Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5657 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה בדיוק העניין - האזניים שלך שומעות עד אזור ה20K והרול אוף של הL4 במקרה הזה הוא באזור ה17 אז אתה סה"כ לא מבחין ב3K שמתוכם יכול להיות שהרבה מאוד אנשים לא שומעים את ה2 האחרונים גם ככה :-D

 

מעבר לזה לצליל גבוה (תדרים גבוהים) יש נטיה להתפרש ע"י המוח באופן טבעי במיקום גבוה... לכן - כל כך הרבה אנשים ששמעו L4 בקיק פאנלים בכלל לא עלו על זה שהטוויטרים בMUTE !!!

 

לטוויטרים יש כמובן את התוספת שלהם אבל במחבן עיוור אתה לא עד לזה שאתה לא שומע אותם אם אתה לא יודע שהם לא פועלים.

 

תוסיף לזה נקודת חיתוך גבוהה בין הטוויטרים למידריינג'ים ושניהם מנגנים צליל גבוה ואז שניהם מתפרשים ע"י המוח כאלמנטים שנמצאים במיקום גבוה וזה יוצר את החיבור הזה בין האלמנטים ולכן מבחינת גובה ה"במה" יסלח לי איתמר, אין כמעט שום משמעות לכך שמיקמת את הטוויטרים שלך בקורות או זרקת אותם על רצפת הרכב :-D

 

תמשיך...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

סליחה שאני "מתעלק" על השירשור.

לפי מה שאני יודע המיד צריך להיות ליד הטוויטר,אם שמים את המיד למטה ליד הוופרים וטוויטרים נשארים בודדים למעלה,במה זה יהיה מורגש ההבדל? לטובה\רעה?

Scan Speak

פורסם

עכשיו אתה צריך לבקש סליחה ממר בקלאווה...

 

אומרים שמה שלא יודעים- לא כואב.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם
סליחה שאני "מתעלק" על השירשור.

לפי מה שאני יודע המיד צריך להיות ליד הטוויטר,אם שמים את המיד למטה ליד הוופרים וטוויטרים נשארים בודדים למעלה,במה זה יהיה מורגש ההבדל? לטובה\רעה?

 

אם נקודות החיתוך שלך יהיו כאלו שבהן המיד לא ינגן הרבה מתחום התדר הגבוה - סלופ תלול מידי למשל בנקודת חיתוך נמוכה והטוויטר ינגן בנקודת חיתוך גבוהה יותר - אתה תרגיש בצורה יפה מאוד איך המיד מושך אותך למטה ואין קשר בינו לבין טוויטר שמנגן לך בתקרת הרכב...

 

אם תיצור נקודת חיתוך נמוכה יחסית אבל על סלופ ממדרגה ראשונה למשל - המיד עדיין ינגן תדרים גבוהים יותר בצורה מורגשת והחיבור הזה בינו לבין הטוויטר יורגש כבר שם.

 

נקודת חיתוך גבוהה בין המיד לטוויטר יצור חיבור גבוה בין השניים אבל גם עלול ליצור מצב בו תדרים גבוהים מסויימים יהיו מנוגנים ע"י המיד בזמן שהטוויטר יעשה את העבודה הזו טוב יותר.

 

מהסיבה הזו ומסיבות נוספות כמו למשל שטוויטר מנגנים תדרים מאוד כיווניים אני לא בעד ההפרדה הזו של טוויטר על קורה ומיד בקיק...

 

אני באופן אישי באמת רואה את החיבור הפיסי במיקומים בין טוויטר למיד כמשהו מאוד מתבקש -

 

או שמתקינים אותם בקורות או בדשבורד אחד ליד השני

או שמתקינים אותם ביחד בקיק פאנל

 

בקיק פאנל יהיה יתרון מובהק לרוחב במה

 

כאשר על הדשבורד (טוויטר יכול להיות על הקורה) יש אימג'ינג וגובה יוצאים מן הכלל אבל הרוחב קצת נפגע

 

בשני המקרים מה שנפגע זה כתוצאה מהעובדה שהרמקולים מסגירים את המיקומים שלהם בגלל התדרים הגבוהים יותר ובגלל מרחק קטן מידי מהראש.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לדעתי מה שדני עשה ברכב שלו ומה שאני עשיתי ברכב שלי זה פחות או יותר המיקומים הכי טובים שאפשר להשיג לסט שלושה חלקים.



 

האחד - נותן אימג'ינג נהדר לפי מה שאני רואה אצל דני וברכבים אחרים שנעשו בהם גם התוצאות טובות מאוד.

 

השני - אני היחידי עד עכשיו שעשה את זה כבר בשלושה רכבים בפורום - התקנה בקיק פאנלים - נותן את המרחק הכי גדול מהראש ובכך משיג תוצאות טובות מאוד שלא לדבר על רוחב בלתי מתפשר אבל הרבה מרגישים חסרון בנושא הגובה - אני באופן אישי לא מרגיש שיש אצלי בעייה שכזו - תלוי בצורה בה בוחנים את הבמ.. סליחה:-D מערכת :wink:

 

אבל זה לא שההתקנה של טוויטרים בקורות ומידים בקיק לא תיתן תוצאה לא טובה - היא תיתן תוצאה נהדרת גם כן - אבל צריך לעבוד מאוד בזהירות עם נקודות החיתוך והפאזות.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
יאן, אני מסכים איתך לרוב, אם ניתן לגרום לטוויטר ולמידריינג' לנגן כאלמנט אחד- זה מבורך, אך מה קורה במצב שהמיד מותקן ה בקיק למשל, יותר קרוב למידבאס? יכול להיות שבדרך העדיפויות ישתנה.

 

לא משנה איפה אתה מתקין את האלמנטים,בכיוונים צריך לעבוד על חיבור בין טוויטר למיד,ובין וופר לסאב,ששני החיבורים האלו יעבדו כיחידה אחת,ואז לחבר בין טוויטר-מיד לבין וופר-סאב,ויש לך מערכת חלומית! (פשוט,לא? :lol:).

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10

פורסם

כן רק שיש כאן מלכודת

 

לעיתים כשיוצרים חיבור בין וופר לסאב ובין מיד לטוויטר - מסתבכים להם היחסים בין המיד והטוויטר לבין הוופרים ואז מתחיל בלאגן שלם של היפוכי פאזות, היפוכי קטבים, משחקי TC, משחקי גיין

 

ומשחקי TC יוצרים לפעמים היפוכי פאזות :-D וההפך :-P

 

לפעמים בכדי לאזן מערכת אתה מגלה שTC בנתון X יוצר בעיה מסויימת אבל TC בנתון X*2 או X/2 לא יוצר את הבעיה הזו... :-D:-D:-D

 

והדבר הכי מרגיז זה שאני למשל - לעולם לא בטוח מה לא בסדר עד שמישהו אחר לא בא, יושב ברכב ואומר לי - כי אני כבר מתחרפן איפה יכלתי ללכת לאיבוד

 

אחרי קבלת נקודת ייחוס מאדם או ממערכת אחרת, אני חוזר לעצמי, מוריד לעצמי שתי כאפות, שם אהיל על הראש ומכוון כמו שצריך :-)

 

אני פולני 8)

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

צודק אדי, אכן לאדם שיושב ומכוון שעות ומגיע לבעיה ללא פתרון לאדם אחר שיושב 5 דקות יכול להבין מה הבעיה.

 

ו TC מבטל פאזות למינהם, שזה בעצם אותו דבר (לא חשמלית כמובן).

פורסם

זה לא ממש אותו הדבר כי TC אתה יכול להכפיל, לשלש, לרבע, לחמש וכך הלאה ולכן אתה מתישהו תפגע בפאזות הנכונות בתזמון הנכון והכל יסתדר לך.

 

זה גם תלוי ברכב הספציפי וגם במבנה שלו - בקיצור זו תורת באלאגן (תורת כאוס) אחת גדולה ואנשים שמנסים להפוך את זה למדע מדוייק - לא מבינים למה כל פעם הם נופלים על משהו בדרך...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...