Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5646 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני הולך להתקין את המערכת מורל דוטק , רוקפורד P2 ואינפיניטי 7541A

 

כמה אני מגביר את הגיין במגבר כך שאני לא אשרוף את הסאב או לחילופין את הקומפוננט?

 

תודה לעוזרים

מוכר את הבניות! במחיר מוזל!

+ מתנה לקונים

פורסם

לא, אני לא יודע לעשות כיוון תדרים, אני אשמח לדעת.

אבל אין שום סיכוי שאני שורף איזה רכיב במערכת בהגברת הגיין?

אני מתחיל על גיין של 0?

וגם ברדיו דיסק על 0?

מוכר את הבניות! במחיר מוזל!

+ מתנה לקונים

פורסם

רדיו דיסק על 85%,טראבל,באלנס,באס הכל על אפס.

גיין:מתחיל מאפס ועולה עד שיש עיוותים.

קומפוננט:

קרוס על HPF,מתחיל מתדר גבוהה ומתחיל לרדת עד שיש עיוותים.

סאב:

קרוס על LPF,מתחיל מתדר גבוהה ומתחיל לרדת עד שיש עיוותים.

 

תתחיל קודם עם הקומפוננט ואז תחבר את הסאב.

 

 

בהצלחה! ותעדכן.

בשיפוצים...

פורסם

הנה המגבר ואפשר לראות את האפשרויות כיוון.

לא הבנתי בדיוק למה אתה מתכוון.. בקשר לקרוסx108R7541A-L_dg.jpeg

מוכר את הבניות! במחיר מוזל!

+ מתנה לקונים

פורסם

מה זה אומר "מתחיל מתדר גבוהה"? ומתחיל לרדת עד שיש עיוותים.

איפה אני מכוון את התדר?

תודה

מוכר את הבניות! במחיר מוזל!

+ מתנה לקונים

פורסם

תודה רבה, בקרוב אני אפרסם תמונות של הבניות פיבר וההתקנה...

מוכר את הבניות! במחיר מוזל!

+ מתנה לקונים

×
×
  • תוכן חדש...