Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5747 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו הכותרת אני חייל שעובד הרבה ואני מחפש רכב חיסכוני, מכאן שאני רוצה גם ידני אז למה לא דיזל?

עכשיו ראיתי מחירונים של סיטרואן קאסרה שנת 2000-2002 מתחיל מ4000 ומגיע ל14000, למה המחירים כאלה נמוכים אני לא מבין? המאזדה הפשוטה והאוכלת דלק שלי עולה כפול מזה, מה הסיבה למחיר הנמוך?

HU: DEH-P690UB|Rear:JBL CS3196 (6X9)|SubWoofer:JBL GTO1204D|Mono:RockFord P3001|Front:Morel Hybrid Ovation 6

Front AMP:Rockford Punch 500a2|

פורסם

בתור בעלים לשעבר של קסארה דיזל, אסביר לך מה הסיבות למחירון הנמוך:

1. שם גרוע של סיטרואן עקב דגמי העבר - סטיגמה מיושנת שמורידה את מחיר המחירון לרצפה של כמעט כל סיטרואן.

2. חוסר פופולריות של דגמי דיזל עקב סטיגמות.

3. ק"מ היסטרי על רובן עקב עיוותי מס בשנות ה-90 ותחילת שנות ה-2000 שגרמו לאנשים לנסוע בצורה מוטרפת על המכוניות.

 

 

לסיכומו של דבר - אמנם סעיף 1+2 משחקים לטובתך, אבל סעיף 3 יגמור אותך. אתה תמצא את עצמך עם רכבים כ"כ שחוקים שיש בהם כ"כ הרבה מכלולים יקרים שצריך להחליף, שעדיף לך בהרבה לקנות רכב שמור יותר.

 

היה דגם של קסארה עם מנוע 1400, אותו מנוע 1400 שיש גם ב-206 ובסיטרואן C3. רובן היו השכרה לשעבר.

 

אני מניח שבסביבות 15 אלף ש"ח תוכל לקנות אחת משנת 2002, שזה לא רע ויהיה גם די חסכוני.

 

רד מהדיזל בתקציב הנ"ל.

פורסם

מה נחשב ק"מ גבוהה ברכבים כאלה?

כשאתה אומר לרדת מהרעיון של דיזל מה אתה מציע במקום? חשוב לי שהרכב יהיה מאוד חיסכוני (כ 18 ק"מ לליטר), וכמובן זול לאחזקה, קח בחשבון שאני לא יקנה רכב ליפני שהוא עבר במכון בדיקה שאני בחרתי, עדין כדאי לרדת מהרעיון? אני היתי די נעול על הקאסארה.

HU: DEH-P690UB|Rear:JBL CS3196 (6X9)|SubWoofer:JBL GTO1204D|Mono:RockFord P3001|Front:Morel Hybrid Ovation 6

Front AMP:Rockford Punch 500a2|

פורסם

בשתי מילים: פונטו ספייס. ואם תטרח לעשות חיפוש בפורום תמצא עשרות אם לא מאות שרשורים של אנשים שמחפשים אוטו חסכוני וזול לתחזוקה בעלות נמוכה שמקבלים המלצה לאוטו הזה.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

הקסארה לא משיגה 1:18. הייתי מוציא ממנה 1:13 ביום טוב, כנראה בגלל ששלי הייתה ללא טורבו וגם שחוקה.

 

אם אתה רוצה משהו באמת חסכוני, תנסה סיטרואן סקסו. זה רכב חסכוני בטירוף.

 

מה נחשב גבוה? אותו דבר שנחשב גבוה בכל רכב.

 

כמה שיותר ק"מ זה אומר יותר בלאי על כל המכלולים - המושב נשחק מתחת לישבן שלך גם בדיזל, בולמי הזעזועים נשחקים גם בדיזל.

 

כמו כן הויברציות גומרות את התושבות מהר יותר.

 

הצעה שלי - אל תיכנס למקום הזה - מאחד שהיה שם. זה לא משתלם כמו שזה נראה בהתחלה.

 

אצלי כל הוצאות האחזקה התקזזו עם החיסכון בדלק - בדיעבד עדיף היה לקנות סקסו ידנית 1400 - הייתי מוצא בוודאות אחת שמורה יותר.

פורסם
בתור בעלים לשעבר של קסארה דיזל, אסביר לך מה הסיבות למחירון הנמוך:

1. שם גרוע של סיטרואן עקב דגמי העבר - סטיגמה מיושנת שמורידה את מחיר המחירון לרצפה של כמעט כל סיטרואן.

2. חוסר פופולריות של דגמי דיזל עקב סטיגמות.

3. ק"מ היסטרי על רובן עקב עיוותי מס בשנות ה-90 ותחילת שנות ה-2000 שגרמו לאנשים לנסוע בצורה מוטרפת על המכוניות.

 

 

לסיכומו של דבר - אמנם סעיף 1+2 משחקים לטובתך, אבל סעיף 3 יגמור אותך. אתה תמצא את עצמך עם רכבים כ"כ שחוקים שיש בהם כ"כ הרבה מכלולים יקרים שצריך להחליף, שעדיף לך בהרבה לקנות רכב שמור יותר.

 

היה דגם של קסארה עם מנוע 1400, אותו מנוע 1400 שיש גם ב-206 ובסיטרואן C3. רובן היו השכרה לשעבר.

 

אני מניח שבסביבות 15 אלף ש"ח תוכל לקנות אחת משנת 2002, שזה לא רע ויהיה גם די חסכוני.

 

רד מהדיזל בתקציב הנ"ל.

 

לא מסכים איתך .

לי היה לפני הסיטרואן C5 שיש לי עכשיו , פיג'ו 405 1.9 דיזל ידני מונית לשעבר עם 800000 ק"מ ומכרתי אותה אחרי ארבע שנים עם 920000 ,ובארבע שנים האלו החלפתי רק צמיגים ומצבר .

הסיטרואן קסרה דיזל אוטו מאוד אמין מומלץ אפילו משנתון נמוך

8).................citroen C5 2002 Sx2000.................8)

פורסם

תראה, ברור לך שמתישהוא היא עברה החלפה של כל מכלול ומכלול, נכון?

 

הדבר היחידי שאני חושב שיכול לשרוד כ"כ הרבה ק"מ הוא המנוע עצמו.

 

אתה הרווחת, אני די הפסדתי - אגב, לא בגלל שהאוטו היה גרוע - זה אני הייתי פדנטי למדי - פשוט לא מסוגל לנסוע על אוטו שיש בו מכלולים שחוקים, גומיות קרועות וכו' וכו'. אז מכוניות עם ק"מ גבוה זה לא בשבילי :wink:

פורסם

אם תצליח למצוא פולו קלאסיק\סיאט קורדובה SDI עם קילומטראז' סביר (בסביבות 30 אלף לשנה ממוצע),

במצב סביר, זה יתן לך צריכת סולר של 1:18 ורכב שעל הנייר נחשב ליותר אמין מסיטרואן דיזל, אבל רועש וחלש.

תהיה מודע, שהבדיקה של רכב כזה תצא שחורה משחור, ולא תקבל תמונת מצב אמיתית של מצב הרכב - אל תבנה יותר מדי על הבדיקה, לדעתי היא מיותרת. מה שלא מיותר, זה להכניס את הרכב למוסך שמכיר את הדגמים ויכול להגיד לך, מה מצבו.

 

אם לא תמצא פולו\קורדובה\סקסו\קסארה דיזל במצב סביר (איכשה), וזה רוב הסיכויים, תקבל המלצה על פונטו ספייס.

רק שפונטו ספייס במצב שמור עולה החל מ 15 אלף ש"ח וצפונה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

קניתי אינקה 2001 ב9 והחלפתי כל מיני חלקים בעוד 5, האטו לא מעשן לא מתחמם ולא שותה מים, הוא גם עושה בערך 1-13/4 לכל ליטר ביודיזל.

*לדעתי יכולתי לקנות אינקה במצב זה גם ב5/6 פשוט בבדיקה הזריזה שעשיתי לא הבנתי את מצבו של המנוע

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם
קניתי אינקה 2001 ב9 והחלפתי כל מיני חלקים בעוד 5, האטו לא מעשן לא מתחמם ולא שותה מים, הוא גם עושה בערך 1-13/4 לכל ליטר ביודיזל.

*לדעתי יכולתי לקנות אינקה במצב זה גם ב5/6 פשוט בבדיקה הזריזה שעשיתי לא הבנתי את מצבו של המנוע

 

נו? ומה יצא לך מזה?

טנדר עתיק, עם מנוע מטרטר ומרעיש. בטח גם נראה רע, וגם שחוק.

 

יכול להיות שאתה צריך טנדר, זה סיפור אחר. אבל באופן כללי זה לא בדיוק סיפור משתלם.

 

אני צורך כמות דלק זהה בפונטו ספייס. היתרון היחיד שאני רואה פה הוא ההפרש בין מחיר הביו דיזל (שהיה זול יחסית אצלי) לבין מחיר הבנזין 95. זה הבדל זניח יחסית, של בערך 60-70 אג' לליטר, ומתקזז במהירות עם תיקון אחד או שניים נוספים שצריך לעשות לרכב שחוק יותר.

פורסם
נו? ומה יצא לך מזה?

טנדר עתיק, עם מנוע מטרטר ומרעיש. בטח גם נראה רע, וגם שחוק.

יכול להיות שאתה צריך טנדר, זה סיפור אחר. אבל באופן כללי זה לא בדיוק סיפור משתלם.

 

 

1.אני מוסע המון ולכן צריך רכב שישרוד נסיעות ארוכות.

2.קשה לשרוד משכר סטודנטיאלי

3.אני צריך טנדר.

 

-הבחור ביקש טנדר אמין עד 12K ש"ח, זה מה שנתתי לו, אני מניח שאתה יכול לחשוב על טנדר שיראה טוב, עם מנוע שקט ובלתי שחוק וכל זה ב12K.

 

אם אתה מחפש סתם רכב חסכוני וזול, קלאוB ידנית מדגם פשוט ככל האפשר תהיה אלטרנטיבה מוצלחת.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
×
×
  • תוכן חדש...