Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ניסאן אלמרה 2006- לא מניע בסיום הטיפול במוסך. דעתכם? כ. נערכה


zion63
שימו לב! השרשור הזה בן 5102 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום.

 

הרכב עשה 60,000 ק"מ הכנסתי את האוטו למוסך מורשה שעבדתי איתו בעבר עם רכב אחר,הרכב הזה פעם ראשונה

עובר טיפול לא במוסך המרכזי.קיבלתי הצעה לטיפול ב 600 ש"ח ללא החלפת נוזל קירור ושמן גיר,מנהל המוסך אמר

לי שעדיף לבצע רק ב 100,000 ק"מ למרות שהיצרן ממליץ על 60,000 ק"מ.

כמו כן החלפתי רפידות וצלחות קידמיות בעלות 550 ש"ח.

בסוף הטיפול הרכב לא מניע והמוסך טוען שהבעיה במשאבת הדלק הרכב נשאר במוסך לסוף השבוע.

היה ניסיון להחליף למשאבה חליפית ישנה אך עדיין לא מניע.

יש לציין שלא היו לי בעיות עם האוטו במהלך הארבע שנים האחרונות.

כמו כן אישתי התקינה דיבורית בתחילת השבוע והיתה להם בעית הנעה אך זה טופל במקום.(בעיית חשמל בשילוב הקודן)

אמרתי למנהל המוסך שאני חושב שהבעיה היא כניראה בעיית חשמל,המנהל אומר שהמכונאי עקף את הקודן.

אני לא איש מקצוע יש לי תחושה שזה לא בעיית משאבת דלק.מה עליי לעשות במידה וביום ראשון המוסך יחייב אותי על משאבת דלק?כמו כן מה דעתכם שמנהל המוסך אמר לא להחליף נוזל קירור ושמן גיר?

 

תודה.

 

*********************************************************************************************

הערת המערכת:

 

 

ברוך הבא אל הפורום. אנא קרא את הכללים לכתיבה בפורום הטכני.

 

*********************************************************************************************

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

צביקה קרבורטור בטח יגיד לך שאין צרופי מקרים, דעתי שכאן זה בדיוק המקרה.

נכנסת למוסך לטיפול עם רכב מניע ועכשיו הוא לא מניע.

בהיסטוריה היו בעיות הנעה עם הקודן, זה הכוון הכללי של התקלה. תתקשר למתקין שעבד על הרכב שיכוון אותך מה הייתה התקלה דאז, את תשובותיו מסור למוסך ובקש מהם לבדוק זאת לפני שמחליפים חלקים יקרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי האישית בלבד, אני לא חושב שמדובר במשאבת דלק, ואם היו מחייבים אותי על משאבת דלק,הייתי מבקש לראות את התקולה כיוויכול ולפי המספר סידורי שלה מול המוסך מרכזי,הייתי בודק אם באמת המשאבה הורדה מאלמרה 2006 ובינתיים הייתי אומר להם להחזיר את התקולה בחזרה והייתי גורר את הרכב למוסך אחר.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי אם הרכב נכנס למוסך שהרכב דולק ובסיום התיקון הרכב לא נדלק .האחריות על המוסך תבקש שיתקנו לך אותו על חשבונם .אם לא יסכימו לזה תפנה לאגוד המוסכים בישראל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב

לגבי הטיפול ברכב יש הוראות יצרן מפורשות מה לעשות כול טיפול .אני מאמין כי המהנדסים שרשמו אותם יודעים "קצת" יותר

אני מבצע החלפת נוזל קירור + שמן גיר ע"י מכונות שיוצרו לשם כך ולא נתקלתי עוד באף "צרות "

כמובן שאים תשתמש בחלקים -שמנים שלא מתאימים או בצורת עבודה שלא תואמת את דרישות הרכב יכולים לצוץ "צרות "

( רק לידיעה נוזל הקירור בניסן אורגני אדום ושמן גיר הוא סנטטי מלא בתקן cvt בלבד)

בברכה זיסו יוסי -מוסך זיסו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום.

 

בטיפול לא הוחלף לי

 

1.פילטר דלק-באיזה תדירות או ק"מ מומלץ?

2.שמן גיר,פילטר-אטם-כיצד להתייחס לדעה של מנהל המוסך?

3.נוזל קירור.

 

כמו כן שמן מנוע שהוחלף הוא חצי סינטטי,כל החלקים הם חליפיים כולל פילטר שמן.

 

האם במוסך המרכזי מחליפים חלקים מקוריים? אם כן אוליי עדיף לשלם את ה 1800 ש"ח של

 

טיפול 60.000 ולהיות בראש שקט.

 

מה דעתכם? בבקשה לנסות להתייחס לכל הנקודות במידת האפשר.

 

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה השטויות האלה שהמוסך אחראי על תקלה שקוראת במוסך.

הריי התקלה יכולה להיות בכל מקום .

מוסך לא יכול להיות אחראי על כל רכב שניכנס אליו.

אם משהו בחר להכנס למוסך הוא צריך לתת אמון או להכנס למוסך אחר.

אי אפשר לא לאמין לכל המוסכים בארץ בגלל כמה מוסכים סוררים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה בטוח שהשמן המתאים לרכב שלך הוא חצי סינטטי ולא סינטטי מלא?

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין למה בכלל הלכת למוסך כזה, והאם לא אמרו לך לפני מה עומדים לעשות ועם איזה חלקים\שמנים?

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום.

 

בטיפול לא הוחלף לי

 

1.פילטר דלק-באיזה תדירות או ק"מ מומלץ?

2.שמן גיר,פילטר-אטם-כיצד להתייחס לדעה של מנהל המוסך?

3.נוזל קירור.

 

כמו כן שמן מנוע שהוחלף הוא חצי סינטטי,כל החלקים הם חליפיים כולל פילטר שמן.

 

האם במוסך המרכזי מחליפים חלקים מקוריים? אם כן אוליי עדיף לשלם את ה 1800 ש"ח של

 

טיפול 60.000 ולהיות בראש שקט.

 

מה דעתכם? בבקשה לנסות להתייחס לכל הנקודות במידת האפשר.

 

תודה.

1. מסנן הדלק הוא חלק ממשאבת הדלק ואין צורך להחליפו יזום.

2. היה צריך להחליף שמן גיר אוטומט והשמן הדרוש הוא דקסרון 3 ולא כפי שנכתב פה שמן תקן CVT.

3.נוזל קירור, אם הוא עדיין מקורי השאר אוטו עד 100,000 ק"מ.

 

לגבי התקלה, לא סביר כלל תקלה של משאבת דלק, שבדגם זה מאוד אמינה ויותר נראה שיש בעיית הזנת מתח למשאבה, כנראה בעיית קודן, גם אם נאמר לך שעקפו את הניתוק יתכן שיש ניתוק נוסף, שלא עלו עליו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5102 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...