Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5615 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

לקראת יום הולדת 18 אני רוצה להתנסות בנהיגה ספורטיבית עם מדריך,

קראתי באינטרנט על מקומות וחברות שעושות קורסים של יום אחד עם מדריך צמוד ורכב ספורט. רוב הקורסים עולים בערך 1000 שקל ונמשכים כ4-5 שעות, הבעיה שאני לא יודע קודם כל מה ההבדלים בין הקורסים של החברות, מה יותר טוב ומה הכי משתלם. אני לא רוצה שיקרה מצב ששילמתי 1000 שקל וכל מה שעושים זה לתת לי לנהוג במגרש חניה גדול..

 

אשמח אם תעזרו לי ותמליצו לי על דברים..

 

תודה רבה!

לא אכפת לי מהמשתמש שלי בפורום, אז שם המשתמש והסיסמה זהים.

פורסם

כעובד לשעבר בדרייב ארט אני בטוח שבאם תעשה איתם אתה תהיה כמו כל הלקוחות = תביא חברים לקורסים.

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם
שלום לכולם,

 

לקראת יום הולדת 18 אני רוצה להתנסות בנהיגה ספורטיבית עם מדריך,

קראתי באינטרנט על מקומות וחברות שעושות קורסים של יום אחד עם מדריך צמוד ורכב ספורט. רוב הקורסים עולים בערך 1000 שקל ונמשכים כ4-5 שעות, הבעיה שאני לא יודע קודם כל מה ההבדלים בין הקורסים של החברות, מה יותר טוב ומה הכי משתלם. אני לא רוצה שיקרה מצב ששילמתי 1000 שקל וכל מה שעושים זה לתת לי לנהוג במגרש חניה גדול..

 

אשמח אם תעזרו לי ותמליצו לי על דברים..

 

תודה רבה!

נהיגה ספורטיבית היא לא נהיגת מרוצים.

נהיגה ספורטיבית מתקיימת על כבישים רגילים והדרכות ב"מסלולי חנייה" שונים לאורך הדרך.

הרכב הוא רכב רגיל (מספר צהוב) של המתאמן, יש מקום אחד (אני חושב) שמאמן על מיאטה.

הומלצו מספר מקומות לדעתי כולם טובים.

 

ברוך שליט

העמותה לספורט מוטורי

מועדון מרוצי ישראל

[email protected]

03-5048686

פורסם

מבחינת תמורה/זמן לכסף - ממליץ לך לבדוק עם דני (http://www.gdrivetech.co.il)

גם נהיגה בשליטה וגם דרייב ארט מצוניינים.

מסלולים "בלעו" לאחרונה את דרייב ארט.

 

אלטרניטיבי לדעתי מעולים בהדרכה אבל אני לא יודע (באמת לא יודע) כמה הם ממקודים היום בהדרכה ספורטיבית שאינה ראלי.

 

היה בזמנו גם קובי כהן שאני לא מכיר אישית אבל היו כאן ביקורות טובות על הדרכות שלו.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

×
×
  • תוכן חדש...