Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5649 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, היום בנסיעה במהירות של בערך 120 קמ"ש עפה לי אבן לשמשה וסדקה אותה.

הסדק הוא בערך באורך של ס"מ אחד והוא לא חודר לצד השני.

הרכב הוא חדש, גולף TSI 160.

איך ואם בכלל הייתם ממליצים לסדר את זה? להפעיל את הביטוח ולסדר את זה באוטו גלאס או לסדר את זה במוסך המרכזי?

איך אני יודע שישימו לי חלקים מקוריים ויחברו את כל הדברים כמו שצריך כמו רמקול הדיבורית, החיישן רטיבות שממוקם על השמשה למעלה וכו..

 

תודה!

פורסם

אתה זה שצריך להחליט, האם להחליף את השמשה ללא התשלום דרך הביטוח (מקסימום תשלם על הגומיה), או להחלפה מכספיך הפרטי בחברה.

להחליף את השמשה אתה חייב, אחרת הרכב לא יעבור טסט או יורד מהכביש עוד לפני כן ע"י בוחן תנועה.

דבר ראשון, תרים טלפון לסוכן שלך, אולי ביטוח משות לרכב חדש כמו שלך כולל שמשה מקורית (ספק גדול).

תוכל גם לקבל הצעת מחיר מהחברה, אני מהמר על כמה אלפי שקלים בודדות .

 

אני אישית לא הייתי משקיע כספים על השמשה, אם יש ביטוח.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תבדוק אצל זגגים/מוסכים, האם הם מחזיקים ערכה לתיקון סדקים ללא פירוק ו/או החלפת השמשה?

ידוע לי שבמוסך הונדה/וולוו/הרץ, א.ת. הצפוני - לוד, היו מבצעים תיקון כזה.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

מכיוון שיש לך חיישן גשם על החלון רוב הסיכויים שיחליפו לך חלון לחלון מקורי ולא תחליפי.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

ממש לא מומלץ להחליף שמשה אורגינאלית , לאוטו גלס יש חומר שממלא לך את הסדק

לא תרגיש כלום .

לי היתה אותה בעיה .

פורסם

אילן,

מותר לשאול איך איכות התיקון? מבחינים שהיה שם סדק?

זה חומר מילוי?

 

תודה.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

שמשה סדוקה היא שמשה שהעמידות שלה נפגמה - זה מסוכן

 

מה שלא יהיה או שתיגש למקום כמו אוטו גלס שיכול למלא את הסדק ולסתום אותו או שתחליף את השמשה.

 

תברר מול חברת הביטוח אם יש הסדר מול המוסך המורשה בעקבות תנאים מיוחדים כמו בשמשה הזו - יתכן ותוכל להחליף לשמשה מקורית במסגרת הביטוח.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

בדקתי מול הסוכן ביטוח. השמשות אצלי מבוטחות באילן זגגות והביטוח הוא רק לשמשה חלופית.



מה דעתכם, לשים שמשה חלופית בחינם או מקורית ב2500 ש"ח + מע"מ?

(אין להם שירות מילוי סדקים)

פורסם

בסופו של דבר העלו לי את המחיר לשמשה מקורית ל3500 ש"ח + מע"מ. כבר כמעט הסכמתי שישימו לי שמשה חלופית ואז הבחור באילן זגגות אמר שיש להם REPAIRING שאמור לסדר את הסדק בצורה די טובה ואפילו עם אחריות ובלי שאני צריך לשלם על זה שקל (הוא עשה איזושהי קומבינה ככה שזה יחשב כאילו החליפו לי לשמשה חלופית במסגרת האחריות).

התהליך אורך כשעה וחצי והוא כולל שיופים, הדבקות, ייבושים, שוב הדבקות.

התוצאה הסופית היא לא רעה בכלל. סדק של כס"מ אחד (לכמה כיוונים) כרגע נראה כמו נקודה אחת עגולה בקוטר של כ2 מ"מ בלי "אוזניים".

נכון - זה לא מושלם כי עדיין רואים משהו אבל הבחור באילן טוען שזה עובר טסט וגם יש אחריות אצלהם. ובנוסף להכל לא שילמתי שום דבר..אז נחייה ונראה את העמידות של הסיפור הזה.

פורסם

בדקתי מול הסוכן ביטוח. השמשות אצלי מבוטחות באילן זגגות והביטוח הוא רק לשמשה חלופית.



 

מה דעתכם, לשים שמשה חלופית בחינם או מקורית ב2500 ש"ח + מע"מ?

(אין להם שירות מילוי סדקים)

לעניות דעתי אין דבר כזה "ביטוח רק לשמשה חילופית". מטרת הביטוח הוא להחזיר את הרכב למצבו טרם קרות התאונה. אם ניתן לעשות את זה עם אמצעים תחליפים אז הביטוח הרוויח, אם לא אז זו בעיה של הביטוח. במקרה שלך, היות ושמשה תחליפית לא תאפשר לחיישני הגשם לעבוד אז היא לא מחזירה את הרכב למצבו המקורי.

אני לא הייתי נכנע בקלות, תבקש לראות את הפוליסה שהסוכן נתן לך ואם אין שם סעיף כזה הייתי מאיים בתביעה.

פורסם
בסופו של דבר העלו לי את המחיר לשמשה מקורית ל3500 ש"ח + מע"מ. כבר כמעט הסכמתי שישימו לי שמשה חלופית ואז הבחור באילן זגגות אמר שיש להם REPAIRING שאמור לסדר את הסדק בצורה די טובה ואפילו עם אחריות ובלי שאני צריך לשלם על זה שקל (הוא עשה איזושהי קומבינה ככה שזה יחשב כאילו החליפו לי לשמשה חלופית במסגרת האחריות).

התהליך אורך כשעה וחצי והוא כולל שיופים, הדבקות, ייבושים, שוב הדבקות.

התוצאה הסופית היא לא רעה בכלל. סדק של כס"מ אחד (לכמה כיוונים) כרגע נראה כמו נקודה אחת עגולה בקוטר של כ2 מ"מ בלי "אוזניים".

נכון - זה לא מושלם כי עדיין רואים משהו אבל הבחור באילן טוען שזה עובר טסט וגם יש אחריות אצלהם. ובנוסף להכל לא שילמתי שום דבר..אז נחייה ונראה את העמידות של הסיפור הזה.

 

יש לך מזל שלא החלפת לחלופית,

ככל הידוע לי השמשה אצלנו לא סתם יקרה אלא בזכות בידוד רעשים ותכונות נוספות.

פורסם
יש לך מזל שלא החלפת לחלופית,

ככל הידוע לי השמשה אצלנו לא סתם יקרה אלא בזכות בידוד רעשים ותכונות נוספות.

 

זה גם מה שאמרו לי בדיעבד.

אגב מה הסיפור עם החיישן נוזלים הזה..יש לנו אותו?

איך הרכב יודע להדליק את הוישר האחורי בעצמו כל פעם שיש גשם בחוץ

×
×
  • תוכן חדש...