Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5578 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השיטה של החלפת חלקים ולקוות לטוב היא חובבנית לכן אני מציע שתקפוץ לחבר הפורום מוסך רון לשם בדיקה ותיקון הבעיות ברכבך.

פנה/י למוסך המתמחה במכוניות קונצרן VAG גולף/אודי/סיאט "מוסך רון" שברח' המסגר 31 ת"א,

טל' 03-5373204 ובקש/י את רון שהנו גם חבר פורום זה. אתרו הנו www.rongarage.co.il

איזה כייף לי :)

פורסם
השיטה של החלפת חלקים ולקוות לטוב היא חובבנית לכן אני מציע שתקפוץ לחבר הפורום מוסך רון לשם בדיקה ותיקון הבעיות ברכבך.

פנה/י למוסך המתמחה במכוניות קונצרן VAG גולף/אודי/סיאט "מוסך רון" שברח' המסגר 31 ת"א,

טל' 03-5373204 ובקש/י את רון שהנו גם חבר פורום זה. אתרו הנו www.rongarage.co.il

 

הלוואי שהייתי יכול, אני מב"ש...במקרה היום דיברתי עם רון לגבי המצערת אבל אי אפשר ממש לתת תשובות בלי לראות ולשמוע את הרכב... המוןסך שבו הייתי היום הוא מוסך מורשה של צמפיון.. מימד בב"ש

מצאתי בית מצערת משומש בEBAY http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=250711348346

מה דעתך?

×
×
  • תוכן חדש...