-
הודעות
131 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי מ.מרוצי ישראל
-
הודעה מצערת - המועדון המוטורי הישראלי 2010
מ.מרוצי ישראל פרסם הודעה בנושא של אלון חלווה בתוך ספורט מוטורי
יוסי איתך באבלך הכבד על מות ביתך שלא תדעו צער ומכאוב. ברוך שליט בשם העמותה לספורט מוטורי -
בתאריך 2.7 יום שבת יערך כנס הספורט המוטורי, הכנס יערך משעה 09:30 ועד 14:00 לפי לו"ז שיפורסם. הכנס מיועד לכול פעילי הספורט המוטורי והם: חברי התאחדויות חברי מועדונים בעלי עניין בכנס ישאו דברים רק אלו שירשמו, פרק הזמן שניתן לכול אחד הוא 15 דק' יש להעביר את הנושא שעליו רוצה נושא הדברים לדבר. יש להתמקד בדברים אופרטיביים. היסטוריה ועשיתי לא מעניין איש, יש להתנתק מהעבר ולהתמקד בעתיד. המעוניינים לשאת דברים יעבירו את הפרטים האישיים שם ומשפחה, חבר מועדון, טלפון נייד למייל הבא: [email protected] המעוניינים להשתתף בכנס ולקבל הזמנה אישית יעבירו את הפרטים האישיים: שם ומשפחה, חבר במועדון, טלפון נייד למייל [email protected] לו"ז מפורט יפורסם כאן באתר כולל הנושאים שעליהם ידברו. תרימו את הכפפה, תעשו צעד למען עצמכם והספורט המוטורי, ים הבכיינות נגמר יוצאים לדרך חדשה! בנימה אופטימית, אני אחרון מרימי הידיים, אבל כאשר לוחצים לי על יבלות ואני רואה לאן הדברים זורמים יש שני מצבים או לסגת ולפרוש או להלחם ולהשיג, אני מעדיף את ההשגים, חלקם תלוי בעומד בכם. ממתין לתגובתכם, לא בהמשך השירשור אלה לראות דברים במייל, התפלספות לא בשלב זה. ברוך שליט
-
אתם יודעים מה הוא הדבר הגרוע ביותר של לא לעשות לעשות? זה לדבר ולא לעשות, טונות של מילים, תרמו את קידומו של דבר אחד, קידומו של אתר carsforum (תסתכלו על הפרסום מסביב) אותנו זה לא קידם בכלום, תפסיקו לדבר, תפסיקו לכתוב, בואו נשב מסביב לשולחן. יש מה לעשות, השאלה אם יש עם מי לעשות? ברוך
-
בשעה טובה נפתח היום 3.6 הקורס להוצאת רישיון מרוץ, הקורס היה אמור חצאת לפני למעלה מחודשיים יצא לדרך. אבל! מקורס עזרה ראשונה, ועוד כמה כללים בנושא ספורט מוטורי הפך הקורס ל"קורס אקדמי" מה בקורס: החוק בוודאי, תקנות, רישיון, רישוי, בדיקות רפואיות, ביטוח, דגלים, שלטים, כללי נהיגה ספורטיבית (כללי) עזרה ראשונה, כללי הנהיגה הספורטיבית החלק הענפי. הרשות החליטה לאחר שיצא הקורס של "אירדא" שהם עדין לא מוכנים ליציאתו של קורס להוצאת רישיון מרוץ שלנו, של הראלי ושל הספרינט זאת ומאחר שאין את כול הכללים. לא ברור בשלב זה ולא קבלתי כול נימוק משכנע ממנהל הרשות במה דברים אמורים, החוק הושלם, התקנות אף הן, החלק הכללי של כללי הנהיגה הספורטיבית הוא החלק הבסיסי של דגלים, חילוץ, ע"ר, בעלי תפקידים קיים ב-FIA וקיים מתורגם אצלנו, כולל חלקים שכבר נכתבו ברשות, בהעדר נימוק מהרשות נפתח הקורס. ככול שעובר הזמן אני נוכח יותר ויותר שספורט מוטורי לא יהיה כאן, אם יתקיים הוא יהיה במחתרת, הרשות הפכה את החוק ותקנותיו ל"קרדום לחפור בו" - לקדם את מעמדה, אנחנו כמתחרים ובעלי עניין לא עוצרים את הסחף ונותנים לדברים להתרחש מבלי שנעשה דבר, עצרתי בזמנו את הקורס כי חשבתי שאנחנו עדין לא מוכנים, התברר שאין ווקום קמים אחרים ועושים את הדברים בכדי להוכיח לאחר שאני הרבה יותר מהמתחרה שלי, הרשות נשענת ומתפתחת על מאבקי הכוחות בין ההתאחדויות, במקום שנכנס למאבק מול המתרחש אנחנו נלחמים אחד כנגד השני. עומדים כיום לפנינו שתי ברירות אחד לפרוש ולהשאיר מאחור 25 שנות פעילות או לפתוח בקרב יחיד אין ברירה שלישית של שיתוף פעולה עם הרשות, הרשות היא גוף שאינו מקצועי, אלו שנותנים עצות "קבצני שכר" ימשיכו לעשות את עבודתם על חשבון הקופה הציבורית ומי שסובל בשורה התחתונה זה הספורטאים שצריכים לענות על גחמות אנשי הרשות לנהיגה ספורטיבית. המילים אומנם חריפות אבל אין אני כול ברירה, חייבים להכנס לפעולה. ברוך שליט
-
מירוצים בארץ עוד השנה,אם השרה רוצה אין זו אגדה!!!
מ.מרוצי ישראל פרסם הודעה בנושא של kobi911 בתוך ספורט מוטורי
ישה, הרבה מילים נכתבו בנושא דברים לא ישתנו אם לא יהיו "משוגעים לדבר" בשלב זה הרשות נוגת ב"הפרד ומשול" עד שלא יפול האסימון לכול הספורטאים שרק גוף על בתחום (מכוניות, אופנועים, קארטינג) וגוף על מעל כול הגופים האלו (בחלק זה אני לא בטוח) רק אז נוכל להזיז משהו. היה שלב שגם אני חשבתי שאני רוצה להיות איזו התאחדות, נכון להיום אסור שיהיה אוסף של התאחדויות זה מחליש את עמדתנו, אבל בוא נעזוב לרגע את ההתאחדויות, בכדי להזיז דברים צריך להראות יכולת סמכותית בואו ונכריז שאנחנו לא מקבלים את החוק והתקנות, בוא נכריז שאנחנו לא מוציאים רישיונות על פי דרישות החוק, האם מישהו מעלה בדעתו שניתן לעשות איזה צעד בנושא בזמן שאין אימון בין אחד לשני, כול אחד ימשיך להוכיח לשני אני עשיתי, אני מסוגל ולי יש יותר, התוצאה שום דבר לא ישתנה, רק לחשוב שכול מה שאתה עושה כרגע אינו מקובל על ידי הפדרציות העולמיות, אתם מוציאים רישיון שאינו מקובל בעולם, אתם מוציאים רישוי שאינו מקובל בעולם, אתם התאחדיות שאין להם כול בסיס בתפיסה העולמית. אנחנו בועה שמרחפת שאין לה כול קשר למציאות העולמית בספורט המוטורי. עכשו תמשיך לכתוב ותתפלסף רק עם עצמך, כי אינך יודע דבר וחצי דבר על המתחולל והמתרחש אתה בתוך דלת אמות של החוק מבלי יכולת תפיסתית של המרחב כולו, צר לי תפסתי ממך משהו אחר. ברוך שליט -
חברים לשימחתי ההרשמה לתאריך 3.6.2011 הסתיימה. אנו נודיע על מועד נוסף לאור הבקשות הרבות, המועד המתוכנן הוא סוף חודש יוני. ברוך שליט
-
בוסקילה נישאר בוסקילה. עדיף רכב קשור לעץ, "מעץ" קשור (כבול) באזיקים!
-
תיקון קטן
-
נתחיל כתגובה למה שכתבת - מה שאני כבר שכחתי אתה עדין לא למדת, אתה יכול ללגלג כמה שאתה רוצה, בגילי יש הרבה דברים שהשתיקה יפה להם, אבל זה לא מה שחשוב, עם כול הכבוד למה שאתה עושה (ויש כבוד) הכוונה הייתה לבכיינים שבוכים זה יקר ההוא יקר אבל כאן פיתאום מתק שפתיים, אני מחזיק לך אצבעות, תצליח. נ.ב. - המכוניות עדין קשורות. - יש לי דיל בשבילך יותר טוב בחינם! אתה אוהב את קזינו ההימורים גם אם צריך לשלם את המחיר.
-
בואו ונתרגם את הדברים לש"ח אולי תבינו טוב יותר 2400 יורו = 12000 ש"ח = 10 ספרינטים = 2 עונות אתם מבינים את זה! מאיפה צמחו כול העשירים? בוכים שאינם יכולים לשלם קורס רשיון מרוץ ב-300 ש"ח ותומכים באירועים בקצה העולם? דני השקיע בהכנות לאירועים בקפריסין, אני חושב שעל פי המתכונת שהיציע דני העלויות די סבירות, הבעיה היא החוק וההשקעות הכפולות בארץ ובחו"ל, שאותן צריך לפתור. ברוך
-
מירוצים בארץ עוד השנה,אם השרה רוצה אין זו אגדה!!!
מ.מרוצי ישראל פרסם הודעה בנושא של kobi911 בתוך ספורט מוטורי
ברוך שליט -
יום עיון בנושא השתלבות בספורט לנהיגת מרוצים.
מ.מרוצי ישראל פרסם הודעה בנושא של מ.מרוצי ישראל בתוך ספורט מוטורי
יום העיון יהיה כללי ומתאים לכול מי שמעוניין להשתלב בתחום הספורט המוטורי. יום העיון יתקיים ביום ששי באמצע חודש יוני, על תאריך מדוייק תבוא הודעה. ברוך שליט -
מירוצים בארץ עוד השנה,אם השרה רוצה אין זו אגדה!!!
מ.מרוצי ישראל פרסם הודעה בנושא של kobi911 בתוך ספורט מוטורי
החוק והתקנות מיסדו את הביצה הישראלית. אם רק ידעתם כמה סעיפים בחוק ובתקנות אינם הולכים בקנה אחד עם דרישות הפדרציות הבינלאומיות הייתם מפסיקים לריב, מפסיקים את הפעילות, נמנעים מלהוציא רישיונות מרוץ, רישוי כלי הרכב ונלחמים אל מול החוק ותקנותיו.(שימו לב לא הרשות לנהיגה ספורטיבית) עכשו בואו וניראה מי מוכן לעשות זאת? אף אחד, כולם חרמנים ברמה אימפוטנטית ולא מסוגלים לעשות כלום, למה? כי אנחנו מפוצלים, כול אחד רוצה להראות את "הבוטן שלו" לאחר וככאלו לא נצליח להתמודד. התמודדות זה לוביסטים. התמודדות זה לדעת איפה באמת עומד כיום נציג הפדרציות לספורט מוטורי בארץ !!!! התמודדות זה להפוך את הדברים כיום לבלתי רלוונטים. האם אתם בעמדת בכיינות או האם מנשבת בתוככם רוח הקרב למען הדורות הבאים? אנחנו בעמותה יודעים בדיוק איפה אנחנו עומדים. ברוך -
קורס הוצאת רישיון מרוץ יתקיים בתאריכים הבאים: 3.6.2011 - קורס עזרה ראשונה. 4.6.2011 - עיוני - החוק והתקנות, כללי הנהיגה הספורטיבית (נושא כללי מתאים לכול מקצועות הנהיגה הספורטיבית) 10.6.2011 - חזרה - מבחן - כללי הנהיגה הספורטיבית השלמות על פי כללי הנהיגה הספורטיבית בתחום המקצועי (ראלי, ספרינט, ראליקרוס וכד') שעות הלימוד 08:00-16:00 מקום הלימוד - קיבוץ רמת הכובש, אולם הקשתות. לפרטים נוספים והרשמה נא התקשרו לטלפון נייד 052-2439875 בין השעות 18:00-21:00 או שלחו מייל לכתוב [email protected] הכולל שם ומשפח + מספר טלפון ואנו נחזור אליכם במהלך הימים הקרובים. ההרשמה תסתיים בתאריך 31.5.2011 במידה ומספר הרשמים יהיה גדול מכמות הנרשמים המותרת לקורס יפתח מיד עם סיום קורס זה קורס נוסף. ברוך שליט
-
אלון ידידי ידעת שאנחנו מעוניינים לקיים קורס להוצאת רשיון מרוץ קולקטיבי בכדי להוריד עלויות - ידעת שלחתי מייל לאמציה כאשר נודע לי שאתם מחפשים לעשות קורס ע"ר בכדי שיידע אותי לגבי הקורס ומחירו - לא קבלתי מענה. לבוא ולומר שאני לא משתף, זה לא בדיוק הדבר. כן, אני רוצה לקיים אירוע ספרינט, אני לא רוצה לחזור על הדברים שדיברנו עליהם בשיחתנו הטלפונית האחרונה אתה בוודאי זוכר, אם לא חזור אלי לנייד שידוע לך ונלבן שוב את הדברים, לא כול הדברים מכבסים במכבסת Carforum. אשמח לתת את זמני וידיעותי גם לטובת הקורס שלכם בכול תחום שתרצו ובחינם! המשך פעילות פוריה ברוך שליט
-
בקורס ע"ר - מד"א. בקורס עצמו חוקים ותקנות - ברוך שליט. מרוצים - ברוך שליט / רמי לימון / ג'י בן ארי / אופיר ליפז. הקורס הבסיסי עצמו פשוט. בקורס להכשרה ענפית שם צריך לשים דגש על הנושאים הטכניים, פרטים הנוגעים למסלול והאירוע עצמו נושא זה כפוף להתאחדויות עצמן ואם הם ירצו אשמח לתת את שרותנו בכול אחד מהתחומים, איפה הבעיה שאין עדין כללי נהיגה ספורטיבית סגורים וחתומים ואני מחכה לראות אותם, אני כבר יודע שעל חלק מהדברים יש לי הערות מאחר והן נוגדות את החוק. ברוך שליט
-
זעמו של דני ברור, כמו גם של כולנו, כול זמן שנחפש למי יש יותר גדול מבוטן כך ניראה, אין מוקד כוח אמיתי, כול קבוצה מונה מספר קטן של ספורטאים שאין בכוחה להתמודד ממש. הידעתם כי הרשות לא לנהיגה ספורטיבית הפלסטינאית הוציאה מכרז עולמי למסלול ביריחו? הידעתם כי יש מי שמשקיע 300 מיליון דולר להקמת המסלול. הידעתם כי האדריכל שאחראי על הנושא הוא אדריכל ישראלי? הידעתם כי היועצים הם שילוב של ירדן, נציג מדינות המפרץ ותאמינו או לא ישראל? הידעתם כי ה- FIA עוזר ותומך? לא נהרוס לכם את היום והחשק אבל הידעתם כי המסלול הפלסתינאי הוא המסלול אשר יארח מרוץ פורמולה? והוא יהיה המסלול המאושר בעתיד במזרח התיכון באזורנו לקיום תחרויות F1? בוא ונמשיך להתקוטט, לבכות ולהמציא את עצמנו מחדש בחוק בתקנות וניראה מתי יהי כאן מרוץ בינלאומי, בטוח יהיה כאן אולימפידת הדוקים והגולות לפני. ברוך שליט
-
אלון אם זכרוני עדין בסדר דיברנו שנעשה משהו במשותף. עדכנתי אותך שהסיבה בגינה לא יצאנו לקורס היא שחששנו שמי שיוציא רשיון תוקפו יתחיל מיום ההוצאה ועד שיתקיימו מרוצים תוקפו יפוג, לארונה התבסרנו שלא כך הדבר כי הרישיון יכנס לתוקפו מהמרוץהראשון שיתחיל על כן הזדרזתי להוציא מידע על כך. לצערי אינך מעדכן אותי, אני ממשיך בקו שבוא החלטנו עליו קורסים שעל פי החוק פתוחים לכולם ללא הבדל גזע, מין, דת, מועדון, עמותה, התאחדות, אנחנו נשמור על הקו הזה לכול אורך הדרך זאת התחייבות בכדי שנוכל לתת יד לכולם וןלפתח את הספורט התקועה הזה שניקרא "ספורט מוטורי" אשמח לשתף פעולה. ברוך שליט
-
אלון הוצאתי מידע לגבי קורס להוצאת רישיון מרוץ, קורס שדיברנו עליו שנינו, לקחתי בחשבון את מספר המשתתפים והגעתי למחיר של 290 ש"ח, יש לנו (לעמותה) את האישורים המתאימים לקורס (העברתי לך עותק) אנחנו יכולים לצאת אתמול לקורס, התעודה יוצאת בסופו של דבר מאותו מקום "הרשות לנהיגה ספורטיבית" למה לשלם לווינגיט יותר אם ניתן להוריד עלויות וזאת השאיפה של כולנו. לגבי ספרינט אני ממתין לתשובתך שקיימת הסכמה להוציא ספרינט אצלך בעמותה/התאחדות, אמרת שיש מסלול כמו גם לנו יש מסלול מתאים, אין בעייה צריך רישיונות רכב ומרוץ בדיקות רפואיות וכד', במקביל אנחנו נוציא אישורים לספרינט איפה שאתה רוצה ורק בימי ששי (כבוד למגזר הדתי). לגבי שאר הדברים כפי שכתבת חבל לבזבז מילים. ברוך שליט
-
שלום רב, העמותה יוצאת ביום עיון בנושא "השתלבות בספורט לנהיגת מרוצים" נושאי יום העיון הם: הספורט המוטורי בישראל - החוק ותקנותיו. איך אני נהיה לחלק מהספורט המוטורי - בעלי תפקידים - נהג, נווט, מרשל. להיות "אלוף" בזמן הקצר ביותר - הכשרות ועלויות. יום העיון יהיה באחד מימי ששי / שבת הקרובים. משך הפעילות עד 4 שעות. מועד מדוייק יפורסם כאן באתר. הכניסה חינם - העוגות והקפה על חשבוננו. המעוניינים ישלחו מייל הכולל פרטים אישיים וטלפון נייד למייל המופיע מטה. ברוך שליט
-
העמותה לאחר שבדקת את מספר הנרשמים לקורס הוצאת רישיון מרוץ כמתחייב בחוק מודיע כי מחיר (עלות) הקורס 290 ש"ח. הקורס כולל קורס עזרה ראשונה על פי התקנות, אולם ליומיים וחומר הדרכה, ההדרכה העיונית בתחומי הספורט המוטורי תעשה בהתנדבות ע"י מדריכים מוסמכים בתחום, מועד הקורס יפורסם כאן באתר ובאתר העמותה. הקורס יועבר בקבוצות קטנות עד 25 איש בקבוצה. הקורס יועבר בימי ששי או ששי/שבת (אין הפסד ימי עבודה) נושאי הקורס הם: חוק הנהיגה הספורטיבית ותקנותיו. כללי הנהיגה הספורטיבית - חלק כללי. עזרה ראשונה. מבחן. במסגרת ההתאחדויות תועבר ההכשרה הענפית - כללי הנהיגה הספורטיבית בענף אליה הספורטאי מעוניין להשתתף. אין חובה להיות חבר עמותה או התאחדות כול שהיא לצורך השתתפות בקורס, הקורס הוא למי שהשתתף במרוצים בארץ או בחו"ל (זקני הדור), למשתתפים חדשים תועבר הדרכה במועד שיקבע ועל פי מתכונת מותאמת אליהם. קורס זה הוא חלק ממסכת שעל הספורטאי לעבור עוד בתחומים נוספים עד שיוכל לנהוג, נושאים נוספים שעל הספורטאי לעבור הם: בדיקות רפואיות. השלמה ענפית בתחרויות שאליהן הוא רוצה להשתתף. כול מי שעדין מעוניין להרשם לקורס זה יפנה לעמותה במייל המופיע מטה, יש לשלוח פרטי אישיים וטלפון נייד. ברוך שליט
-
בחודש נובמבר 2010 הגשנו בקשה כמקובל לרשות לנהיגה ספורטיבית. התבקשנו להגיש מספר דברים בהתאם לתקנות, חלקם הוגש חלקם האחר מצריך עבודה מקיפה עם מספר גורמים והם: ערד - אושר. משטרה - אושר עקרוני. רשות שמורות הטבע - אושר. קק"ל - אושר. מנהל אירוע - אושר. מנהל בטיחות - אושר - כפוף להוראות החוק ע"י התמ"ת. ביטוח (לכול ענפי הספורט המוטורי) - קיים - כמוסכם הרשות צריכה לשלם אותו אך אינה משלמת אותו כי הביטוח רשום ע"ש העמותה, מאחורי הדבר הזה יש פולמוס רחב מאד שלא כאן המקום לפרט. [*]על פניו יש הכול, לא בדיוק! מדוע? התאחדות הראלי "בפה אחד" של יו"ר הראש שלה מר גבי סרוגו שנתנה את ברכת הדרך החליטה שראלי זה דבר מסוכן וצריך לצאת לפיילוט ללא קהל. יועץ הרשות מר יובל מלמד הודיע שהרף שנעמיד הוא גבוהה, אף אחד לא יוכל לעשות מרוץ לאחר מכן, כי זה מה שיראו הרשויות. [*]מאחר ורשות הספורט לנהיגה ספורטיבית אינה גוף מקצועי ונשענת על יועצים להלן ציטוטים מדברי יוסי ניסן: אני סומך על מה שאומר היועץ בשתי ידיים. ליועצים יש ניסיון של שנים בהקמת אירועים. יש להם ניסיון ממרוצים בחו"ל. [*]בכול תקופת כתיבת התקנות לא תקפנו את היועץ יותר מכך סמכנו ידנו כי חשבנו שהאיש שמגיע גם מתחום האופנועים וגם מתחום הרכב יוכל לייצג אותנו (את הספורט) בצורה מכובדת, האיש גם יותר רגוע מכמה מזקני הדור, כבר במהלך כתיבת התקנות ראינו שהדברים לא הולכים בדיוק בקו שציפינו לו, לשאלתנו מדוע? התברר שההתמודדות מול היועצים המשפטיים גדולה על האיש, אבל המשכנו ותמכנו וכתבנו את הערותינו לתקנות הופענו בכנסת בתקווה שאוליהדברים ישתנו. [*]כיום "סגל היועצים" שנותן את עצותיו בנושא הקמת האירועים לרשות לנהיגה ספורטיבית אינו מתאים וחייב או למשוך את ידו או לפרוש, אף לא אחד מהצוות לא עמד בהפקת אירוע, אין לו את הניסיון הדרוש, התוצאה סחבת מתמשכת. [*]אנחנו ממשיכים בפעילות, יצאנו לסיור בשטח בשבת כולם היגיעו לסיור מי לא היגיע נציג הרשות, אנחנו כגוף מתנדב עושים את כול שביכולתנו לעשות בכדי לקדם את הדברים כך מבינים כול הגורמים מסביב, פרט לגוף אחד הרשות לנהיגה ספורטיבית. [*]אין לי דבר וחצי דבר נגד הרשות לנהיגה ספורטיבית, יותר מכך יוסי תמך בהרבה דברים לטובת העמותה, יוסי כרגולטור התהלך בין הטיפות לאורך כול הדרך בכדי לסגור את התקנות, אבל! יש זמן שצריך לחשוב קצת אחר, והזמן הזה הוא עכשו, התקנות הסתיימו וכרגע אנחנו בשלב כניסה לאירועים, השאלה האם היועצים מתאימים לתקופה זאת או לא? התשובה לא, יש וועדה מייעצת היא צריכה לקבוע, תם עידן היועץ! גם הוועדה המייעצת צריכה להתיעץ בתחומים שהם מעבר לתקנות ותקנוני הספורט (כללי הנהיגה הספורטיבית), רוב נושאי הקמת האירועים הארעיים הם בהתאם לתנאי השטח (במסלולים קבועים וסגורים התנאים הם קבועים) ולא ניתן לקבוע לגביהם תנאים מובנים מראש. [*]אז איפה אנחנו היום 7 חודשים לאחר ההגשה? החלטתנו היא להמשיך ולהקים אירוע עם קהל זאת לאחר גיבוש דעה עם יועצים בתחום - עו"ד שעסקו בנושא "פסטיבל ערב" הידוע, אנשי אבטחה ובטיחות שאף הם עוסקים בתחום האירועים הגדולים בארץ מעל 30000 צופים, אנחנו נגיש תיק מסודר, הרשות תהיה צריכה לתת את תשובתה. ברוך שליט העמותה לספורט מוטורי מועדון מרוצי ישראל
-
נהיגה ספורטיבית היא לא נהיגת מרוצים. נהיגה ספורטיבית מתקיימת על כבישים רגילים והדרכות ב"מסלולי חנייה" שונים לאורך הדרך. הרכב הוא רכב רגיל (מספר צהוב) של המתאמן, יש מקום אחד (אני חושב) שמאמן על מיאטה. הומלצו מספר מקומות לדעתי כולם טובים. ברוך שליט
-
לשאלה הראשונה - התשובה חיובית, בשלב זה יש הכנות לקראת אירוע ראלי. לשאלה השנייה - אני מציע שלא תשדרג דבר עד שתדע מה כללי הנהיגה הספורטיבית קובעים לגבי קטגוריות ושיפוצים. לשאלה השלישית - אין לי תשובה ברוך שליט
-
צוות שילובים מוטורס נתן פליי ואלקס ריבלקו במרוץ ראלי ברוסיה
מ.מרוצי ישראל פרסם הודעה בנושא של BOGODUN320i בתוך ספורט מוטורי
לנתן ואלכס חברי העמותה שאו ברכות על הייצוג הנאות ברוך שליט
