Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8044 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
http://www.max-tuning.com/forum/forum_posts.asp?TID=18839&PN=5

 

 

תראו את את התגובה של Baby_T

 

ותראו את החתימה שלו והיא רצינית

 

תגיד לי מה אתה שיכור לגמרי?

בשביל להבין את השטויות שיש במקס (מודה, גם אני אחראי על כמה :oops: )

צריך להיות שם המון זמן.

 

כן, רק דודי ישכיר את ה-M שלו לכל מתחנגל מהרשת...

הכינוי האמיתי שלי צונזר :)

פורסם

רוב חברות ההשכרה נותנות להשכיר מגיל 24 בד"כ, כנראה מפאת עלויות ביטוח נמוכות יותר

 

לגבי הHGT של פרי, עד כמה שאני יודע הן למכירה בלבד.

 

וגם אם הן כן להזכרה, הן במצב שחוט מהתחת, ותחת אחזקה לקויה ומזלזלת.

פורסם
רוב חברות ההשכרה נותנות להשכיר מגיל 24 בד"כ, כנראה מפאת עלויות ביטוח נמוכות יותר

 

לגבי הHGT של פרי, עד כמה שאני יודע הן למכירה בלבד.

 

וגם אם הן כן להזכרה, הן במצב שחוט מהתחת, ותחת אחזקה לקויה ומזלזלת.

 

אין אפשרות להשכיר בארץ רכבים ספורטיביים ליום או כמה שעות כמו בחו"ל ?

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

פורסם
http://www.max-tuning.com/forum/forum_posts.asp?TID=18839&PN=5

 

 

תראו את את התגובה של Baby_T

 

ותראו את החתימה שלו והיא רצינית

 

תגיד לי מה אתה שיכור לגמרי?

בשביל להבין את השטויות שיש במקס (מודה, גם אני אחראי על כמה :oops: )

צריך להיות שם המון זמן.

 

כן, רק דודי ישכיר את ה-M שלו לכל מתחנגל מהרשת...

 

 

 

טוב מה הבעיה שלכם?

 

בסדר מה לי ולמקס נתקלתי בזה בטעות :twisted: ,

 

ומספיק תגובה אחת אני לא צריך 20 תגובות שהבחור לא לחוץ לכסף :evil::evil:

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
http://www.max-tuning.com/forum/forum_posts.asp?TID=18839&PN=5

 

 

תראו את את התגובה של Baby_T

 

ותראו את החתימה שלו והיא רצינית

 

אחי בלי שום דבר נגדך זה ממש לא רציני!!

 

ה m שייכת לחבר אחר בפורום וזאת בדיחה אם תחפש מספיק טוב תמצא שגם לבעל הm יש חתימה בסגנון הזה רק להשכרה של איביזה טורבו משופרת- באמת נראה לך שייתנו פה להשכיר m coupe עם סופרצארגר!?

 

 

 

אולי הבחור לחוץ בכסף

:lol: ....לא נראה לי שהבחור לחוץ בכסף...

 

גם אם הוא לחוץ בכסף הוא קודם ימכור כליה ליפני שהוא ישכיר את M שלו :lol:

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

טוב אז ככה...

התקשרתי ל"פרי"...

הם משכירים מכוניות רק מגיל 24 עם שנתיים רשיון,

וכשביררתי על מכוניות, היא ענתה לי שהמכונית הכי מהירה שיש להם היא פיגו 607 :?

אמרתי לה שאני רוצה אוטו יותר קטן וספורטיבי והיא אמרה לי טויוטה קורולה :?

ויש להם רק פונטו רגילה...

 

אז איפה ה HGT, הBMW וכל אלה?!?!?!

פורסם
נסה ב"פרי" השכרת רכב 03-6882222 יש להם אלפות, ב.מ.ו.ו. ואולי עוד אי אילו דברים

 

ראיתי גם כמה פונטו hgt שלהם.

אני מאמין שזה הרכב הידני המהיר ביותר שניתן להשכיר בארץ.

 

מאיזה גיל אפשר להשכיר רכב (לדוגמא HGT) וכמה זה בערך צריך לעלות ליום (או אפילו

כמה שעות) כולל ביטוח ?

 

חברות השכרה בדרך כלל, משכירות רכבים לנהגים מעל גיל 21,

הם לא מבטחים נהגים צעירים או חדשים.

 

יש את החברה אביב השכרה משהו כזה,

וכמה שידוע לי היא החברה בין הבודדות שמשכירות לנהגים צעירים.

"מתחילים בשיא המהירות ומגבירים לאט לאט.."

 

(קרמבו - מבצע סבתא).

×
×
  • תוכן חדש...