Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8109 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ידידי הנכבדים ,

האם מי מכם מודע לכדאיות רכישת מערכות שמע לרכב בגרמניה?

כמובן, בהתייחס לרף המחירים בארץ.

כמו כן, אשמח להעזר באי אילו אתרי אינטרנט של חנויות וירטואליות כאלה ואחרות מתחום האודיו לרכב שנמצאות בגרמניה.

זה נכון

פורסם

מבדיקה שעשיתי לפני כמה חודשים יצא שלא משתלם לקנות ציוד בגרמניה (רדיו דיסק)

 

לגבי מגברים של חברות אירופאיות, ההבדל במחיר גם מאוד קטן ביחס למה שמציאים בארץ...

 

אני יעשה עכשיו חיפוש קצר (מעניין אותי עד כמה השתנו המחירים) ואעדכן אותך.

 

עריכה:

http://www.caraudio-versand.de/

http://www.medienelektronik.de

 

בדקתי את הרדיו דיסק של JVC 9101 (בארץ זה 9750)

באתר הראשון הוא עולה 420 יורו

באתר השני 310 יורו

 

אז יוצא שאפשר למצוא מחירים זולים, אבל בגרמניה מוצרים כאלו אפשר למצוא בכל הקניונים הגדולים ושמה המחירים יקרים ודומים למחירים בארץ....

Scooby WRX

פורסם

תודה אחי ...

 

אם אני הייתי נוסע אולי הייתי מצליח .. ולא אבא של חבר שלי !

 

תודה בכל מקרא :)

זה נכון

פורסם

בכללי , לא משתלם לקנות באירופה .

אבל מה שכן יכול להיות משתלם ( וגם זה לא בהכרח) זה לקנות מותגים מקומיים.

דברים שיוצרו בגרמניה יכולים להיות יותר זולים. מעבר לכך הכל יקר.

יצא לי לא מזמן להיות באירופה והמחירים היו בלא מעט מקרים יקרים יותר מאשר בארץ.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

בגדול כפי שנאמר יקר עקב היורו אבל יש 2 רשתות ענקית למוצרי חשמל כולל סטריאו לרכב בשם medamart, sature ובהרבה מקרים יש מבצעים עם מחירים מצחיקים צריך רק לחפש

אם תמצא קומפוננט של canton יש לו צליל מדהים (לטעמי בכל אופן)

×
×
  • תוכן חדש...