Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5590 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי את הבקבוק הזה מספרד.

אני יודע שיש המון סוגים בשוק שרובם זבל זול,עד כמה הבקבוק הזה מומלץ לשתייה?:-D

המלצות על אופן שתייה יתקבלו בברכה.

 

תודה מראש לכול האלכוהלסיטים.

179866_1804354061659_1024082634_32171309_3491744_n.jpg

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

משעשע, זה בכלל של יצרן גרמני (מזרח-בוואריה),

שלפי התווית מתבסס על מתכון שוויצרי.

 

מה אני אגיד? תיהנה, עד כמה שאפשר ליהנות ממשקה עם 70 אחוז אלכוהול...

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

כל האבסינטים אותו חרא, יש יותר גרועים יש פחות, אין אחד שנחשב טוב.

 

אני אישית מנסה להימנע מאבסנט נקי, אבל בתוך דרינג אחר זה בסדר.

האהוב עלי נקרא שיתוק, זה כוס של שוט, שמורכבת משליש אבסנט, שליש יגר ושליש אפטר שוק. (האנג אובר מובטח)

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

אם אין בזה לענה זה סתם איכסה עם צבעי מאכל.

אם יש בזה לענה ועוד בריכוז "מתאים" אתה עלול למצוא את עצמך שולח למישהו את האוזן במעטפה.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

לפני 4 שנים לקחתי שוט ממשקה אבסינט חזק במיוחד, שנקרא Green fairy

אם אני לא טועה, החוזק שלו היה 90%

מה אני אגיד לכם, נפלתי על הריצפה, והגרון התאושש רק אחרי כמה שעות

 

למבינים בלבד

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

אם זה אבסנט טוב צריך להיות רשום עליו המינון של הטויון (Thujone) בערכים של מיליגרם לליטר.

אם אין Thujone זה אלכוהול וחומרי טעם וריח (בדרך כלל במינון פחות מ 6-8 מיליגרם לליטר לא מצינים מינון

בערכים עד 20 רושמים רק שהחומר קיים, מעבר לזאת רושמים מינון מדוייק.

מ35 זה נחשב כבר מינון טוב-גבוהה,

לשם השוואה האבסינטים היקרים הם בעלי מינון של 90-110 שזה הכי גבוהה שיש כיום

כמו King of Spirits Gold , Absinthe X Zele

קיים חוק באירופה שערכים מעל 35 אינם חוקיים למכירה , להוציא את פראג, לכן שם ניתן למצא את האבסינטים היותר איכותיים.

 

 

בכל אופן שותים חימישית כוס אבסנט עם שאר הכוס מי קרים וממתיקים עם סוכר

יש כל מיני טקסים וצורות להכין את זה אך בסופם ישנה אותה תוצאה של אבסינט מהול.

אם הוא איכותי אתה תהנה מהמשקה במידה ואתה אוהב את טעם האניס ושתיה איטית בפאנן.

 

כמובן שאפשר בציסר אבל זה כמו לשתות ויסקי איכותי בציסר

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אכן מצטרף להמלצה של benjah, האבסנט עושה עבודה טובה בשיתוק.

באמת "משתק" אותך ואתה תופס ראש טוב ולי אישית אין האנג אובר ממנו.

 

תהנה :)

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

את השיתוק אני מכיר,באמת מומלץ.

 

אז לשתות נקי אני מבין שלא מומלץ?

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

לשתות נקי מאד מומלץ, לא מבין את האנטי שלכם. שניים-שלושה שוטים ואתם מסודרים לחלוטין. מה שכן - צריך ללמוד איך לשתות אותו (אני מניח שזה אישי לכל אחד - בשבילי לגימה אחת, לא לנשום מהפה אחרי ושתהיה כוס בירה בסביבה ללגימה מהירה). כל זה תקף לאבסינטים החזקים, לא הייתי מסתבך יותר מדי עם החלשים של ה- 70% ומטה.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם

רמת אלכוהול גבוהה באבסינט אינה במטרה לשכר אתכם מהר יותר או להקשות בשתיתו

הרי הכי אותנטי לשתות אותו מהול במים ביחס 1 ל 5

 

מקור רמת האלכוהול הגבוהה היא כדי לשמר את ה THC שישנו בלענה (כן אותו סם ממשפחת הסמים שאליהם שיך הקנביס)

סם זה מסיס באלכוהול (אתר) ולכן לשם שמירותו צריך אלכוהול בריכוז גבוהה במשקה

 

עדיין גם האבסינט הנמכרים ללא לענה מכילים ריכוז גבוהה במטרה להדמות לאבסינט כמו אבסינט טוב

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אתה מקבל תחושה של שייח סעודי, מסודר לחלוטין

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...