Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5783 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ושוב שלום

 

במסגרת הפוליטיזציה האפרורית בלשכת שר "התחבולה" (זאת לא שגיאת כתיב) להלן חדשה היסטרית (או היסטורית), הנספחות הכלכלית של ארה"ב סוף סוף בעזרת השם טפו טפו הרימו את הכפפה והחליטו שדי עם החרם המדיני פוליטי כלכלי על ארה"ב בתחום הרכב.

ובא לציון גואל והחליטו להתערב במשא הפוליטי נגד היבוא האישי ונגד העסקנים הפוליטים (יבואני הרכב) אשר עשו ככול העולה על רוחם על מנת לעצור את היבוא האישי או להגבילו באמצעים טיפשיים לכאורה.

 

כלי רכב המיובאים מארה"ב בעלי סימון HB4 HB3 העונים על התקינה הישראלית נאסורו ביבוא או יבואם הוגבל על להוכחת יבואן הרכב המסכן שלכל שרצה הוא לחסוך כמה שקלים ולהגשים את חלומו.

 

המשא הכבד אותו צריך היבואן לעבור כדי להוכיח כל כך אומלל עד שמחוסר ברירה, רישיון היבוא הופק הרבה לאחר הגעת הרכב לארץ מה שגורם לבעיות הבאות:

 

1. תאריך יצור הרכב עבר את 24 החודשים והרכב חייב לצאת מהארץ

2. במקרה הטוב התאריך לא עבר אבל הרשיון הופק באיחור ועל היבואן לשלם כופר כסף 3% מערך הרכב כקנס על הגשת רשיון באיחור

3. תשלום מיותר לעסקנים כעזרה בהוכחה כי הפנסים אכן עומדים בתקן

 

כל זאת היה נמנע אם יצרן הרכב היה מיצר פנסים בעלי סימון תקן E או e העונים על דרישות התקן האירופאי ואז למעשה אי הנעימות היתה נמנעת..אז זהוא שלאאאא

 

כאן כבר משרד התחבולה דורש מבעל הרכב להוכיח כי לרכב מערכת בקרת יציבות..איך מוכיחים?? צילום לוח המכוונים עם נורה דולקת..נו?? באמת..

 

עבדכם הנאמן טרח ומצא בעולם הגלובאלי מדינה מוזנחת בה יש מפעל המיצר פנסים לפורד מוסטנג, שברולט קמארו, קדילק אסקלייד, פונטיאק סולטיס, הונדה אקורד וכו' העונים על הדרישות..מסומנים כהלכה על פי דרישות התקן..השקיע עשרות אלפי דולרים ביבוא הפנסים..ועכשיו זה???

 

כבר בחרתי לי חלקת אדמה על הגולף בקיסריה שם אבנה את טירתי :)

 

שימו לב..נא לקרוא בשקידה קפדנית את הכתבה הבאה שתענה על השאלה למה הציניות

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000582879&fid=3220

 

סערה בכוס תה...בדיקת עמידותם של הפנסים תחייב כל אזרח לגשת לטכניון ולשלם 20,000 ש"ח על הבדיקה..למה אנחנו כל כך אטומים למהההה?

פורסם
עבדכם הנאמן טרח ומצא בעולם הגלובאלי מדינה מוזנחת בה יש מפעל המיצר פנסים לפורד מוסטנג, שברולט קמארו, קדילק אסקלייד, פונטיאק סולטיס, הונדה אקורד וכו' העונים על הדרישות..מסומנים כהלכה על פי דרישות התקן..השקיע עשרות אלפי דולרים ביבוא הפנסים..ועכשיו זה???

 

כבר בחרתי לי חלקת אדמה על הגולף בקיסריה שם אבנה את טירתי :smile:

 

שימו לב..נא לקרוא בשקידה קפדנית את הכתבה הבאה שתענה על השאלה למה הציניות

http://www.globes.co.il/news/article...82879&fid=3220

 

סערה בכוס תה...בדיקת עמידותם של הפנסים תחייב כל אזרח לגשת לטכניון ולשלם 20,000 ש"ח על הבדיקה..למה אנחנו כל כך אטומים למהההה?

 

למה? מאוד פשוט, אפשר ליבא מהמזרח או ממדינות מוזנחות גלובאלית, כלשונך, מוצרים שונים שעליהם יותבע או ירשם כל מה שתרצה, בין אם זה עומד בתקן או לאו.

 

לגבי מחיר בדיקת הטכניון, אני מסכים, זה באמת בדיחה (אלא אם כן מדובר במחיר בדיקה טכנית פר קונטיינר).

פורסם
למה? מאוד פשוט, אפשר ליבא מהמזרח או ממדינות מוזנחות גלובאלית, כלשונך, מוצרים שונים שעליהם יותבע או ירשם כל מה שתרצה, בין אם זה עומד בתקן או לאו.

 

לגבי מחיר בדיקת הטכניון, אני מסכים, זה באמת בדיחה (אלא אם כן מדובר במחיר בדיקה טכנית פר קונטיינר).

 

לא...מדובר באמת בפנסים שהוסבו לשיטה האירופאית..התקן הוא לא רק בחריטה אלא אסימטרי אמיתי...לא הייתי משקיע במירמה..

אבל לך תדע אם משרד התחבולה יאשר לי רשיון יבוא בשנה הבאה??

 

הבדיקה בתכניון היא רק בהתקנה על רכב..או!!! הצגת חשבונית רכישה מיבואן בעל רשיון יבוא חלקי חילוף - ובהצגת מס השילדה והמס הקטלוגי על חשבונית הרכישה.

×
×
  • תוכן חדש...