Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

(למכירה) זוג מגברים של Logic וסאב magnat


השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5525 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

אני מציעה למכירה סאב magnat וזוג מגברים של חברת Logic

 

1 - 800 וואט 4 ערוצים Logic PLX-44....

 

מפרט:

מגבר 4 ערוצים, בהספק 800W, 400W RMS

4X100 W RMS(4 Ohm

2Ohm Stable

מכיל קרוסאובר משתנה לכל 2 ערוצים של:

Hi-Pass ו Low Pass ו Full

הדגשת תדרים נמוכים Bass Boost של 12db ב 50HZ

כיוון טרבל בס וקרוס לכל ערוץ ורמקול בנפרד.

 

2 - 300 וואט 2 ערוצים Logic PLX-22...

150X2

לא הצלחתי לימצוא מידע יותר מיזה אבל הוא בדיוק אותו מגבר רק קטן יותר

, ביחד הם סט מעולה למערכת!!!

 

3 - סאב Magnat Xecutor 1200W "12

220 RMS

סאב שטוח עם הלוגו של הבולדוג בנוי יפה ומצופה מארז פלדה מוקשה.

 

 

הסאב ממש חדש כולל תיבה חדשה חומר MDF תיבה פתוחה והמגברים גם במצב מצויין לא עבדו קשה ולפחות רק פעם/פעמיים בשבוע יוצא לי להדליק את המערכת..

הכל בנתיים מחובר ברכב אפשר לבוא לשמוע ולהתרשם , אני מנתק את הרכיבים רק במועד הקניה!

 

המגברים ימכרו כזוג בלבד!

600 ש"ח

 

סאב 500 ש"ח

 

עדיפות לימכור הכל ביחד ומי שיכך הכל המחיר 1000 ש"ח

מחירים סופיים אני מבקש רק למביני עניין!

 

איציק - 0503089010

 

p><p>
<img src=[/img]

פורסם

UP

הסאב ירד ל-450 ש"ח

סאב חדש חדש בדיוק כמו ליקנות מהחנות

 

ולחברים שהתעניינו על המגברים הם חברה אמריקאית ולא סינית

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

סאב 450 ש"ח

מגברים זוג ב-600 ש"ח

מי שיקנה הכל ביחד המחיר 1000 ש"ח

 

הכל כרגע מותקן ברכב אפשר לבוא לשמוע ולהתרשם , הרכיבים יפורקו רק במועד הקניה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

סאב 400 ש"ח

מגברים ביחד 500 ש"ח

מחיר סופי ואחרון!

 

הכל מורכב כרגע ברכב אפשר לבוא ולשמוע..

 

המערכת בקושי עובדת כי הרכב רוב השבוע עומד וגם שאני מדליק אני לא "שובר" את הרכב..:wink:

×
×
  • תוכן חדש...