Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5718 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום חברים.

 

יש לי בעיה עם מגעי הצופר בג'אסטי, האם ידוע לכם איך אני יכול לפרק את מיכסה הקידמי של ההגה בכדי ליראות

את מקור הבעיה.

 

תודה רבה למשיבים.

Photo064.jpg

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם
תפוס אותו מהחלק העליון ומשוך אותו החוצה.

 

לפני שתתחיל לבדוק בצד של ההגה, בדקת את המגעים על הצופר עצמו?

 

אם אני מפנה את ההגה ימינה ולוחץ על הצופר הוא עובד כך שמגעי הצופר תקינים.

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם
תפוס אותו מהחלק העליון ומשוך אותו החוצה.

 

לפני שתתחיל לבדוק בצד של ההגה, בדקת את המגעים על הצופר עצמו?

 

פירקתי את מיכסה הצופר וניקיתי את שלושת נקודות המגע אבל זה לא עזר.

נדמה כי הבעיה מאחורי ההגה, פירקתי את מיכסה הסוויצ' ואבל איני יודע מה שייך לצופר.

תמונות למי שיכול לעזור.

Photo066.jpg

Photo065.jpg

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם

גם אצלי בג'אסטי הייתה בעיה דומה.

אם תסיר את ההגה תראה שיש פין עם קפיץ, שנוגע כל הזמן בטבעת מתכת הצמודה לגב ההגה. בזמנו אחרי שכבר לא מצאתי פיתרון לבעיה, חרטתי קצת את הקצה של הפין והלבשתי עליו אום, מה שהוסיף רעש חריקה קצת מציק בסיבוב ההגה, אך שיפר את המגעים של מנגנון הצופר (לא לגמרי, אך בהחלט חל שיפור).

IMG_7602 (Large).jpg

IMG_7605 (Large).jpg

פורסם
גם אצלי בג'אסטי הייתה בעיה דומה.

אם תסיר את ההגה תראה שיש פין עם קפיץ, שנוגע כל הזמן בטבעת מתכת הצמודה לגב ההגה. בזמנו אחרי שכבר לא מצאתי פיתרון לבעיה, חרטתי קצת את הקצה של הפין והלבשתי עליו אום, מה שהוסיף רעש חריקה קצת מציק בסיבוב ההגה, אך שיפר את המגעים של מנגנון הצופר (לא לגמרי, אך בהחלט חל שיפור).

 

אלוף אתה תודה רבה הבעיה נפתרה, לגבי האום ששמת ניראה כאום מגולוון או מאלומיניום, תחליף באום ברזל זה אמור לתת יותר מגע.

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם

אצלי כבר לא רלוונטי עניין האום. הרכב עבר תאונה קשר וכרגע מתפקד כבאגי לנסיעות שטח בערך אחת לחצי שנה...

 

איך פתרת את הבעיה אצלך?

פורסם
אצלי כבר לא רלוונטי עניין האום. הרכב עבר תאונה קשר וכרגע מתפקד כבאגי לנסיעות שטח בערך אחת לחצי שנה...

 

איך פתרת את הבעיה אצלך?

 

לצערי אין לי מחרטה ולא יכולתי להתקין אום. ניקיתי את הפין עם חומר ניקוי ונתתי פיק בראש הפין כך שיש מגע טוב עכשיו.

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

×
×
  • תוכן חדש...