Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בדרך לישראל: דודג' דוראנגו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5710 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ברוך השם יש הרבה ידע ולא מעט תעוזה ואני מוכן בשימחה להכנס איתך לדיון תרבותי וענייני על תעשיית הרכב האמריקאית.

 

בא נעשה תרגיל קצר, נקטלג את כל יצרניות הרכב העולמיות לאסיאתיות, אירופאיות ואמריקאיות.

 

אז אם ניקח בחשבון איכות המוצר הכוללת (תכנון, עיצוב, ייצור, איכות הרכבה, אמינות וכו'), ריווחיות של החברה, חדשנות, פיתוח מערכות וכו'.

 

באיזה מקום היית ממקם את האמריקאים, ראשון? שני? אולי רחמנה ליצלן שלישי ואחרון?

 

מכל יצרניות הרכב העולמיות, כמה אתה מכיר שפנו בעשור האחרון לממשלה שלהן שתציל אותן וכמה מתוכן אמריקאיות?

 

תציע רכב אחד אמריקאי שאתה חושב שהוא הטוב ביותר בקטגוריה שלו (אולי חוץ ממגה-טנדרים) ונתקדם משם.

 

אני חושב שהביואיק לקרוס הוא בין הטובים הקטגוריה שלו, בקטג' של רכבי מנהלים גדולים ונותן בראש מבחינת ביצועים והרבה דברים אחרים להרבה מן המתחרות בשוק, אולי חוץ מצריכת דלק שהייתי מקטלג אותה כמינוס ( בכל זאת הטנק הזה אוכל 1:6 בנסיעה מנהלתית רגועה).

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

פורסם
אני חושב שהביואיק לקרוס הוא בין הטובים הקטגוריה שלו, בקטג' של רכבי מנהלים גדולים ונותן בראש מבחינת ביצועים והרבה דברים אחרים להרבה מן המתחרות בשוק.

 

אתה באמת חושב שהוא נותן פייט טוב לגרמניות?

 

אני אפילו בספק אם הוא שולט בקטגוריה גם אם נעמט אותו עם החברה מיפן (לקסוס,אינפיניטי וכדומה).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אתה באמת חושב שהוא נותן פייט טוב לגרמניות?

 

אני אפילו בספק אם הוא שולט בקטגוריה גם אם נעמט אותו עם החברה מיפן (לקסוס,אינפיניטי וכדומה).

נערכו לא מעט השוואות אל מול הלקסוס IS250, אאודי A4 והקאמרי גם האקורד והלקרוס יצאה מנצחת.

אני אומר את זה בתור אחד שהתנייד במרצדס S-350 חדשה ובלקרוס חדשה, באקורד ובפאסאט.

הביואיק בעלת עיצוב הרבה יותר מושך מהרבה מן המתחרות בקטג'-עניין של טעם וריח אבל ללדעתי היא מהממת ומושכת תשומת לב.

ביחס תמורה למחיר, היא נותנת להרבה מתחרות אחרות בראש ואתה לא יכול להשוות אותה למתחרות מהקונצרנים היוקרתיים יותר ששם המחיר לגרסא הכי בסיסית הוא אפילו לא חצי מהמחיר של הלקרוס הכי מאובזרת וחזקה.

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

פורסם
הדגם שייובא חדש לחלוטין, עם פלטפורמה ומנוע שונה מזה שרן "התאכזב" ממנו באמריקה.

 

רועי, אני לא מבין למה כתבת התאכזב במרכאות,

אם חסרה לך העובדה שהמנוע שתה דלק בלי שום פרופורציה לקצב התקדמות ו/או כוח זמין אז הנה.

 

לגי'פ הזה אין שום קשר לשטח אלא יותר לים.

הניהוג מצד אחד חסר כל ניהוג אך באותו הזמן גורם לך להתרכז טוב טוב על מנת לשמור על מרכז הנתיב שלך.

לא היה שום "מאסל" ברכב הזה חוץ מגודלו, לי זה ממש לא עושה את זה, להיפך - התביישתי לנהוג בו.

 

אני מאוד מקווה בשביל הרוכשים העתידיים של הגי'פ הזה שאכן נעשה בו שינוי רציני מאוד אחרת יהיה פה בפורום מגיפת buyers remorse של משתמשים חדשים בפורום כי הגרסא שאני נהגתי בה ממש לא מעודכנת לתקופה ובכלל לא מול המתחרים.

 

אני לא מצליח להבין איך האמריקאים מצד אחד מצליחים להיות בחזית הטכנולוגיה בהרבה תחומים ומצד שני תעשיית הרכב שם מצליחה לעשות בדיוק להיפך ולמקם את עצמה לקראת הסוף.

ממש לא ברור לי איך זה שהגרמנים והיפנים מצליחים לפתח מנועים חסכוניים ויעילים, והאמריקאיים נראה שרק משנים עיצובים. (והתחושה תמיד אותו דבר, וואן של GMC :), משום מה זאת התחושה שלי בהרבה רכבים אמריקאיים שיצא לי לנהוג בהם)

פורסם

יפה יפה, אבל אני מקווה שאף אחד לא יקנה, זה יגדיל משמעותית את משבר הנפט וכתוצאה מכך התייקרות מחירי הבנזין.

 

אם בכ"ז מישהו מספיק אמיץ לקנות את זה, שידבר איתי נסדר לו הסבה לגז :)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

×
×
  • תוכן חדש...