Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5785 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום התחדשתי לאחרונה ברכב הנ"ל

 

אני רוצה לטפל במוסך מורשה (מה לעשות יש להם יותר ניסיון )

אבל המחיר יקר למישהו יש הנחות במוסכי קרסו השונים באזור המרכז ?

 

כרגע קיימת תקלה במנוע החשמלי של המאוורר בדיקה ראשונית העלתה סכום של 700 ש"ח

 

נשמע לי מאוד יקר מה גם שבחו"ל עולה 35 דולר.

 

מישהו מכיר חנות באזור המרכז למנועי חשמל לרדיאטורים ?

אכן החיים בזבל !

פורסם

אני מנחש שאתה מכונאי לפי התגובה.

תראה אין לא בעיה לקנות חלקים אבל יש גבול למחיר

אני מבין שיש פה לפחות 4 ידיים עד שהחלק יורכב באוטו אבל יש גבול לכל דבר

מה גם שאני עובד עם חלק מהיבואנים ויודע עלויות .

אכן החיים בזבל !

פורסם
שלום התחדשתי לאחרונה ברכב הנ"ל

 

אני רוצה לטפל במוסך מורשה (מה לעשות יש להם יותר ניסיון )

אבל המחיר יקר למישהו יש הנחות במוסכי קרסו השונים באזור המרכז ?

 

כרגע קיימת תקלה במנוע החשמלי של המאוורר בדיקה ראשונית העלתה סכום של 700 ש"ח

 

נשמע לי מאוד יקר מה גם שבחו"ל עולה 35 דולר.

 

מישהו מכיר חנות באזור המרכז למנועי חשמל לרדיאטורים ?

 

בלי לדעת מי הייצרן של המאוורר אני אומר לך חד-משמעית שהמאוורר ב-35 דולר הינו זבל סיני.

 

צרף קישור למוכר של המאוורר.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...