Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5742 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה בטוח במה שאתה אומר? לי זה לא נשמע הגיוני,נגיד באותו חודש הכרטיס "תפוס" אבל לפחות חודש הבא אמור להתפנות 1000 ש"ח כי שילמתי אותם כבר.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

לפותח השרשור,בתור חייל, משמע בחור צעיר שנמצא בתחילת דרכו העצמאית, אני ממליץ לך בחום,ללמוד לעבוד על בסיס מזומן, יש -קונים,אין- לא קונים, גם אם יש לך דודא אדירה למוצר מסוים. אני מבטיח לך שזה ילמד אותך להתנהג נכון כלכלית וילמד אותך לחסוך למטרות יותר רחוקות,והכי חשוב, בעתיד כאשר תהיה איש משפחה,יהיו לך כלים להתמודד עם שלל ההוצאות שיש למשפחה ממוצעת עם ילדים,בלי להיכנס למינוס(כן כן זה אפשרי גם בלי להרוויח מיליונים).

דרך אגב, כך אני נוהג ולמרות שיש לי 3 כרטיסי אשראי שונים(כל אחד מסיבתו הוא), אין לי ולו קניה אחת ולא משנה מה היא שמחולקת לתשלומים.

אם תרצה ייעוץ נוסף והכוונה, אשמח לעזור.

שבוע טוב לכולם.

פורסם
אתה בטוח במה שאתה אומר? לי זה לא נשמע הגיוני,נגיד באותו חודש הכרטיס "תפוס" אבל לפחות חודש הבא אמור להתפנות 1000 ש"ח כי שילמתי אותם כבר.

חתיכת סלט עשיתם פה.

לעניין השאלה הנ"ל: בחודש הראשון הכרטיס יהיה חסום מכיון שמיצית את כל המסגרת שלו. לאחר החיוב הראשון, יתפנו לך מהמסגרת 1000 ש"ח שאותם החזרת לחברת האשראי, וכך הלאה עד לפרעון כל התשלומים. כך בתיאוריה.

מה שקורה במציאות זה שבמקרים רבים, גם לאחר ניצול מלא של מסגרת הכרטיס, יכולות להיות עסקאות קטנות שתנסה לבצע ושבאמת גם תכובדנה. במוקדם או במאוחר מישהו בסניף שלך ישים לב לזה, וידאג לתת לזה את הטיפול הנדרש.

 

לגבי מסגרת האשראי בעו"ש: מדובר בדבר שהוא אינדיבידואלי לכל סניף, ולכל מנהל סניף יש את המדיניות והאני מאמין שלו. יש כאלה שמחלקים מסגרות אשראי משל היו אוצר בלתי נדלה, ויש כאלה שיעשו ללקוחות שלהם חיים קשים. אני לא מסכים עם אף אחת מהגישות הללו. גם אם הבנק מצהיר על כך שהוא מעניק ללקוחותיו מסגרת אשראי בגובה שלוש משכורות, בפועל שיקול הדעת הסופי הוא של מנהל הסניף או מורשה חתימה.

מנסיוני, מי שיש לו עבר שחור לא מקבל מסגרת אשראי בכלל, ובצדק. קשה לי להאמין שעל סמך תלוש משכורת אחד יעלו לך את המסגרת, אבל לך תדע.

אגב, זוגתי נשארה עם מסגרת אשראי צנועה מאוד אע"פ שהיא עובדת בעבודה רצינית מעל לשנה ומכניסה משכורת באופן קבוע, בדיוק מהסיבה שהיא אינה מעוניינת שבכלל תהיה לה האפשרות להיכנס למינוס. אם יש לה כסף - היא קונה. אם אין לה כסף - היא שולחת אותי לקנות :oops:

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

×
×
  • תוכן חדש...