Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5626 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין להוסיף לאוטו שלי חיישני רוורס פשוטים (בלי צג, פשוט שיעשו את העבודה ויצפצפו..) ומחפש מתקין איכותי בירושלים לצורך כך.

אשמח לשמוע המלצות שלכם מאחר וחיפושים בפורום הניבו המלצות ישנות למדי בנושא.

 

ערן

פורסם

התקנתי לפני חודש ברדיו צליל בגבעת שאול , עשו עבודה טובה מאוד.

 

לא יודע אם הם זולים , אבל העבודה טובה.

 

יש בפורום מישהו שמפרסם קיט שלם לחיישני רוורס ב150 ש"ח , נסה בפורום חלקי חילוף \אביזרים.

פורסם

התקשרתי לברר והציעו לי סט חיישני דרגון עם מסך חיווי ב550₪. האם זה מה שהתקנת?

אני קצת חושש מהתקנה לא מקצועית בעת העברת החוטים ופירוק חלקים שונים כדי למקם את המסך. האם התוצאה יצאה מספקת מבחינתך?

פורסם

אני חושב שכן בכל מקרה מדובר באמת בחיישנים עם מסך , רק המחיר היה בסביבות ה350 ש"ח.

 

ההתקנה היתה טובה ומהירה , שרות מצויין ולא היו תקלות מאז ( חודש ימים ) .

 

 

יותר קל להמליץ למי לא ללכת:lol:.

פורסם

מעניין שאתה אומר שעלה 350.

התקשרתי לברר מחירים טלפונית והציעו לי או ב-1,100 את החיישנים של קוברה, או ב-550 דרגון, כולל התקנה.

בנוסף גם ציינו בפניי מפורשות שאלו שני סוגי החיישנים היחידים שהם מתעסקים איתם.

סלח לי אם אני מציק, אבל האם המחיר הוא לאחר התמקחויות כאלו או אחרות או שמא מלכתחילה הציעו לך במחיר הזה?

פורסם
מעניין שאתה אומר שעלה 350.

התקשרתי לברר מחירים טלפונית והציעו לי או ב-1,100 את החיישנים של קוברה, או ב-550 דרגון, כולל התקנה.

בנוסף גם ציינו בפניי מפורשות שאלו שני סוגי החיישנים היחידים שהם מתעסקים איתם.

סלח לי אם אני מציק, אבל האם המחיר הוא לאחר התמקחויות כאלו או אחרות או שמא מלכתחילה הציעו לך במחיר הזה?

 

ברור שהתמקחתי על המחיר , אבל גם התקנתי אצלהם קודן ודיבורית יכול להיות שבגלל זה ירדו קצת במחיר .

 

בכל מקרה ההתקנה היתה מוצלחת , אבל אני מאמין שכל אחד והמזל שלו.

פורסם

באיביזה שלי מותקנים חיישנים מהסוכנות +צג מרחק. עלו לי 857 ש"ח כולל התקנה(עם הזמנת הרכב). עושים את העבודה טוב, נותנים את המרחק מהצד שהכי קרוב לאובייקט מסויים עם משהו כמו "מד-טורים" של מרחק .

דבר אחד שבעיני הוא חיסרון בהם, הוא אי אפשרות לכבות אותו. תאמין לי הציפצוף הזה לפעמים מציק D:

 

אני חושב שלפנות לסוכנות זה הכי טוב. :)

פורסם

אני לא יודע מה אומרים על זה החברים בפורום, אבל קראתי על מוצר חדש של סלקום שהוא סוג של מכשיר מובנה לרכב שכולל בין השאר גם מצלמה אחורית. מישהו שמע /ראה / ממליץ??

×
×
  • תוכן חדש...