Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תשמעו קטע


whackpak
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8101 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני נוסע לי הבוקר בכיף שלי , ככה נותן לצמיגים קצת לתפוס אחיזה ,וחושב אם יהיה לי מזל חרא וירד היום גשם כי היה קצת מעונן ! :roll:

בכל אופן, תנועת הפחיות זורמת לה בכבדות ואני מזדחל בינהם קצת שולים קצת פס לבן כרגיל פתאום !!!! גברת אחת עם ג'יפ סתם ככה בלי שום הסבר הגיוני כלשהו מחליטה שהיא רוצה לפנות שמאולה באמצע הנתיב בקו הפרדה רצוף בדיוק בזמן שאני עובר את הטור של המכוניות !!!!!!!

בררררררררררררררררררררררקס !!!! תוך רבע שניה הרסה לי את הבוקר , כבר ראיתי את עצמי שוב במוסך ושוב תיקון פיירינגים ! מילימטר אחד הפריד בין הפנס שלה לראש שלי .

אני לא יודע אם הייתי צריך לעשות מה שעשיתי אבל לא שלטתי בזה ונתתי לה בעיטה כל כך חזקה בדלת שנהיה לה מאיין בור קטן ( טוב לא כל כך קטן ) בדלת

אבל הגברת לא הבינה מה היא עשתה לא בסדר פתחה את החלון והתחילה לקלל כאילו אין מחר ! ( יא בת זונה עוד לא פתחת את העיניים ....) וברוב חוצפתה עוד אומרת לי " לך תמות במקום אחר " .....

שתבינו היא עדיין לא מותרת הרמזור התחלף לירוק ואז הגיע רגע השיא !

ג'יפ 3 טון מנסה לרדוף אחרי אופנוע 750 ! חחחחח

כבר לא כעסתי כשראיתי את הפנסים שלה הולכים וקטנים במראת ימין !

:wave2::roflmao::fist:

The doctor is the winner

פורסם

רגע, אז בעצם כלום לא קרה ?

:?

 

אדוני, "כמעט" לא נחשב בפורום שמלא באופנוענים... :wink:

 

 

עכשיו, כשאנו שומעים שאתה בריא ושלם (וטוב שכך), עבור בבקשה על הסעיפים 11 ו-13

בכללי הכתיבה בפורום ונסה שההודעה הבאה שלך, תעמוד בהם..

 

8)

 

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=1051

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

שתלך להז***

א(נשים) כאלה הכי גרועים, לא רק שנוהגים בעבריינות בוטה, הם גם כלל לא מבינים מה הם עושים לא בסדר (או שפשוט לא אכפת להם)

 

טוב לפחות נתת לה להנות מהעשן שלך...וגם השארת מזכרת יפה בדלת :evil:

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם
אני נוסע לי הבוקר בכיף שלי , ככה נותן לצמיגים קצת לתפוס אחיזה ,וחושב אם יהיה לי מזל חרא וירד היום גשם כי היה קצת מעונן ! :roll:

בכל אופן, תנועת הפחיות זורמת לה בכבדות ואני מזדחל בינהם קצת שולים קצת פס לבן כרגיל פתאום !!!! גברת אחת עם ג'יפ סתם ככה בלי שום הסבר הגיוני כלשהו מחליטה שהיא רוצה לפנות שמאולה באמצע הנתיב בקו הפרדה רצוף בדיוק בזמן שאני עובר את הטור של המכוניות !!!!!!!

בררררררררררררררררררררררקס !!!! תוך רבע שניה הרסה לי את הבוקר , כבר ראיתי את עצמי שוב במוסך ושוב תיקון פיירינגים ! מילימטר אחד הפריד בין הפנס שלה לראש שלי .

אני לא יודע אם הייתי צריך לעשות מה שעשיתי אבל לא שלטתי בזה ונתתי לה בעיטה כל כך חזקה בדלת שנהיה לה מאיין בור קטן ( טוב לא כל כך קטן ) בדלת

אבל הגברת לא הבינה מה היא עשתה לא בסדר פתחה את החלון והתחילה לקלל כאילו אין מחר ! ( יא בת זונה עוד לא פתחת את העיניים ....) וברוב חוצפתה עוד אומרת לי " לך תמות במקום אחר " .....

שתבינו היא עדיין לא מותרת הרמזור התחלף לירוק ואז הגיע רגע השיא !

ג'יפ 3 טון מנסה לרדוף אחרי אופנוע 750 ! חחחחח

כבר לא כעסתי כשראיתי את הפנסים שלה הולכים וקטנים במראת ימין !

:wave2::roflmao::fist:

 

 

לא חינכת אותה

לא עזרת לך

דפקת לה את האוטו על כמעט ו....

קשה לי להבין ... אם אני הייתי צריך לדפוק מכוניות על כל מה שעובר עלי

כשאני על האופנוע, לא היה עובר יום שלא הייתי עם רגל בתוך פחית.

 

אבל בכל מקרה, מכיוון שיש לך r750, אתה - גבר גבר. :?

×
×
  • תוכן חדש...