Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגזין MotorTrend בוחן את ה GTR של סדנת AMS


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5699 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יהיה מעניין אם יעשו מירוץ דראג בינה לבין הויירון, ולבדוק אם אכן הנתונים שמופיעים על הנייר + הסרטון, באמת ריאליים.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
יהיה מעניין אם יעשו מירוץ דראג בינה לבין הויירון, ולבדוק אם אכן הנתונים שמופיעים על הנייר + הסרטון, באמת ריאליים.

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=TkzmRpLNG0w&feature=related דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

תן חיוך הכל לטובה :-P

פורסם

האצה שלו בכלל לא דומה בסרטון השני לסרטון הראשון

בסרטון השני זה נראה כמו טוב מידי בשביל להיות אמיתי (מישהו מריח פה אפקטים ?)

פורסם

בכל מקרה כבר ידוע שנתוני ההאצה המופרכים שיחצ"ני בוגאטי פרסמו מעט מוגזמים בכדי להקנות לה הילה נוצצת, ועדיין, הויירון לא נועדה רק להיות מפלצת תאוצה נטו, וזאת אחת הסיבות למחיר המוגזם שלה.

והניסאן? מדהימה, כל פעם מחדש אני מתפעל מהיצירה הזאת.

Insane things comes from insanely people.

פורסם
האצה שלו בכלל לא דומה בסרטון השני לסרטון הראשון

בסרטון השני זה נראה כמו טוב מידי בשביל להיות אמיתי (מישהו מריח פה אפקטים ?)

 

זה לא אותו הרכב...

 

הנה עוד סרטונים של ווירון מול GTR עם כ"ס דומה

 

http://www.youtube.com/watch?v=7wA3shjuP-Y דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Porsche 911 GT2

BMW 335i 2011

Mini Cooper JCW 2009 - GONE

BMW M3 2006 - SOLD

פורסם
אני מקוה שגם לעצור היא יודעת כמו שצריך - בבלמים לא נגעו בכלל.......

 

זה לא שלקחו כאן איביזה טורבו עם דיסקים של אריק אינשטיין מקדימה

ה GTR מגיעה על סט ברמבו 6 בוכנות מקדימה ודיסקים 380 מ"מ וברמבו 4 בוכנות מאחורה (דיסקים מחוררים ו-2 חתיכות כדי לחסוך משקל)

 

אוטו קיט נמכר גם באפטרמארקט כ-ברמבו GT מונובלוק

בערך 7500 דולר אם אתה קונה קיט קדמי ואחורי

 

אז ככה שקשה מאד לשפר את המערכת המקורית

 

http://www.youtube.com/watch?v=sqsxhFU6mGE דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Porsche 911 GT2

BMW 335i 2011

Mini Cooper JCW 2009 - GONE

BMW M3 2006 - SOLD

פורסם
בסרטון השני לא מדובר ב GTR סטנדרטית כמובן, אלא דגם P800 (בעל 800 כ"ס) שיצא מסנדת Switzer.

ל-p800 אין יותר מדי סיכוי מול הויירון בעיקר שמגיעים למהירויות של 200 ומעלה(וגם רואים את זה בסרטון).שם מתבטא טוב היתרון האוירודינמי של הויירון.

בימים אלו עובדים ב-switzer על גרסה עם 1000 כ"ס שתקרא מן הסתם P1000.

 

באשר לסדנת AMS אם אינני טועה הוא הוציאו גרסה עם 1000 כ"ס(שנמכרת בשוק האמריקאי) ומדדו לה קצת מעל 9 שניות לרבע מייל(בתנאים סטריליים כמדומני עם צמיגי סליקס).

 

בכל אופן גם עם 1000 כ"ס לא יהיה פשוט להתמודד עם הויירון במהירויות גבוהות(מעל 200 קמ"ש).

בתאוצה מעמידה עד 200 קמ"ש סביר להניח ש- GTR עם 1000 כ"ס תקדים את הויירון(אם כי בפער זעום).

 

אני מחכה לעימות GTR 1000 נגד ויירון ראש בראש ולא על בסיס נתונים שנמדדו במקומות שונים ובתנאים שונים.

במילים אחרות שיהיה FAIR FIGHT.

turboy

×
×
  • תוכן חדש...