Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5602 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב יד שלישית אצלי מייבוא אישי בצבע שחור גיר ידני 1.3 עשתה רק 90,000 ק"מ מ 1998!!!!

הרכב עשה תאונה בחזית וחסרים לו חלפים - לא משהו רציני רק קוסמטי (רשימת חלפים למטה).

 

האוטו שווה 18,000 ש"ח לפי מחירון משוקלל של יד 2 (עם איגוד השמאים) אבל כי הרכב עשה תאונה, וכמו שאמרתי קלה! אני מבקש עליו 10,000 כמחיר סופי.

רכב יותר נדיר מפרארי בארץ אז לא לבלבל לי את המוח על המחיר.

 

מעוניין להחליף על רכב שווה עם מנוע עד 1600 סמ"ק (פג'ו 206 1999-2000) או כל מה שתציעו.

הרכב נמכר בצער רב כי אין לי את הכסף כדי לקנות את החלקים אז אני מוכר AS IS.

 

חוץ מהתאונה בקדימה אין אפילו שריטה על הרכב, שמור לחלוטין מבפנים הכל חדש-עם רדיודיסק BUILT-IN - לא חסר לו כלום

-לכל אלה שחושבים כעת - "אם הלך לי איזה חלק מיכני בעתיד מה אני אעשה" : הרכב בנוי על המנוע (האמין ביותר) של הפיאסטה.

רשימת חלקים:

קוסמטית:

מכסה מנוע

פגוש קדמי

פח חזית

גשר מחבר שלדות

מיכנית:

רדיאטור

מסנן מזגן

את שניהם אפשר לפרק מפיאסטה מאותה שנתון.

תודה לכל המציעים :)

אייל

×
×
  • תוכן חדש...