Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5827 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב.. התחלתי לחשוב לאחרונה על האפשרות שלהחליף רכב (כלומר לשים את האוטו בחברת ליסינג/השכרה ולבצע טרייד-אין) רק שאני לא מצליח להתאפס על כיוון מסויים, מצד אחד חשוב לי ה"לוק" של האוטו כלומר שיהיה עם סאנרוף וכדומה ומצד שני חשוב לי גם האמינות ועצם היותו רכב יחסית חדש (מודל גבוה) שכך כביכול יהיה לי שקט מבחינת טיפולים ותחזוקה שוטפת. עוד משהו בנושא, אני מעדיף רכב בסגנון המיני משפחתי אך לא פסלתי שום כיוון חוץ מרכבים "סטייל אמריקאים"- נושאות מטוסים, בכול זאת רק אני נוסע באוטו. ברשותי כרגע מאזדה 3 מודל 07 ואני לא רוצה לרדת כביכול "ברמה". תחילה שמתי עין על המאזדה 2 אך הבנתי שאין סאנרוף אז קצת ירד לי ממנו, המליצו לי על טיוטה האוריס אך לא ראיתי שבחברות הליסינג מחזיקים רכבים כאלו.

על איזה כיוון/רכב אתם ממליצים? בנוגע לתקציב קצת בעיה להגדיר, מחירון המאזדה אחרי הורדת ערך ההשכרה הוא 74 אלף, עכשיו אני יכול להוסיף סכום מסויים של כ-30-40 אלף, הכל תלוי ברכב עצמו ואני בכוונה מציין זאת כך, אבא שלי מתכוון לשים את הרכב שלו בחברת ליסינג ולהוסיף כמעט סכום כפול רק בגלל שהוא רוצה טיוטה קאמרי.

אני אף פעם לא מחייך, אם זה תלוי בי. חשיפת שיניים היא סימן לכניעה אצל יונקים עילאיים, כשאדם מחייך לעברי כל מה שאני רואה הוא שימפנזה מתחנן על חייו..

פורסם

דגמים מאובזרים וחזקים קשה לי להאמין שתמצא בסוכנויות הליסינג, אולי באוטודיל או בטרייד אין של היבואנים כמו טופ טרייד מוטורס של מאזדה, טרייד מוביל ולובינסקי טרייד.

אתה יכול להתקדם למאזדה 3 עם מנוע 2 ליטר שמציעה מנוע חזק הרבה יותר ורמת איבזור טובה.

גם גולף ברמת גימור ג'נריישן יכולה להתאים אך היא תהיה יקרה וישנה יותר.

 

בהצלחה.

פורסם

מפולסווגן אני נזהר כי עם עלויות הטיפולים אתה חייב אבא מיליארדר, יש לי חבר ששם (לדעתי) יותר מ-40 אלף רק טיפולים על פולו 97, כל טיפול איזה אלפייה-שניים, היו לו כמה תקלות ובאחת מהם הוא שם כמעט 10 אלף - היה לו בעיה במנוע, אין לי מושג מה, הוא לא ידע להסביר מה היה.. 

אני מחפש רכב טוב ואמין אבל גם עם מראה צעיר, התקציב כפי שציינתי קודם משתנה תלוי בכלי.

אני אף פעם לא מחייך, אם זה תלוי בי. חשיפת שיניים היא סימן לכניעה אצל יונקים עילאיים, כשאדם מחייך לעברי כל מה שאני רואה הוא שימפנזה מתחנן על חייו..

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

לאחר שקראתי לא מעט בפורום אני עדיין לא מצליח להתאפס על רכב מסויים, אני מחפש את הדברים הבאים:

* רכב "צעיר" (לא מתבייש להגיד - שלרכב יהיה גם פוזה) העדיפות קטן אבל גם משפחתי זה סבבה,

* חשוב לי שהרכב יהיה "בעל כוח" אבל לא מפלצת, יצא לי לפני זמן מה לנסוע בפוקוס מודל 06 והוא פשוט עגלה, לא סחב בכלל.

* אני מחפש שהרכב יהיה מאובזר ומפנק (למרות שנכון, רוב הסיכויים שבחברות הליסינג כדוגמאת אלדן לא יהיו רכבים מאובזרים, אני לא שולל גם סוכנויות כמו קל אוטו או פשוט לנסות למכור את הרכב ולקנות חדש).

* אמינות מבחינתי זה מעל הכל, כבן לאבא שהוא מכונאי בצבא יהיה לי בעיה לקנות רכב צרפתי (רנו/סיטרואן) או איטלקי (פיאט) שידועות כעדינות ובעייתיות מבחינת חשמל. אני מחפש רכב "לתדלק ולנסוע" בלי יותר מדי ביקורים במוסכים וכמובן שעלות הטיפולים שלו הם בגדר הסביר ולא הוצאת משכנתא.

 

אני יחזור שוב על פרטי האישיים: בן 23, בעל מאזדה 3 אקטיב מודל 07. התקציב הוא הרכב + הוספת סכום של כ-30 אלף ש"ח, כלומר תקציב משתנה 80-90 אלף לערך.

 

שאלה נוספת לי אליכם- להוריי יש לאנסר מודל 06, עפ"י המפרט לרכב יש 98 כ"ס ואילו לשלי יש 105 אבל כשנסעתי בלאנסר הוא מאיץ יותר מהר מאשר המאזדה, זה לא בקטע של תחרות אבל בכבישים פתוחים ורחבים שכשאפשר "לתת" במאזדה עד 120 מגיעים בסבבה בלי יותר מדי מאמץ, ל-140 צריך טיפה להתאמץ ומשם זה כבר קצת יותר קשה. בלאנסר בלי שאתה מרגיש בכלל אתה יכול להגיע ל-140, איך זה הגיוני?

אני אף פעם לא מחייך, אם זה תלוי בי. חשיפת שיניים היא סימן לכניעה אצל יונקים עילאיים, כשאדם מחייך לעברי כל מה שאני רואה הוא שימפנזה מתחנן על חייו..

פורסם
שאלה נוספת לי אליכם- להוריי יש לאנסר מודל 06, עפ"י המפרט לרכב יש 98 כ"ס ואילו לשלי יש 105 אבל כשנסעתי בלאנסר הוא מאיץ יותר מהר מאשר המאזדה, זה לא בקטע של תחרות אבל בכבישים פתוחים ורחבים שכשאפשר "לתת" במאזדה עד 120 מגיעים בסבבה בלי יותר מדי מאמץ, ל-140 צריך טיפה להתאמץ ומשם זה כבר קצת יותר קשה. בלאנסר בלי שאתה מרגיש בכלל אתה יכול להגיע ל-140, איך זה הגיוני?

 

 

מהירות ותאוצה אינם רק פונקציה של כוחות סוס שמסוגל המנוע להפיק.

פורסם

בהמשך להודעה הקודמת שלי - איזה רכב אתם מציעים לי?? אני רוצה "לעלות כיתה" (לשדרג את עצמי) ממאזדה 3 1.6

אני אף פעם לא מחייך, אם זה תלוי בי. חשיפת שיניים היא סימן לכניעה אצל יונקים עילאיים, כשאדם מחייך לעברי כל מה שאני רואה הוא שימפנזה מתחנן על חייו..

פורסם

נסה יונדאי I30 שמסוף 2010 הגיעה עם סנרוף תקני גם בגירסת הליסינג. מכונית חביבה מאוד בעלת ביצועים טובים ועיצב נאה.

את המאזדה אתה כבר מכיר אז נסה את גירסאות ה-2 ליטר, רצוי במרכב 5 דלתות הנאה יותר. הדגם החזק מציע ביצועים עדיפים משמעותית וגם איבזור משופר.

 

ובקשר לתקציב, מה זה משתנה? תגדיר מסגרת תקציב ויהיה הרבה יותר קל לעזור לך גם לגבי שנתונים ותתי דגמים ספיציפיים.

 

שבת שלום.

פורסם
נסה יונדאי I30 שמסוף 2010 הגיעה עם סנרוף תקני גם בגירסת הליסינג. מכונית חביבה מאוד בעלת ביצועים טובים ועיצב נאה.

את המאזדה אתה כבר מכיר אז נסה את גירסאות ה-2 ליטר, רצוי במרכב 5 דלתות הנאה יותר. הדגם החזק מציע ביצועים עדיפים משמעותית וגם איבזור משופר.

 

ובקשר לתקציב, מה זה משתנה? תגדיר מסגרת תקציב ויהיה הרבה יותר קל לעזור לך גם לגבי שנתונים ותתי דגמים ספיציפיים.

 

שבת שלום.

 

שבת שלום!!

אני מעוניין לקנות את הרכב דרך חברת ליסינג/השכרה כדוגמאת אלדן (משם רכשתי את המאזדה), כיום לא בעיה לרכוש רכב כי אפשר לקחת הלוואה מהבנק בתנאים מצויינים או לקנות דרך חברת מימון, לכן התקציב מבחינתי די פתוח רק בלי להגזים כמובן. בכוונתי לשים את הרכב והשווי שלו + סכום שיש לי בבנק / לקחת הלוואה מהבנק במידה והסכום גדול עליי וכך לרכוש את הרכב. אני מעדיף לפנות לחברות כאלו כי אין לי את הזמן והאפשרות שלהתחיל ולראות ולבדוק רכבים, זה תהליך ארוך ולי את הפריבילגיה שלהיות ללא רכב. אני רוצה לשים רכב, להוסיף סכום ולצאת עם רכב אחר (מבחינת בדיקה מכאנית יש לאבא שלי את האנשים שיבדקו שהרכב אכן נקי ונמצא במצב מצויין).

לגבי המאזדה 3 מנוע 2.0 - גם אני התלהבתי מאוד ממנה, במיוחד ב-3 הישנה אבל אני לא מאמין שמחזיקים רכבים כאלו בציי מכוניות שלהם.

הכוונה היא שוב, לעלות מודל ורמה אבל יש לא מעט סייגים. למשל אני מאוד אוהב את המאזדה 6 הישנה, השאלה היא האם זה נכון להישאר באותו שנתון ולשלם עוד כ-15-20 אלף בערך (כך נראה לי)?? או למשל המעבר ממאזדה הידועה באמינותה ובטיב רכביה ליונדאי שלמרות שדי השתפרה בשנים האחרונות היא עדיין לא "מאזדה" הממותגת והמוכרת. לא שחלילה אני טוען שהיונדאי היא חברה לא טובה, גם אני נדלקתי על העיצוב של הI30 ושמעתי מרבים שהם מאוד נהנים מהרכב.

אני אף פעם לא מחייך, אם זה תלוי בי. חשיפת שיניים היא סימן לכניעה אצל יונקים עילאיים, כשאדם מחייך לעברי כל מה שאני רואה הוא שימפנזה מתחנן על חייו..

×
×
  • תוכן חדש...