Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5765 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

למשפחה שלנו יש פיג'ו 407, 2006, מנוע 2.0 בנזין, היא עברה 70,000.

היא אוכלת מלא, אנחנו לא צריכים מנוע 2.0, כי אנחנו בסך הכל משפחה של 3 נפשות.

 

אנחנו רוצים להחליף אותה ברכב קטן יותר, 3 דלתות, שזה בעצם רכב קופה, אבל עם בגז' נורמלי.

1. תקציב של 70K. רצוי מנוע 1.4~1.6. לא פחות מ1.4 בכל אופן.

2. כמובן שרוצים רכב יד שניה. (יד שלישית לא בא בחשבון)

3. שנת 2007 ומעלה. (לא הגיוני לקנות רכב יותר ישן ממה שיש לנו עכשיו).

 

איזה רכבים אתם ממליצים?

איזה רכבים לחפש?

מה האפשרויות שלי?

 

תודה מראש לכל העוזרים.

פורסם

ב-3 דלתות המבחר הוא מצומצם למדי אבל מה עם רכבי האצ'בק 5 דלתות כמו טויוטה ראן-X או מאזדה 3 האצ'בק, פיג'ו 307, פולקסוואגן גולף ודומותיהן, בהחלט יתאימו.

אם אתם מעוניינים ברכב מידיים פרטיות חפשו רכבים משנת 2006 בגירסאות ה-1600.

אם מדובר ברכבים מליסינג אז שנתון אחד מעלה.

 

בהצלחה, חג שמח ושבת שלום.

פורסם

למה לא פז'ו 107 או סוזוקי אלטו חדשות מהחברה?

 

גם תשלומים, גם אחריות וגם ה107 הידנית רכב מהנה יחסית.

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

טוב, פיז'ו 107, וסוזוקי אלטו, הן חלשות, חלשות מידי, כאילו מהירות מקסימאלית 150. ו0-100 חלש.. זה לא מתאים לי.

 

הפולו החדשה אופציה מעניינת.

פיז'ו 307 אופציה מעניינת.

הגולף יקרה מידי יוצאת, אפילו שמאוד הייתי רוצה.

הטויוטה ראן X, בדקתי, אין הרבה למחירה, ואין אופציות טובות. לצערי, אפילו שרכב מעניין.

 

 

אני מוכן לרכבים 5 דלתות, פשוט הם גדולים יותר, ובהתאם יקרים יותר, מה שלא מאפשר לי לקנות שנתון 2007+.

 

1. לסוג הרכבים שלי, אתם ממליצים ליסינג או פרטי?

2. לא אמרתי לפני זה, לא מקובל עלי רכבים שעברו יותר מ 60,000 כי זה הרבה כבר.

3. יש עוד רכבים שאתם יכולים להציע? אני אשמח. =) כי אני רוצה מבחר, תזרקו שמות ואני יבדוק.

 

תודה מראש לכל העוזרים

פורסם

נראה שיהיה עליך להתפשר. נראה לי שאתה דורש שהרכב יהיה גם די חדש (גיל וקילומטראז') גם ספורטיבי, גם מרווח למשפחה, גם חסכוני בדלק וגם בתקציב מוגבל. כדאי שתבדוק את סדרי העדיפות שלך או את האפשויות להגדלת התקציב שלך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
טוב, פיז'ו 107, וסוזוקי אלטו, הן חלשות, חלשות מידי, כאילו מהירות מקסימאלית 150. ו0-100 חלש.. זה לא מתאים לי.

חביבי אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה, אתה דורש יותר מדי בפחות מדי.

 

מנסיון של שבוע עם 107 רובוטית ( שיותר איטית מהידנית) לא היה לי שום מצב של חוסר כח שהפריע לי, במיוחד לא בתנועה של ישראל.

 

ושלא תגיד שאני נוהג כמו סבתא זקנה, זה היה רכב שני בזמן שהראשון היה WRX.

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

תשקול להוסיף עוד 10K וללכת על האביזה 1.4 2009 SC

רכב יפייפה,מהנה לנהיגה,מנוע שקט וטוב,חסכוני.

בתקציב שלך אפשר גם פיאט פונטו החדשה,2008/9

בהצלחה!

פורסם

סבבה. צודקים.

אז מבנה הרכב הוא בראש סדר העדיפויות. ה 107 עושה רושם של מיני, כל הסגנון הזה של היונדאי גטס, לא מתאים.

אני מוכן לרדת עד מנוע 1.4, עם כל הירידה בביצועים שבאה עם זה.

לצערי התקציב אינו גמיש.

שנתון 2007+.

 

למה אף אחד פה לא הציע סובארו B3? זה 5 דלתות ראיתי, יש כזאת שהיא 3 דלתות? היא בתקציב שלי?

פורסם

 

למה אף אחד פה לא הציע סובארו B3? זה 5 דלתות ראיתי, יש כזאת שהיא 3 דלתות? היא בתקציב שלי?

 

כי היא חלשה ולא חיסכונית -ההבדל בינה לבין 407 בצריכת הדלק לא יהיה משמעותי.

לדעתי, כל רכב משפחתי אוטומטי עם מנוע 1600 סמ"ק לא יחסוך לכם סכומים רציניים בצריכת הדלק.

רוצה רכב באמת חיסכוני? תיקח הרבה אויר (וגם סבלנות) ותחפש הונדה ג'אז.

מנוע 1400 סמ"ק, גיר רציף, חיסכונית ביותר ויותר מרווחת מכל סופר מיני אחרת ( מרחב פנים מתקרב למשפחתית קומפקטית).

מודל 2007 אולי תדחק לתקציב הלא גדול (יחסית לדרישות), 2006 בהחלט נכנסת.

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=14&SubModelID=105&FromYear=2006&UntilYear=2007&Auto=1&fromPrice=&untilPrice=&Info=&SubSubModelID=0&OwnerID=&fromKM=&KM=&fromEngineVal=&untilEngineVal=&EngineTypeID=&fromHand=&Hand=

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
למה אף אחד פה לא הציע סובארו B3? זה 5 דלתות ראיתי, יש כזאת שהיא 3 דלתות? היא בתקציב שלי?

 

יש לה בגאז', איך להגדיר את זה... לא קיים?

אמה שלי קיבלה כזו מהעבודה, זה לא נורמלי, אין שום סיכוי להכניס לשם תיק גדול או מזוודה, הבגאז' באיביזה הישנה שלי פי 2 יותר גדול. לא ברור לי איך רשמית הוא גדול מזה של הגטס שהיתה לה קודם, בגטס תא מטען מרגיש יותר גדול ושימושי.

 

ואני מציע לך לרדת מעניין של 3 דלתות, זה פרקטי למשפחה, גם אם היא בת 3 נפשות.

הונדה ג'אז באמת נשמע כמו הרכב בשבילך.

800px-Honda_Jazz_front_20080403.jpg

×
×
  • תוכן חדש...