Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5447 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי C50 והוא מדבר באנגלית, רציתי לשאול אם אפשר לעדכן את השפה/דיבור לעברית ?

לפי מה שקצת בדקתי באינטרנט ,זה אפשרי ,אשמח עד מאוד אם מישהו יוכל להסביר לי איך אני עושה זאת .

 

תודה רבה!

פורסם

אני יודע, שאפשר לשנות לגרמנית וספרדית - Voice upgrades (בתשלום). עברית מתקין יבואן בארץ. איפה ראית שזה אפשרי?

פורסם

בדרך כלל לוקליזציה לעברית זה תהליך שעלותו נופלת על יבואן. כי אין לנו שוק מספק כדי שיצרן ישקיע בנו בילד-אין.

לכן המחיר בארץ יותר גבוהה. כול אחד יכול להביא מכולה מסין. השאלה מה אחר כך.

פורסם

במקרה הזה לוקליזציה (תרגום של מספר משפטים) עולה יותר ממכשיר עצמו + אחריות 3 שנים + תמיכה (UPDATES) לכול החיים.

פורסם

הזמנתי מכשיר כזה מארה"ב לפני יומיים, ולאחר שהיה ברור לי שהמכשיר ידבר אנגלית.

בנוסף לשפות שניתן להוסיף בתשלום יש גם אנגלית (UK). לא נראה לי שמישהו ישקיע בעברית בקרוב.

כאשר המכשיר יגיע לארץ אני אעשה מנוי לעדכונים ל-3 שנים בסך $30. אחרי 3 שנים אשקול את צעדיי.

המכשיר עולה בארה"ב $99 ועוד $11 משלוח בתוך ארה"ב.

פורסם

אם אתה קונה (30$) GOLD MEMBERSHIP, אתה יכול לבחור רק אזור אחד. תבדוק, אם עם מכשיר אמריקאי (מזוהה לפי המספר, שתצטרך להכניס בזמן רכישת המנוי) תקבל אפשרות לקנות עדכונים באזור אירופה/ישראל. אם לא, תוכל לרכוש (50$) PLATINUM MEMBERSHIP ולקבל גישה לכול האזורים בלי הגבלה בזמן.

פורסם

אכן כך.

קיבלתי אתמול את המכשיר עם מישהו שהגיע לארץ.

עדכוני מצלמות לישראל ניתן לקבל רק באמצעות מנוי Platinum (עולה $50), שכולל אחריות יצרן ל-3 שנים ועדכוני מפות לכל העולם לכל החיים.

לפעמים זה יתרון ששער הדולר נמוך.

פורסם
במקרה הזה לוקליזציה (תרגום של מספר משפטים) עולה יותר ממכשיר עצמו + אחריות 3 שנים + תמיכה (UPDATES) לכול החיים.

ה-UPDATE התגלה כלא שווה שקל תשעים

היות וכצפוי, שבועות לפני הצבת הגאטסו הראשונה

כבר כ-ל הנקודות התפרסמו

ויש קובץ מסודר שמכיל את כ-ל הפרוייקט.

 

ככה שמי שקנה את הצ'יטה במטרה "ליהנות" מאיזה קומבינה או שיטה שיש לגיא לעדכן ראשון על גאטסו,

התאכזב כי לא צריך שום קשרים, כל הנקודות פורסמו מראש בכ-ל המדיות

 

BIG Y

99 + 11 + 50 - דולר

יוצא 600 שקל.

 

זה בערך חצי ממה שהיבואן בארץ דורש,

וזה אומנם כלל עדכונים "רק" לשלוש שנים, אבל שוב, חצי מחיר

 

ובקשר לדיבור, למי אכפת אם זה אומר "מצלמת מהירות" או "SPEED CAMERA" מה אתה מנהל איתו שיחה ?

מצידי שרק יצפצף ולא ידבר בכלל.

פורסם

וזה אומנם כלל עדכונים "רק" לשלוש שנים, אבל שוב, חצי מחיר

 

תיקון קטן: ב-$50 מדובר על עדכונים לכל החיים, האחריות על המכשיר היא ל-3 שנים.

העדכונים הם של כל האיזורים, כל המדינות שמשתתפות במאגר. אין סיבה לא לקחת את המכשיר לטיולים הכוללים נהיגה עצמית בחו"ל.

פורסם
ככה שמי שקנה את הצ'יטה במטרה "ליהנות" מאיזה קומבינה או שיטה שיש לגיא לעדכן ראשון על גאטסו,

התאכזב כי לא צריך שום קשרים, כל הנקודות פורסמו מראש בכ-ל המדיות

לא יודע מי זה גיא, ולא מכיר את הקומבינות שלו. גם לא בטוח, שכול מה שהתפרסם בתקשורת, זה נכון. כמו שלא בטוח, שהתפרסם הכול. לכול דבר יש יתרונות וחסרונות משלו.

צ'יטה יותר קטן ונוח לשימוש. אפשר להניח אתו בלי לתקוע באמצע שמשה, בלי וונטוזות וכו'. יש לו עדכונים כול שבועיים, אפשר לקחת אותו לחו"ל בלי להתחיל לחפש קבצים מעודכנים של GPS.

מכשיר GPS הוא יותר גדול ומסורבל. יתרונו - יש לנו אותו כבר ועדכונים הם בחינם. אבל זה גם חסרונו - אף אחד לא חייב לך כלום והכול בנוי על בסיס התנדבותי. עד עכשיו קובץ של אבי ניצן הוכיח את עצמו ב-100% (בשבילי). יש לו יתרון נוסף - מיקומים של הניידות, מה שחסר בצ'יטה.

לי הייתה הזדמנות להביא את המכשיר מחו"ל ולכן קניתי. לא חושב שהיתי קונה אותו במחיר של ארץ.

פורסם

יש לציטה מיקומים של ניידות,למי שיש ליזר פרו זה דווקא דיי מציק.

כמו שיש לו מיקומים לרמזור אדום שגם זה סתם מציק ומיותר.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

אהלן :)

שהזמנת את הצ'יטה מחו"ל, זה מגיע רק עם ההתקן למצת?

עשית התקנה קבועה?

 

אם לא, מישהו מכיר מקום טוב, שלא יהרוס לי את פנים הרכב ?

פורסם

לשלם מאות שקלים על מכשיר GPS בלי מסך נשמע לי כמו רעיון ממש מטופש.

 

אף אחד לא חייב לך כלום והכול בנוי על בסיס התנדבותי.

 

גם בצ'יטה אף אחד לא חייב לך כלום.

יש איזושהי התחייבות חתומה שאם קיימת מצלמה חדשה והיא לא מעודכנת במסד הנתונים של המכשיר, אתה זכאי לפיצוי כספי?

זו שאלה רטורית כמובן.

×
×
  • תוכן חדש...