Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5812 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברה,

לאחר הרבה התלבטויות וטעם טוב של אמא הוחלט לקנות סיאט איביזה fr חמש דלתות שנת 2006-2005.

בקריאה בפורום הבנתי שהטורבו עדין. האם מדובר בנקודת תורפה ברכב והטורבו הולך בק"מ מוקדם?

רוב הזמן אמא תנהג רגוע ברכב בפקקים בדרך לעבודה ואני מניח שהצריכה הממוצעת תעמוד על 1-8 האם אני צודק?

כמה דלק הרכב צורך בנסיעה עם רגל כבדה על הגז? האם חייבים לתדלק 98?

איך האמינות הכללית(פירוט מחיר טיפולים יכול לעזור)

בנוסף האם ביטוח מקיף לנהג צעיר יעלה יותר מ8000 שקים?

 

תודה ושבוע טוב

תמיר.

פורסם

לא יודע איפה קראת שהטורבו עדין אבל המנוע הזה הוא אחד האמינים שיש.

קח בחשבון שה-FR עברה שדרוג ב-2007 או ב-2006, לא סגור על זה.

בדגם החדיש יותר יש ג'אנטים גדולים יותר, פגושים של קופרה וכו'.

יש מצב שגם הטורבו שונה בין השנים. בדגמי 07'-08' יש K03S, יכול שב-05'-06' יש K03.

ממש לא חובה לתדלק 98 אבל זה מומלץ במיוחד עם הרכב משופר.

אל תשכח שזה רכב צעירים והוא מועד לפורענות יותר מדגמים אחרים אז לבדוק טוב לפני שקונים.

אתה אומר שרוב הזמן אמא תנהג רגוע בפקקים, אז קודם כל לא מסכנה אמא?

לנהוג בפקקים על ידני ברכב נוקשה כזה זה לא הדבר הכי כיפי במיוחד לאנשים לא צעירים.

אם לאמא לא איכפת אז הצריכת דלק תהיה אפילו יותר טובה ממה שציינת.

לי יש קופרה משופרת ובנסיעה רגועה עם מזגן אני מצליח להגיע ל-1:10. אם לוחצים זה יכול להגיע גם ל-1:7.

אין לי מושג לגבי ביטוח ל-FR, קח בחשבון שאם אתה נהג חדש וצעיר הביטוח יכול להיות אסטרונומי.

יש מצב שאם תעשו ביטוח לפי שם נהג ואמא שלך תהיה רשומה כנהגת העיקרית זה יכול להוזיל קצת את העניין.

 

בכל מקרה, יש הרבה בעלי FR בפורום, חכה לעוד חוות דעת.

שיהיה בהצלחה!

פורסם

צריכת דלק משולבת עם מזגן בערך 1:9 אני בן 23 ביטוח בסביבות 7000 לנהג חדש יכול להגיע ל 9000-10000 ש"ח, רכב אמין , מרגיש טוב, קלאץ חזק לא רך מאוד לא נוח בפקקים לחברים שלי קשה לינהוג על האוטו בפקקים למי שלא רגיל , לאמא שלך אני חושב שיהיה קשה עם זה, טיפולים בערך 600 קטן , בסביבות 1000 לגדול תלוי מה צריך להחליף, בגדול אני מבסוט מאוד מהרכב , אבל שוב לאמא שלך אני חושב שכדאי לרדת מהרכב .

פורסם

הקלאצ' עד כדי כך קשה?

בעסק של אבא שלי יש טנדר איסוזו עם קלאצ' קשה. האם זה אותו סגנון?

באמת הביטוח עולה כ10000 שקל?

עוד דעות חברה..

תמיר.

פורסם
אהלן חברה,

לאחר הרבה התלבטויות וטעם טוב של אמא הוחלט לקנות סיאט איביזה fr חמש דלתות שנת 2006-2005.

בקריאה בפורום הבנתי שהטורבו עדין. האם מדובר בנקודת תורפה ברכב והטורבו הולך בק"מ מוקדם?

ממש לא. לא סתם המנוע הזה זכה בתואר "מנוע השנה" כמה שנים ברציפות - הכל תלוי איך אתה מתייחס אליו: תפעל לפי ההמלצות (המתנה של חצי דקה-דקה לפני התחלת נסיעה/המתנה זהה לאחר גמר נסיעה לפני שמכבים את המנוע) והכל יהיה בסדר.

רוב הזמן אמא תנהג רגוע ברכב בפקקים בדרך לעבודה ואני מניח שהצריכה הממוצעת תעמוד על 1-8 האם אני צודק?

אם הרוב זה פקקים, אז כן - צריכה כזו נראית ריאלית.

כמה דלק הרכב צורך בנסיעה עם רגל כבדה על הגז? השמיים הם הגבול..1:7 ואפילו 1:6, הכל תלוי בעצבנות הרגל של הנהג. האם חייבים לתדלק 98? לא. במייוחד כשאתה סטנדרטי.

איך האמינות הכללית(פירוט מחיר טיפולים יכול לעזור) בינתיים, טפו-טפו - הרבה יותר טובה ממה שהפחידו אותי לפני שרכשתי.

מחיר טיפולים? תלוי איפה אתה מטפל. בגדול - לא יקר בכלל. בסיריון 2006 שהיתה לי הטיפולים עלו הרבה יותר, לדוגמא.

בנוסף האם ביטוח מקיף לנהג צעיר יעלה יותר מ8000 שקים?

 

תודה ושבוע טוב

 

צריכת דלק משולבת עם מזגן בערך 1:9 אני בן 23 ביטוח בסביבות 7000 לנהג חדש יכול להגיע ל 9000-10000 ש"ח, רכב אמין , מרגיש טוב, קלאץ חזק לא רך מאוד לא נוח בפקקים חולק עליך בגדול: הקלאץ' של ה-FR הוא אחד הרכים שפגשתי מעודי. לחברים שלי קשה לינהוג על האוטו בפקקים למי שלא רגיל , לאמא שלך אני חושב שיהיה קשה עם זה, טיפולים בערך 600 קטן , בסביבות 1000 לגדול תלוי מה צריך להחליף, בגדול אני מבסוט מאוד מהרכב , אבל שוב לאמא שלך אני חושב שכדאי לרדת מהרכב .

 

הערותיי באדום.

נ.ב: ה-FR עברה שדרוג ב-2007 שכלל בין היתר את מה שאלדד (-CUPRA-) ציין וגם שדרוג מושבים, לוח מחוונים וכל מיני שינויים קוסמטיים אחרים.

 

כותב שורות אלה נוהג יום-יום, רוב היום על FR 2008 (בעיקר בעיר עם התחתית AKA חיפה).

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

חייב לציין לאחר כשבוע וחצי עם FR 2008, הרכב נוח מאוד ולא כל כך נוקשה כמו שעושים ממנו(בוא נגיד שזה מורגש מאוד בקופרה של חבר).

הקלאץ' מאוד מאוד רך וממש לא קשה, אולי בגלל שהרכב חדש, אבל בקליאו ספורט הקלאץ' בטון.

דלק יוצא לי בערך ב1:11 1:9 תלוי עם מזגן או בלי, ממש אפילו לא מדבר על לסחוט על הדוושה.

ביטוח חובה לנהג צעיר 2100 ש"ח, מקיף 4700. מאמין שנהג חדש מקפיץ את זה למעלה, הסוכנת שלי אמרה שהיו כאלה חברות שלא רצו לבטח בכלל והיו כאלה שרצו 10K.

×
×
  • תוכן חדש...