Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5786 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני ואמא שלי הלכנו היום לסוכנות של סיאט.

אנחנו מחפשים רכב משפחתי קטן,כדוגמת הלאון או הרנו מאגן 5 דלתות.

אמא שלי מאוד התלהבה מהלאון.

עכשיו אנחנו לא כול כך מבינים בעינייני מכוניות, לכן פניתי אליכם.

המכור כמו כול איש מכירות, מנסה למכור ולפתוח את עייני הלקוח כמה שיותר.

לפי נתוני היצרן,צריכת הדלק 16:1., 7.8 ל-100.

מנוע חדיש TSI TSG,בוא נגיד נשמע לא רע.

האם באמת על פני השטח אחרי הרכישה, נתונים אלו נכונים?

מנוע חדיש=כניסה למוסכים, וממה שהבנתי סיאט של פולספגן לכן המחירים לא זולים...,תקנו אותי אם אני טועה.

עשיתי כמה חיפושים בפורומים,אבל שוב לא ממש הבנתי כמה פרטים.

אשמח לשמוע ממי שכבר רכש את הרכב.

 

 

תודה דרור.

פורסם

מדובר במכונית מאוד יפה וחזקה, עלות התחזוקה תהיה גבוהה משל יפנית ממוצעת אבל זה המחיר כשבוחרים בתוצרת VAG. תוכל לקרוא עליה מבחן באתר http://www.otoli.co.il נראה לי תמצא שם את כל מה שתצטרך בנוגע לרכב הזה. יש אופציות נוספות שחשבת עליהן?

יש יונדאי I30 עם מנוע 2 ליטר שתתן ביצועים דומים ועלות אחזקה נמוכה יותר.

כנ''ל לגבי מאזדה 3 עם מנוע 2 ליטר.

אם אתה מחפש משהו ייחודי תבדוק גם הונדה סיוויק האצ'בק.

:turn-l: יש לי סחרחורת.
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

כן את האמת חשבנו על רוב יצרני הרכב וניסינו את מה שפחות או יותר התאים לנו.

אבל נראה לי שנלך על המנועי הTSI

גולף לא הסתדר לאמא שלי מבחינת הנוחות, וסקודה היא לא רוצה לשמוע בכלל-היא טוענת שהם לא אמינים?זה נכון?

הלאון באמת אוכלת 1:15 ליטר או שזה סתם נתון יצרן מטעה?, אני מדבר על נסיעה רגועה בלי התקפי שובבות-רוב הנסיעות הן בין עירוני-עירוני

 

תודה.

פורסם

בדר"כ נתון צריכת הדלק שמסופק ע"י היצרן, הינו "אופטימי" מדי...

הצריכה המעשית תהיה גבוהה יותר ממה שנאמר לך (עדיף לכן לברר צריכה בפועל עם בעלי רכב דומה).

alfa 156 2.5.

פורסם
כן את האמת חשבנו על רוב יצרני הרכב וניסינו את מה שפחות או יותר התאים לנו.

אבל נראה לי שנלך על המנועי הTSI

גולף לא הסתדר לאמא שלי מבחינת הנוחות, וסקודה היא לא רוצה לשמוע בכלל-היא טוענת שהם לא אמינים?זה נכון?

הלאון באמת אוכלת 1:15 ליטר או שזה סתם נתון יצרן מטעה?, אני מדבר על נסיעה רגועה בלי התקפי שובבות-רוב הנסיעות הן בין עירוני-עירוני

 

תודה.

1. נתוני צריכת הדלק של היצרן שונים מצריכת הדלק בפועל שתהיה קרוב לודאי גבוהה יותר. כמובן שהכל תלוי בהרגלי הנהיגה וסביבתה. בכל מקרה הלאון הזו, ודאי יחסית לכוח, חסכונית למדי.

2. מי שלא מרוצה מנוחותה של הגולף, חייב לעשות נסיעת מבחן על הלאון. האוטו הזה למרות שהוא אחד היתר נוחים ומעודנים בליין של הלאון, די קשה בנסיעה. מי שנסיעה נוחה ומפנקת חשובה לו, לא ירגיש בבית.

3. אין שום הבדל מובחן לענין האמינות בין כל התוצרים של VAG. בין שהמדובר בסיאט, סקודה, פולקסוואגן או אודי. בינתיים נמדדת השונות של המכוניות הללו בעוצמת התלונות של הקליינטים. מזה אי אפשר ללמוד הרבה.

שיהיה בהצלחה.

פורסם

הלאון תרגיש חזקה יותר בשל זמינות הכח מסל"ד נמוך בשל מגדש הטורבו מכל משפחתית אטמוספרית אחרת שהוזכרה כאן,

גם אם על הנייר נתוני הכ"ס דומים.

גם במיאוץ הקלאסי 0-100 היא מהירה יותר בשניה וחצי בערך מהמוזכרות בשרשור.

נתוני צריכת הדלק שהוצגו להלן הם אופטימיים אך בנהיגה רגועה היא לא זללנית גדולה.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
מדובר במכונית מאוד יפה וחזקה, עלות התחזוקה תהיה גבוהה משל יפנית ממוצעת אבל זה המחיר כשבוחרים בתוצרת VAG. תוכל לקרוא עליה מבחן באתר http://www.otoli.co.il נראה לי תמצא שם את כל מה שתצטרך בנוגע לרכב הזה. יש אופציות נוספות שחשבת עליהן?

יש יונדאי I30 עם מנוע 2 ליטר שתתן ביצועים דומים ועלות אחזקה נמוכה יותר.

כנ''ל לגבי מאזדה 3 עם מנוע 2 ליטר.

אם אתה מחפש משהו ייחודי תבדוק גם הונדה סיוויק האצ'בק.

אין שום דמיון בין הביצועים של הלאון 1.8 טורבו לבין המכוניות שהזכרת. השאלה אם לשואל ואמו חשובים ביצועים טובים יותר מאשר עלויות אחזקה, נוחות נסיעה, אחריות קצרה יותר, נשארת כמובן בתחומם.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

לאמא שלי דווקא היה מאוד נוח לנהוג ביחס לפגו 306 שיש לנו עכשיו, וביחס לשאר המכוניות שהיא ישבה עליהן.

ראיתי חוות דעת במגזין "אוטו" שטוען שהיא מגיע למצב של תת היגוי ומבחינת נוחות היא לא מצתדקת.

בנסיעת מבחן הרגשנו שהיא יציבה בסיבובים ופניות,ונוחה לנהיגה.

אתם יכולים לפרט למה הכוונה בדיוק?!

פורסם

אבל נראה לי שנלך על המנועי הTSI

 

הפסד שלכם. דבר ראשון, זה לא מנוע חדש (אל תבלבל אותו עם ה1.4 שגם נקרא TSI). זה מנוע 1.8 בעל טורבו (בודד) שכבר נמכר כמה שנים בA3 ובפאסאט. לא ידועה לי שום בעיית אמינות, ואתם תקבלו מנוע מאוד חזק וגמיש, רמה או שתיים מעל כל אלטרנטיבה אחרת במחיר הזה. הייתי קונה את האוטו הזה דווקא בגלל המנוע.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

המנוע שנמצא בלאון 1.8 זהה למנוע שנמצא בסקודה סופרב?

בתקציב של 140K, אילו רכבים הייתם ממלצים?

 

תודה ושבת שלום...

פורסם

לגבי הנוחות זה אחד הרכבים הגרועים שנתקלתי בהם, אפילו נמלה שחוצה את הכביש אתה תרגיש.

לגבי המנוע סיפור אחר פשוט טיל קטן.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

הכי טוב שאתה לא מגזים בכלל.

אבי רכש השנה בפעם השניה את הרכב המדובר.

אומנם הלאון לא מגהצת מהמורות כמו C5, אבל מכאן ועד קופצניות המרחק עצום.

נסיעת מבחן!

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

אפשר לדעת למה הלאון עולה כ5K יותר מהגולף?!

ואיך האוקטביה 1.4, 1.2 לעומת הלאון?

 

שוב תודה.

×
×
  • תוכן חדש...