגם מסוים שלא מומלץ לרכוש, מישהו מכיר?:) וכמובן אשמח לשמוע על עוד הצעות.. רצוי יפניות.. לא גדולות מדי מבחינה פיזית..

פורסם
לאחר מספר בדיקות אני ממש מתלבטת בין הדגמים הבאים:

טויטה יאריס מודל 2001-2, יונדאי אקסנט מודל 2004-5, והמליצו לי גם על סוזוקי איגניס, אשמח לקבל המלצות נוספות על הרכבים הנ"ל, במיוחד אם יש דמים מסויימים שלא כדאי לקנות. למשל באקסנט הבנתי שיש דגם מסוים שלא מומלץ לרכוש, מישהו מכיר?:) וכמובן אשמח לשמוע על עוד הצעות.. רצוי יפניות.. לא גדולות מדי מבחינה פיזית..

 

בבקשה עזרתכם...:)

×
×
  • תוכן חדש...