Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5645 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום יש לי מגאן 2 ובשבוע האחרון ראיתי כי האיתות לצד ימין מהבהב מהר מהרגיל בדקתי וראיתי כי נורת האיתות בפנס הקדמי ימני עובדת.

קניתי נורה חדשה והחלפתי את הנורה אך עדיין הנורה לא עובדת.

גם לא באיתות וגם לא כאשר יש שישה וינקרים

יש למישהו רעיונות?

פורסם

הפנס איתות שלא עובד הוא הפנס הקדמי אין גישה לבדוק מתחים.

הבית נורה הוא חתיכת פלסטיק מסתובבת.

מתחת לגלגל הכנסתי את היד סובבתי הצלחתי להוציא החלפתי נורה והחזרתי.

למעשה זה חלק מכל הפנס הקדמי.

מאיפה המתח לנורה יוצא?

איך אני יכול למצוא את החוט של הוינקר?

האם בדיקת מחשב יכולה לעלות על התקלה?

פורסם

לא צריך שום בדיקת מחשב...תוציא שוב את הבית נורה ותנקה את המגעים שלו עם ניר שיוף עדין ותחזיר חזרה, יכול להיות שזה יעזור לזמן מה....אבל אם התופעה תחזור צריך יהיה להחליף את כל הפנס איתות.

פורסם

אז הצלחתי להוציא שוב את בית הנורה מסתבר שיש הדק אחד המגע בו רופף ככל הנראה חיבור רופף.

בכל מקרה נסיתי לשים בדיל ולחבר מחדש ללא הצלחה.

השאלה אם אפשר לקנות את הבית נורה בנפרד? או שזה כל הפנס הקדמי?

יכול היות שנשרף משהו בפנים ובגלל זה אין מגע טוב.

איך אפשר לפרק את הפנס הקדמי?

פורסם

בדקתי במוסך את נושא הפנס

1. אין מכירה של פנס חליפי.

2.פנס מקורי עולה 650 +מע"מ לפני עבודה.

 

מאחר וזהו לא פתרון להחליף כל חלק שיש בו כשל.

 

ואין אני בטוח כי יש כשל בנקודה זו.

 

 

 

למישהו יש מושג איך לפרק את הפנס הקדמי להגיע ולמגעים שם יהיה ניתן לבדוק מתחים ולראות מה גורם לנתק?

כמה צריך לעלות פירוק לצורך דיאגנוזה?

הבית נורה היה עם קוטב אחד שרוף מעט ולכן לדעתי אולי פשוט יש פלסטיק על המגע.

פורסם

טוב יש למישהו מושג איך מפרקים את הפנס הקדמי הוראות מפורוטות?

יכול להיות שיש פיוז נפרד לכל פנס איתות והוא נשרף?

אם כן איפה הוא ממוקם?

×
×
  • תוכן חדש...