Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5182 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב!!!

 

אני אשמח מאד אם משהו יעזור לי !!

 

יש לי פולקסווגן גולף 1999 1.8, אתמול במשך נסיעתי מד הטמפרטורה לא עלה מעל ל-0 רק אחרי כ-20 דק' נסיעה הוא בבת אחת הגיע ל-90. כאמור היום בצעתי כמה נסיעות ובחלק מהנסיעות הכל היה בסדר , אבל בנסיעה האחרונה שוב שעון החום לא עלה ורק אחרי כ- 15 דק' הוא הגיב והתחיל לעלות בהדרגה.

 

אני אשמח אם מישהו יודע איך אפשר לטפל בבעיה ו איפה נמצא מד החום אשר מחובר ללוח השעונים?

 

 

ותודה רבה לכם מראש על העזרה!!!

פורסם

אני גם מנחש שבנסיעה בינעירונית המחוג לעולם אינו מגיע ל-90.

רוב הסיכויים שיש לך בעיה בטרמוסטט, היה לי בדיוק את אותו הדבר.

 

קפוץ למוסך רון שיעשה לך את הבדיקות הנחוצות.

אם באמת הבעיה בטרמוסטט, כל הסיפור מסתכם בכמה מאות בודדות של שקלים.

Bimmer

פורסם

הבעייה לדעתי לא יכולה להיות תרמוסטט מכיוון שתרמוסטט זה מנגנון מכאני שמווסת את זרימת המים למנוע, אצלי

המחוג של מד החום לפעמים פשוט לא עולה. במקרה שהטרמוסטט פתוח המים עדיין מתחממים אבל יותר לעט,

ואצלי המחוג יכול כ-20 דקות לא לזוז ואז פתאום להתחיל להגיב

פורסם

כשאתה נוסע בעיר,פקקים,עומד במקום וכו' החום מנוע עולה לאט ואז מתייצב על 90 ונשאר שם?

כשאתה יוצא מחוץ לעיר או יורד ירידה ארוכה בלי גז הוא נופל חזרה ל0?

 

גש למוסך, תרמוסטט זה בעיה ידועה בכל מיני דגמי VW מהשנים האלה.

V5

פורסם

קודם תודה על התגובה!!!!

 

שנית אני מצטער שאני מתווכח, אבל היו לי בעבר בעיות עם טרמוסטט, אני מכיר את התופעה שאמרת,אבל במקרה שלי לפעמים אני מתחיל בנסיעה עירונית, והרבה זמן המחוג לא מגיב, כלומר אפילו אם הטרמוסטט פתוח המים אחרי 20 ד' 30' אמורים להתחמם?

  • ספונסר פורום
פורסם

אם היו לך בעבר בעיות איתו אז אני חושש שכמו שכבר ראיתי הרבה בעבר

פשוט ביטלו לך אותו וגרמו למעבר פתוח של הנוזל .

כאשר הטרמוסטט פתוח קבוע ובמזג אויר קר כמו בימים אלו שעון החום לא יזוז

מהפינה בעת נסיעה רציפה כי הוא מתחיל להגיב רק מ 50 מעלות וכאשר כל כמות הנוזל

מסתחררת דרך המקרן כל הזמן טמפרטורת הנוזל לא תגיע לשם .

שאלו אותך כאן שאלות מנחות שלא התיחסת אליהם ,האם כאשר אתה נוסע בעיר השעון

מתחיל פתאום לעלות וכאשר אתה מתחיל לנסוע רציף הוא שוב יורד ?

אם התשובה היא כן אז אצלך יש בעיה עם ווסת החום של המנוע שהוא הטרמוסטט .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

רון קודם הרבה תודות על העזרה

אני אנסה לדייק- היום למשל נסעתי בבוקר מחוץ לעיר כ-15 ד' - השעון עבד טוב, כלומר עלה וירד בהתאם לנסיעה רציפה וכו',

כאשר נכנסתי לעיר קצת פקקים וכו' המד חום גם עבר והוא עמד על האמצע ומדי פעם ירד קצת שזה מסדר גמור.

אבל במקרה, כשחזרתי היום הביתה הוא עמד על 0 בתוך העיר (כ-20ד'-30ד'), ופתאום תוך כשנייה אחת מיד עלה ל-90,כלומר הרגשה כאילו היונית חום לא מגיב ופתאום התחיל להגיב או משהו כזה.

אני לא כזה מומחה ואין לי נסיון בחשמל הרכב , אבל אני אשמח אם המידע הזה שנתתי יעזור להבין,

האם זה יונית חום או טרמוסטט וכו'? או שבכלל ישנה בעייה במגעים של החיישן? אם כן איפה הוא נמצא?

(בנוגע להודעה של רון-היו לי בעיות עם התרמוסטט אבל לא ברכב הזה )

אני ממש מודה לכם על העזרה ובכלל לפורום הזה הרבה תודות על העזרה

  • ספונסר פורום
פורסם

לפי התאור שנתת עכשיו התקלה אצלך היא חד משמעית בחיישן הטמפ

חיישן מקורי עולה כ 250 שח לפני מעמ .

אל תחפור סתם ברכב זה לא בעיית מגעים ,זו בעיה בחיישן .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

קודם כל נא לא לכתוב בסגנון צ'אט (סימנים כמו !!!!!!!!!!! וכו'), כאן פורום טכני מכובד, עם בעלי מקצוע עוד יותר מכובדים.

לגבי הבעיה ברכב- כנראה שיש נתק פנימי בחיישן הטמפ'. אני לא יודע מה עבר על הרכב שלך ולא הייתי שולל על הסף בעיית מגעים/חוטים כללית. כבר היו דברים מעולם. עם זאת אני מאמין שאם רון אומר שרוב הסיכויים שהבעיה בחיישן כנראה שהיא שם.

פורסם

תודה רבה, עזרתם מאד .

 

ואני מצטער על אי הבנת התחביר של הפורום עקב היותי חדש בפורום.

 

אני שמח שיש פורומים רציניים כאלו..

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

אני יודע שעבר קצת זמן אבל יש לי באודי 1.8 בדיוק את אותה הבעיה וזה בוודאות לא טרמוסט אני יודע את התסמינים שלו פשוט נפילה חופשית למתחת ל60 כאילו הסוויץ במצב כבוי החלפתי לחיישן טמפרטורה מקורי וגם זה לא עזר אני מישתגע מהתקלה הזאת כבר אם סידרת אותה ואתה יכול להגיד לי מה היתה הבעיה אני ישמח

×
×
  • תוכן חדש...