Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לנטיס ב-35000


amirba
שימו לב! השרשור הזה בן 4994 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

טוב אז ככה החלטתי שאני רוצה לקנות מאזדה לאנטיס שנים 2002-2004 התקציב שלי הוא 35000 . עכשיו ההורים שלי אמרו לי שהם נותנים לי עוד 10000 שקלים מתנה העניין הוא שאני לא יודע אם שווה להשקיע אותם ולחפש רכב ב 45000 או להישאר באיזור ה 35000 ולחסוך את הכסף שהם נתנו לי.

 

בכל מקרה אני יותר פוזל לכיון מנוע ה 2 ליטר אבל העניין הוא שאין הרבה כאלה למכירה היחיד שעונה לדרישות שלי הוא רכב משנת 2002 עם 170 אלף קילומטר מנוע 2 ליטר . הבחור רצה עליה 41000 וירד ל 35000 (שזה המחירון שלה) או שאתם חושבים לרדת למנוע 1600 ואז אני יכול למצוא גם שנים 2003 או אפילו 2004 עם קילומטרז שבין 100 אלף ל 140 אלף באיזור ה 38000 אלף שקל.

 

השאלה שלי האם רכב משנת 2002 עם 170 אלף קילומטר נחשב כבר בסוף חייב (לא לשכוח שזה מנוע 2000) ואני כבר לוקח סיכון?

האם שווה ללכת על מנוע 1600 עם שנתון גבוה יותר 2003 אולי אפילו 2004?

 

האם יש הבדל רציני בין 120 אלף קילומטר ל 170 אלף קילומטר? (תמיד אומרים שהרכבים האלה יכולים לעשות גם 300 אלף ויותר...)

 

תודה רבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיף שתרכוש את ה1.6 ליטר ב35K ותשמור את ה10K הנותרים ליישור קו מכאני של הרכב ולבלאי.

 

ה2.0 ליטר תייקר לך את עלות הרישוי שלא לדבר על צריכת דלק גבוהה - התחזוקה של הרכב היא משתנה שאתה חייב לקחת בחשבון.

 

הרכבים הללו זריזים מאוד ויש להם כוח סחף יפה גם במנועי ה1.6 ליטר, ה2.0 ליטר זה כבר חיה אחרת אבל שוב - התקציב לקניה, התקציב לתחזוקה.

 

לפי מה שאתה כותב - זה כנראה לא בשבילך.

 

תישאר שפוי...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכמה אתה חושב יכולים להגיע ההפרשים בתחזוקה בין הדגמים?

לגבי תצרוכת דלק הבנתי שה 2 ליטר יכול להיות חסכוני יותר?!

בנוסף הבנתי שככל שהמנוע גדול יותר כך הוא אמין יותר ויוכל לסחוב יותר קילומטרז בלי להיסתכן שהמנוע ילך...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנועים היום מתוכננים לעשות מאות אלפי ק"מ לפני שהם "הולכים".

גם אם תקנה רכב עם 140K ק"מ שתוחזק כראוי לא תסבול ממנו.

יש הרבה מכלולים אחרים שיכניסו לך יד לכיס בנסועה כזו, בלאי זה בלאי, אבל זה לא בהכרח יגיע מכיוון המנוע.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקרים מסויימים רכב עם נפח מנוע גדול יותר יהיה חסכוני יותר - אבל הכל במידה.

 

המזדה 323 והמזדה 3 - המנוע של ה1.6 ליטר יותר חסכוני מה2 ליטר, חסכוני בצורה מורגשת.

 

אם תיקח רכב כמו פורד פוקוס שהוא מאוד כבד ביחס לגוף שלו ולמנוע 1.6 ליטר, דווקא מנוע של 2 ליטר יתאמץ פחות ולכן יחסוך קצת יותר.

 

בהרבה מקרים מנוע גדול יותר יהיה חסכוני יותר רק כשמדובר בנסיעה רציפה בכביש פתוח בעוד בנסיעה עירונית או משולבת אפילו הוא יהיה פחות חסכוני ממנוע קטן יותר.

 

הבחירה צריכה להיות מושכלת בהתאם לסוג הנסיעות שלך, כמות הקילומטרים שאתה עובר בשנה.

 

לפחות לרכבים האלו - אין סיבה ללכת על ה2.0 ליטר מצרכים כלכליים.

 

לגבי הנושא של אורך חיי מנוע - זה כל כך זניח - רכבי 1.6 ממוצעים היום עושים בין רבע מיליון קילומטר עד אפילו 400K ובמקרים נדירים שומעים גם על 500K קילומטר וצפונה לפני שפותחים להם מכסה מנוע.

 

כמה שנים אתה חושב שאתה הולך להחזיק את הרכב?

 

בוא נאמר תקנה רכב עם 150K... יש לך מבחינת הסטטיסטיקה לפחות עוד 100K קילומטר לפני תקלת מנוע ראשונה (בתנאי שהרכב מטופל בזמן) זה נותן לך לפחות 3 עד 5 שנים בשביל הנוסע הממוצע???

 

איפה החשיבות פה למנוע 2 ליטר בדיוק...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נניח את הפאן הכלכלי רגע בצד,

 

שלא יטעו אותך פה, ה2 ליטר חזק משמעותית מה1.6!

 

עכשיו חזרה לעולם המציאותי. אם אתה על תקציב צפוף אז אל תחשוב על 2 ליטר כי זה יקר כמו שאמרו מעלי ברישוי דלק ותחזוקה שוטפת.

 

אם ההורים מוכנים לעמוד מאחוריך מבחינה כלכלית פה ושם כשתצטרך אז אל תחשוב פעמיים ולך על ה2 ליטר!

 

אני הייתי מחכה קצת לראות אם צץ עוד אחד חוץ מזה שאמרת שהוא 2002 עם 170 אלף קילומטר.

 

בהצלחה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חייב להסכים - לך על ה-1600.

אין שום סיבה לקנות 2 ליטר חוץ מהעובדה שתוכל להאיץ ב-2 מהר יותר ל-100 קמ"ש וגם זה לא תמיד.

 

אני מנחש שאתה צעיר (איזור ה-24), רכב ראשון, ואתה בטח לומד או הולך ללמוד. בקיצור אתה בדיוק כמוני.

לך על 1600 בראש שקט ועוד כסף לבזבוזים.

Bimmer

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שאני לא בן 24 והולך ללמוד אלא בן 28 בדיוק לאחר תואר ראשון ועובד בהייטק .

אני פשוט עובד 10 דקות נסיעה מהבית(נכון להיום אבל זה בהחלט יכול להשתנות בחודשים הקרובים)ופשוט החלטתי לא לקחת רכב ליסינג מהעבודה . בשנה האחרונה הייתה לי קיה ספיה שנת 95 (שעלתה לי 4500 שקל)שעשתה את העבודה בצורה מדהימה אפילו הייתי נוסע איתה לתל אביב פעמיים בשבוע אבל למרבה הצער הלך לה המנוע ואני לא מעוניין להשקיע בה. ולכן החלטתי לקנות רכב קצת יותר חדש בתקציב של 35000. אני כבר לא ילד אבל אני בהחלט אוהב רכבים עם כח מכיוון שאני ממש אוהב נהיגה (וגם טיסה , אני בתהליך לרישיון טיס פרטי) עכשיו אם הפרש ההחזקה של הרכב מתבטא בכמה מאות שקלים בחודש (בוא נגיד עד 500) אין לי בעיה עם זה. שלא תחשבו שאני איזה חולה נפש שעושה שטויות בכביש פשוט כאשר אני על הכביש אני אוהב להרגיש את הכוח גם אם אני נוסע 120 על הנתיב השמאלי.

 

אני מתכנן להחזיק את הרכב עד 3 שנים מקסימום. ואפילו אם אמצע עבודה חדשה שכנראה תהיה באיזור תל אביב (אני גר בנתניה) אז יכול להיות שאני אמכור את הרכב ואקח ליסינג מהעבודה הכול תלוי בכלכליות של אחזקת הרכב עם נסיעה של בממוצע 80 קילומטר ביום.

 

אני פשוט חייב רכב דחוף כי הרכב שלי הלך לעולם שכולו טוב.....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כך השיקול שלך נשמע עכשיו הרבה יותר הגיוני, אולם הדגש העיקרי שלך זה כלכליות הרכב ומנוע 2000 דורס לך את הפרמטר הזה החל מהביטוח שיעלה יותר (נראה לי הרבה יותר אבל אני לא בטוח) ועד צריכת הדלק שתהיה יותר גבוהה - אולי יחסית היא תהיה נמוכה יותר אבל שורה תחתונה - אתה תשלם יותר.

 

זה בסופו של דבר מגיע להחלטה שלך:

כוח וכיף אל מול פונקציאונליות ותקציב.

 

נ.ב. שלא תבין אותי לא נכון, תקנה את הרכב הנכון (לא לאנטיס) עם מנוע 1600 ואפשר להנות לא פחות.

Bimmer

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4994 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...