Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5769 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי גולף שנת 1999 דור רביעי (99-2004) עם מזגן בקרת אקלים אלקטרוני.

תיכף מגיע החורף, ואני זוכר מהחורף שעבר שהמזגן לא היה מוציא אויר חם למרות שהייתי מכוון אותו למקסימום.

אין כל בעיה עם הקירור. להיפך-הקירור עובד מצויין.

 

אשמח לקבל אבחנה אם מישהו מכיר את הבעיה, הערכה לגובה עלות התיקון והמלצה לבעל מקצוע לביצוע העבודה.

פורסם

מספר סיבות:

 

1. מחליף החום הפנימי מנותק או סתום.

2. בעיית חיישנים.

3. תקלה במערכת הבקרה של הקלימטרוניק.

4. תקלה במדפים.

 

תחילה יש לבצע איבחון ממוחשב לרכב בכדי לבדוק האם נרשמה תקלה במחשב הרכב.

איזה כייף לי :)

פורסם

שלום רב

 

יש אפשרות ראשונית פשוטה יותר לבדיקה לפני שהולכים להתחבר במחשב.

 

יש שני צינורות שמתחברים לראדיאטור חימום פנימי הנמצא בתוך הדש בורד בתיבת המיזוג

 

מצא את שני הצינורות האלו (לא ממש מסובך) ובזמן שהמנוע עובד וחמים (עבד 5-10 דקות לפחות) בדוק האם שני הצינורות מחוברים והאם הם חמים.

 

אם שני הצינורות מחוברים וחמים ואין נזילות מים בתוך תא הנוסעים אז כנראה שיש בעיה במערכת הקלימטרוניק כמו שעמיתי מרק אומר.

 

אם שני צינורות מחוברים, אחד חם ושני קר אז יש לך סתימה בראדיאטור הפנימי ויש לנסות לשחרר את הסתימה.

 

אם שני הצינורות מנותקים - חייך :-D זכית בצורך להחליף את הראדיאטור חימום פנימי הדורש לפרק את כל הדש בורד.

 

אם שני הצינורות מחוברים וחמים ויש נזילות מים בתוך תא הנוסעים - חייך :-D זכית בצורך להחליף את הראדיאטור חימום פנימי הדורש לפרק את כל הדש בורד.

 

אם יש חימום אבל חלש (בחורף) אז יש לך בעיה עם הטרמוסטט (לי זה היה בגולף, החלפתי והכל הסתדר).

 

 

שאלה לי - האם בזמן שאתה מפעיל מזגן על קור מקסימלי MIN ואז מעלה טמ"פ ל MAX אתה מרגיש שינוי הטמ"פ האוויר שיוצא מהפתחי אוורור?

  • ספונסר פורום
פורסם

האפשרות השכיחה ביותר היא סתימה במקרן החימום הפנימי כתוצאה משימוש

עם מים רגילים לאורך השנים .

במקרה כזה כדאי לנסות להזרים מים דרך הצינורות שנכנסים אל המקרן אבל ברוב המקרים

זה לא יעזור ואם אתה מבקש חימום כמו שצריך אז לא יהיה מנוס מהחלפת המקרן .

דרך אגב זה סיפור של כ 2000 שח .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...